Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Te veel geblaat hier over onzin en onnozelheden. Recensies zijn de meerwaarde van dit forum. Al deze praatgroepen hebben nul toegevoegde waarde in mijn ogen.
Sommigen zouden dan beter eens de negeerknop induwen van bepaalde zaken, en over bvb over Shemales en TS doe ik dat ook en zo heb ik er totaal geen last meer van en ga ik er ook niet over zeiken, iedereen leest en schrijft wat hij wil en idd reacties van ik schrijf niks meer is nog veel meer nul toegevoegde waarde dan dat het kan zijn.

Te veel geblaat hier over onzin en onnozelheden. Recensies zijn de meerwaarde van dit forum. Al deze praatgroepen hebben nul toegevoegde waarde in mijn ogen.
Dat er maar weinig recensies geschreven wordt ligt aan een kleine groep leden die regelmatig recensies en andere berichten van bepaalde andere leden in het belachelijke trekken. Dat is voor mij ook de belangrijkste reden om nauwelijks nog recensies te schrijven. Dit naast het feit dat ik vrijwel altijd dezelfde kleine selecte groep dames bezoek.

Dat er maar weinig recensies geschreven wordt ligt aan een kleine groep leden die regelmatig recensies en andere berichten van bepaalde andere leden in het belachelijke trekken. Dat is voor mij ook de belangrijkste reden om nauwelijks nog recensies te schrijven. Dit naast het feit dat ik vrijwel altijd dezelfde kleine selecte groep dames bezoek.
De nagel op de kop.
Idem voor mij, ik bezoek zeer regelmatig mijn select groepje vaste dames met af en toe een scharrel tussen.

Het was zeker niet mijn bedoeling commotie te veroorzaken via mijn eerder bericht. Ik hou het hier dan ook bij.

Het mag je niet weerhouden om recensies te schrijven, dat blijft het belangrijkste maar ieder doet wat hij wil natuurlijk anders laat je je leiden door wat anderen zeggen, zolang het goedbedoeld is zou ik zeggen schrijven!

Het mag je niet weerhouden om recensies te schrijven, dat blijft het belangrijkste maar ieder doet wat hij wil natuurlijk anders laat je je leiden door wat anderen zeggen, zolang het goedbedoeld is zou ik zeggen schrijven!
Het weerhoud mij dus wel van het schrijven van recensies. Vooral van dames die ik voor het eerst bezoek. Van dames die ik een paar keer per maand bezoek heeft een zoveelste recensie sowieso geen toegevoegde waarde. Dat zijn toch telkens herhalingen, hoewel alle dates toch verschillen zijn, want die variatie trekt me juist elke keer terug.

Bij mij hetzelfde. Als je bij verschillende dames al veel geweest bent dan hoeft een recensie voor mij niet meer , want als je veel bij dezelfde dames komt dan wilt dat wel zeggen dat ik het er goed vind. En wat een ander er van vind interesseert mij geen zak

Als het om de dagshift gaat heet ze volgens mij Ariana if iets dergelijks. Als ik me niet vergis heeft ze een topic.
Denk het helaas niet was daar omstreeks 21u binnen gegaan.. en ze had een tattoeage op haar arm en buik maar was echt een ontzettend geile dame had een halfuur op dr gewacht omdat ze met de blondine die bij het linkste raam heletijd stond te tetteren

Het is werkelijk heel goed met het aanbod in het SKW nu. En er zijn minder wandelaars, de Islamieten en Marokkanen , de grootste groep hoerenlopers die er zijn., zijn bezig met hun hypocriete geloof , de Ramadan.
Dus alle toppers staan regelmatig vrijj.
je kon gewoon bij Alexia, Anna Verversrui, Cataleya, Maissa en Cindy enzovoorts binnen.
Ze stonden langere tijd vrij.
Gaat het zuurpruim? 🤣

Weet er iemand of het al eens gebeurd dat een dvp een trio doet met 2 mannen?
Ik zou dit eventueel willen uitproberen als ik een gegadigde vind.
jahoor natuurlijk,in het verleden als eens gedaan,een wild vreemde man sprak mij aan of ik geen interesse had in triotje ,was bij een latino,:cool: ,dus gewoon vragen en genoeg eurotje mee nemen dan is alles mogelijk

ik denk ook niet dat deze site zo is gemaakt dat mensen gemakkelijk zien hoe ze een recensieformulier moeten invullen , denk dat velen niet weten waar het staat....

Het weerhoud mij dus wel van het schrijven van recensies. Vooral van dames die ik voor het eerst bezoek. Van dames die ik een paar keer per maand bezoek heeft een zoveelste recensie sowieso geen toegevoegde waarde. Dat zijn toch telkens herhalingen, hoewel alle dates toch verschillen zijn, want die variatie trekt me juist elke keer terug.
dat is jammer om te lezen. Dat je geen meerdere recensies schrijft over een dame dat snap ik. Daar volg ik je in, dat heeft geen toegevoegde waarde meer op den duur. Maar dat je geen recensies meer schrijft van nieuwe dames omwille van sommige belachelijke reacties van anderen, dat vind ik spijtig.
Toch proberen blijven schrijven, het is een zeer grote toegevoegde waarde voor onsen wordt erg geapprecieerd door ons, de hoerenlopers die de zaken niet in het belachelijke trekken maar de recensies waarderen.

dat is jammer om te lezen. Dat je geen meerdere recensies schrijft over een dame dat snap ik. Daar volg ik je in, dat heeft geen toegevoegde waarde meer op den duur. Maar dat je geen recensies meer schrijft van nieuwe dames omwille van sommige belachelijke reacties van anderen, dat vind ik spijtig.
Toch proberen blijven schrijven, het is een zeer grote toegevoegde waarde voor onsen wordt erg geapprecieerd door ons, de hoerenlopers die de zaken niet in het belachelijke trekken maar de recensies waarderen.
Geef zelf het voorbeeld😂😂

Terug
Bovenaan Onderaan