Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet er iemand of het al eens gebeurd dat een dvp een trio doet met 2 mannen?
Ik zou dit eventueel willen uitproberen als ik een gegadigde vind.
jahoor natuurlijk,in het verleden als eens gedaan,een wild vreemde man sprak mij aan of ik geen interesse had in triotje ,was bij een latino,:cool: ,dus gewoon vragen en genoeg eurotje mee nemen dan is alles mogelijk
 
Dat er maar weinig recensies geschreven wordt ligt aan een kleine groep leden die regelmatig recensies en andere berichten van bepaalde andere leden in het belachelijke trekken. Dat is voor mij ook de belangrijkste reden om nauwelijks nog recensies te schrijven. Dit naast het feit dat ik vrijwel altijd dezelfde kleine selecte groep dames bezoek.
ik denk ook niet dat deze site zo is gemaakt dat mensen gemakkelijk zien hoe ze een recensieformulier moeten invullen , denk dat velen niet weten waar het staat....
 
Het weerhoud mij dus wel van het schrijven van recensies. Vooral van dames die ik voor het eerst bezoek. Van dames die ik een paar keer per maand bezoek heeft een zoveelste recensie sowieso geen toegevoegde waarde. Dat zijn toch telkens herhalingen, hoewel alle dates toch verschillen zijn, want die variatie trekt me juist elke keer terug.
dat is jammer om te lezen. Dat je geen meerdere recensies schrijft over een dame dat snap ik. Daar volg ik je in, dat heeft geen toegevoegde waarde meer op den duur. Maar dat je geen recensies meer schrijft van nieuwe dames omwille van sommige belachelijke reacties van anderen, dat vind ik spijtig.
Toch proberen blijven schrijven, het is een zeer grote toegevoegde waarde voor onsen wordt erg geapprecieerd door ons, de hoerenlopers die de zaken niet in het belachelijke trekken maar de recensies waarderen.
 
dat is jammer om te lezen. Dat je geen meerdere recensies schrijft over een dame dat snap ik. Daar volg ik je in, dat heeft geen toegevoegde waarde meer op den duur. Maar dat je geen recensies meer schrijft van nieuwe dames omwille van sommige belachelijke reacties van anderen, dat vind ik spijtig.
Toch proberen blijven schrijven, het is een zeer grote toegevoegde waarde voor onsen wordt erg geapprecieerd door ons, de hoerenlopers die de zaken niet in het belachelijke trekken maar de recensies waarderen.
Geef zelf het voorbeeld😂😂
 
dat is jammer om te lezen. Dat je geen meerdere recensies schrijft over een dame dat snap ik. Daar volg ik je in, dat heeft geen toegevoegde waarde meer op den duur. Maar dat je geen recensies meer schrijft van nieuwe dames omwille van sommige belachelijke reacties van anderen, dat vind ik spijtig.
Toch proberen blijven schrijven, het is een zeer grote toegevoegde waarde voor onsen wordt erg geapprecieerd door ons, de hoerenlopers die de zaken niet in het belachelijke trekken maar de recensies waarderen.
Ik weet ook wel dat er vele goede betrouwbare recensies verschijnen. Ja, ik weet ook wel welke leden/schrijvers een meerwaarde geven aan dit forum. Dat kan ieder voor zich uitmaken.
Ook ik lees deze sporadisch mee zelfs al is de dame in kwestie mijn type niet en weet ik over wie het gaat.

De vervuilers en '1 hersencel bezittende' schrijvers (en dan verwoord ik het nog beleefd) betreft bepaalde forumleden die er een spel van maken bepaalde dames herhaaldelijk de grond te blijven inboren ondanks er ook positieve recensies verschijnen. Dat is niet correct. En daar hangt een onderling opstokend manipulerend geurtje aan.

Vandaar het voor mij stopt nog nieuwe recensies op te maken.
 
Ik weet ook wel dat er vele goede betrouwbare recensies verschijnen. Ja, ik weet ook wel welke leden/schrijvers een meerwaarde geven aan dit forum. Dat kan ieder voor zich uitmaken.
Ook ik lees deze sporadisch mee zelfs al is de dame in kwestie mijn type niet en weet ik over wie het gaat.

De vervuilers en '1 hersencel bezittende' schrijvers (en dan verwoord ik het nog beleefd) betreft bepaalde forumleden die er een spel van maken bepaalde dames herhaaldelijk de grond te blijven inboren ondanks er ook positieve recensies verschijnen. Dat is niet correct. En daar hangt een onderling opstokend manipulerend geurtje aan.

Vandaar het voor mij stopt nog nieuwe recensies op te maken.
hier de een hersencel 😂 zeg dan gewoon dat je altijd je vaste dame bezoek niks mis mee,trouwens als een dame goed is bij persoon A wil niet zeggen dat persoon B dat ook vindt,hangt veel af van klant zeg natuurlijk en wat zijn wensen zijn en wat hij er voor betaald mister 50 euro😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan