Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet haar naam niet .
Sex was oké , maar ik wilde een beetje kinky en daar paste ze voor
Jammer !!!
Pijpen was goed en in doggie geëindigd.
En toen ik ging viel 13-1 me op maar ken geen naam ??
Ken de naam van 13/1 niet, maar als het die met een bril is, dan meen ik mij te herinneren dat er is geschreven is dat ze niet zo goed is meegevallen bij meerderen.

De pastoor bezoekt veel parochianen. De tijden zijn wel veranderd. Vroeger gaven de mensen een centje aan de pastoor. Nu is het omgekeerd.
De oudste zoon in die grote boerengezinnen werd pastoor. Geschikt of niet. Daarom had die ook ondersteuning nodig.
Gelukkig kan de hedendaagse pastoor de meiskes bezoeken ja en hoeft die de meid of de misdienaars niet lastig te vallen.

Ken de naam van 13/1 niet, maar als het die met een bril is, dan meen ik mij te herinneren dat er is geschreven is dat ze niet zo goed is meegevallen bij meerderen.
Mooie dame, spreekt me zeker aan doch door een inderdaad negatievere recensie sla ik ze nog even over. Ik geef nog voorrang aan andere dames.
Ondanks meningen en service veel verschilt onder wandelaars. Dat mochten we de laatste maanden meermaals lezen.

Laatst bewerkt:
Dan lees je mijn berichten niet goed, of niet allemaal. Ik al mijn toppers al meerdere keren genoemd, maar als ik ze wekelijks blijf herhalen wordt ik weer van reclame maken beschuldigd. En Isabella is nog geen topper, maar een topper in wording, mocht ik wat vaker in de avond kunnen gaan wandelen.
Ik was in het begin van de week in skw en zowaar 2 x schoof een kerel voor me binnen bij Isabella. Onverwacht dook ik maar binnen bij een andere dame (Elena VT 15) die ik nog veelvuldig zal bezoeken.
Ook ik schrijf geen recensies meer over reeds bezochte dames (al zeker niet meer over Isabella, daar is genoeg over geleuterd) . Heeft geen zin wegens geen meerwaarde in mijn ogen.
Soit, ik heb het later deze week ruimschoots goedgemaakt bij deze in mijn ogen mooiste verschijning uit skw.
Voor mij is ze reeds langere tijd een goedlachse topper. Enfin, voor mij dan toch...

Having not a laugh. Daarover schreef ik nu net. De schijn van een momentopname bedriegt.
"de schijn van een momentopname" ?
Ik kom de laatste jaren gemiddeld 1maal per week naar het SKWA en doe er gemiddeld een 5-tal rondjes. Als Ina dan meestal vrij staat, is dat geen schijn van een momentopname .... dan is dat de werkelijkheid en lees ik jouw bewering eerder als een bericht van een marketeer van Ina .
Maar geen probleem voor mij, er zijn hier veel marketeers op het forum, en genoeg andere meisjes voor mij in het SKWA.
De laatste keer dat ik Ina voorbij wandelde, zag ze er wel lekker uit met die bril.

Ik beweer nergens dat ik van Isabella een topper kan of ga maken. Ze kan wel uitgroeien tot een topper voor mij als ik haar vaker bezoek. Voor een aantal is ze dat trouwens al lang.
Excuseer me, dan heb ik jouw zin
" En Isabella is nog geen topper, maar een topper in wording, mocht ik wat vaker in de avond kunnen gaan wandelen."
verkeerd begrepen .

Laatst bewerkt:
"de schijn van een momentopname" ?
Ik kom de laatste jaren gemiddeld 1maal per week naar het SKWA en doe er gemiddeld een 5-tal rondjes.
Peanuts, stelt niet veel voor. Ik kom er elke dag minstens twee keer, ik ben voor mijn werk al jaren veel in de buurt en ik zie veel.
Als Ina dan meestal vrij staat, is dat geen schijn van een momentopname ....
Meestal? Dus niet altijd? Een momentopname swtdisposition, niet meer dan dat. Wees realist. Kom eens langs op verschillende dagen, op verschillende uren van de dag en de nacht. En volg een cursus 'statistiek en relevante peilingen' voor je uitspraken doet, of anderen hun uitspraken aanvecht. Onze aloude UA biedt zonder twijfel zo'n cursussen aan.
dan is dat de werkelijkheid
Nee, dan is dat JOUW werkelijkheid. Niet DE werkelijkheid.
en lees ik jouw bewering eerder als een bericht van een marketeer van Ina .
Waarom pik je Ina er uit? Ik had, op vraag, toch verschillende namen opgegeven? Zie je die ook meestal vrij staan? Of zijn die altijd bezet als jij passeert? Dan mag je dat ook vermelden hoor. Dat ik gelijk heb. Het moet toch niet altijd negatief klinken? Doe eens optimistisch. Want het item was: voorbeelden (er zijn er namelijk nog méér) van meisjes die bovengemiddeld veel klanten hebben maar zelden of nooit besproken worden.
Maar geen probleem voor mij, er zijn hier veel marketeers op het forum, en genoeg andere meisjes voor mij in het SKWA.
Marketeers? Elke tevreden klant die een lovende recensie over iemand schrijft, kan als marketeer bekeken worden. Schrijf je hier géén recensies, dan komen er daar ook opmerkingen over.

Ik ga nu eens de stoute vraag stellen zoals die ook aan mij gesteld werd: "genoeg andere meisjes voor jou"? Welke zijn dat dan??? Ik hoop dat je hier een antwoordje op geeft, dan kunnen we daar ook eens over doorbomen.
De laatste keer dat ik Ina voorbij wandelde, zag ze er wel lekker uit met die bril.
Die bril? Die heeft ze al een jaar of drie, schat ik zo. Straf dat je dat nu pas zag als je zelf vindt dat je dikwijls daar langs loopt. Die zes dagen en 23,5 uur per week dat jij er niet bent, zien al die meisjes er hetzelfde uit als tijdens jouw wandelingetje hoor.

Wel fijn dat je zo eerlijk bent om toe te geven dat je in werkelijkheid maar relatief weinig in het SKW bent. 5 toertjes per week, hoeveel procent van de tijd is dat? Effe rekenen.

Laatst bewerkt door een moderator:
vanmiddag nog eens over het koude skw gewandeld. veel ramen in gebruik verscheidene bezet. Wou graag Amanda nog is terug zien maar was hele tijd bezet. Dus maar snel voor sluiting bij Mona binnen gewipt.
dat was een leuk weerzien

Terug
Bovenaan Onderaan