"de schijn van een momentopname" ?
Ik kom de laatste jaren gemiddeld 1maal per week naar het SKWA en doe er gemiddeld een 5-tal rondjes.
Peanuts, stelt niet veel voor. Ik kom er elke dag minstens twee keer, ik ben voor mijn werk al jaren veel in de buurt en ik zie veel.
Als Ina dan meestal vrij staat, is dat geen schijn van een momentopname ....
Meestal? Dus niet altijd? Een momentopname swtdisposition, niet meer dan dat. Wees realist. Kom eens langs op verschillende dagen, op verschillende uren van de dag en de nacht. En volg een cursus 'statistiek en relevante peilingen' voor je uitspraken doet, of anderen hun uitspraken aanvecht. Onze aloude UA biedt zonder twijfel zo'n cursussen aan.
dan is dat de werkelijkheid
Nee, dan is dat JOUW werkelijkheid. Niet DE werkelijkheid.
en lees ik jouw bewering eerder als een bericht van een marketeer van Ina .
Waarom pik je Ina er uit? Ik had, op vraag, toch verschillende namen opgegeven? Zie je die ook meestal vrij staan? Of zijn die altijd bezet als jij passeert? Dan mag je dat ook vermelden hoor. Dat ik gelijk heb. Het moet toch niet altijd negatief klinken? Doe eens optimistisch. Want het item was: voorbeelden (er zijn er namelijk nog méér) van meisjes die bovengemiddeld veel klanten hebben maar zelden of nooit besproken worden.
Maar geen probleem voor mij, er zijn hier veel marketeers op het forum, en genoeg andere meisjes voor mij in het SKWA.
Marketeers? Elke tevreden klant die een lovende recensie over iemand schrijft, kan als marketeer bekeken worden. Schrijf je hier géén recensies, dan komen er daar ook opmerkingen over.
Ik ga nu eens de stoute vraag stellen zoals die ook aan mij gesteld werd: "genoeg andere meisjes voor jou"?
Welke zijn dat dan??? Ik hoop dat je hier een antwoordje op geeft, dan kunnen we daar ook eens over doorbomen.
De laatste keer dat ik Ina voorbij wandelde, zag ze er wel lekker uit met die bril.
Die bril? Die heeft ze al een jaar of drie, schat ik zo. Straf dat je dat nu pas zag als je zelf vindt dat je dikwijls daar langs loopt. Die zes dagen en 23,5 uur per week dat jij er niet bent, zien al die meisjes er hetzelfde uit als tijdens jouw wandelingetje hoor.
Wel fijn dat je zo eerlijk bent om toe te geven dat je in werkelijkheid maar relatief weinig in het
SKW bent. 5 toertjes per week, hoeveel procent van de tijd is dat? Effe rekenen.