Vertel over jouw wandelhobby

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Farang4

Vaste klant
Forumpionier
207
06/07/21
396
NL
Toen ik voor het eerst naar een DVP was geweest was ik 20 volgens mij. Het was in het Spijkerkwartier. Lang geleden alweer...
Kan mij nog herinneren dat de dame een kleine latina was. Ze bereed mij met veel energie, waardoor ik vrij snel kwam.

En zo is op die dag mijn wandelhobby ontstaan. Ik ben bijna 20 jaar lang gemiddeld één keer in de maand gegaan.
Verschillende steden in NL bezocht, Een paar keer een vaste dame gehad, maar dat was ook altijd maar een paar maanden en toen was ze weg.
In totaal zo'n 200 verschillende dames gehad. Plus tussendoor nog af en toe een FWB die ik via een datingsite heb ontmoet.

Van die 200 kan ik mij de meeste natuurlijk niet meer herinneren. Alleen de toppertjes en de vaste dames nog.
Bijvoorbeeld een jaar of 15 geleden een blonde Nederlandse meid van 18 of 19. Het was haar eerste werkweek. Daarna heb ik hem nooit meer in zo'n strak en warm poesje gehad! Of een Braziliaanse milf die mij leuk vond en mij tijdens de daad begon te tongen. Beide dames na één keer helaas nooit meer gezien.
Ongeveer 20 van die 200 waren ook gewoon leuk en aardig. Dat waren dames waar je mee kon kletsen bijvoorbeeld. Bij 5 of 6 van hun ben ik een aantal maal terug geweest.

Ook een paar keer privéontvangst, maar achteraf gezien vond ik dat het prijsverschil niet waard, op het PZC na dan. In een privéhuis of club ben ik nooit geweest.
In het buitenland één keer in Polen en vele keren in Thailand. In Thailand is het dan natuurlijk niet één per maand! ;) Ook niet elke dag, dat vind ik dan weer te. Zo'n 2 of 3 keer in de week is voor mij genoeg. In een bar (niet de dure gogo's) een meid oppikken, 's avonds lekker neuken en 's ochtends na het wakker worden lekker zonder rubbertje klaar gepijpt worden!

Laatste keer dat ik bij een DVP ben geweest was begin vorig jaar hier in NL, een blonde Poolse dame. Sinds corona ben ik niet meer geweest, voornamelijk vanwege de sluitingen en mondkapje in OV, en eerlijk gezegd mis ik het eigenlijk niet. Je kunt zeggen dat ik nu ben "afgekickt", haha.

Eind volgend jaar hoop ik weer naar Thailand te kunnen. En in de tussentijd? Wie weet ga ik toch weer een keertje wandelen als het coronagebeuren bijna voorbij is. Ben bang dat het dan wel alweer 2022 is...
 
Mijn interesse voor hindoestaanse vrouwen begon al op vroege leeftijd. Ik woonden vroeger in den haag en daar heb je er echt heel erg veel. Ook mijn interesse voor hun voetjes en om hun urine op te drinken kwam ook erg snel. Mijn eerste ervaring met een hindoestaanse dvp was toen ik net 17 was. Ik ben nu inmiddels 50 en in de 33 jaar dat ik nu wandel heb ik er al heel wat een bezoekje gebracht. Zo wel in nederland als in suriname en in india. Voor mij zijn hindoestaanse vrouwen echt de besten die er maar zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan