Wat is de zo vaak genoemde “klik” voor jou?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paddington

Vaste klant
146
24/01/22
122
9
Ik vraag dit omdat ik na ruim 12 jaar wandelen en ruim over de 100 dames bezocht heb, zelf nog steeds niet kan omschrijven waarom op een uitmuntend bezoek niet altijd een herhaling volgt.
Wat is het dat ik bij de ene dame gewoon niet kan wachten om er weer naar toe te gaan terwijl ik bij een ander die net zo mooi of zelfs mooier is en met wie ik ook super sex heb gehad die drang tot herhaling vaak niet heb.
Hebben sommige van jullie dezelfde ervaring af en toe?
 
Herkenbaar. Volgens mij niet teveel over nadenken. Dat zijn de mysteries van aantrekkingskracht tot elkaar. Een DVP kan 'objectief' een 10 scoren op alle mogelijke onderdelen, en toch ga je voor degene die een 8 scoort, maar net dat ene 'ongrijpbare extra' heeft waar je je toe aangetrokken voelt. Het is dat innerlijke, waar je helemaal jezelf kunt zijn, of dat ene extra uiterlijke aspect waar jij helemaal gek van wordt...het is ongrijpbaar, maar luister en handel er wel naar. Sommige GR leden huilen bij het bericht als een van de DVP's ermee stopt, waarvan jij denkt: ja, objectief gezien is zij 10 uit 10 , maar het doet me niet zoveel.
 
Voor mij is een klik dat we beiden geheel onszelf kunnen zijn zonder gemaakte praatjes. Karakters die bij elkaar passen en waarbij respect en begrip voor elkaar voorop staan. Daarnaast heb je ook seksuele klik en dat is dan het vervolg op wat ik net beschreef. Dus ook waar beiden zichzelf kunnen zijn en elkaar kunnen vinden in wat de ander wil/lekker vindt.
 
Voor mij is
Ik vraag dit omdat ik na ruim 12 jaar wandelen en ruim over de 100 dames bezocht heb, zelf nog steeds niet kan omschrijven waarom op een uitmuntend bezoek niet altijd een herhaling volgt.
Wat is het dat ik bij de ene dame gewoon niet kan wachten om er weer naar toe te gaan terwijl ik bij een ander die net zo mooi of zelfs mooier is en met wie ik ook super sex heb gehad die drang tot herhaling vaak niet heb.
Hebben sommige van jullie dezelfde ervaring af en toe?
ja zeker weten. Mijn eerste dame die ik bezocht zal steeds special blijven voor mij. Ik heb ook zeer prachtige afspraken gehad met andere dames . Maar ben altijd zeer blij dat ik weer naar die dame terug kan gaan. Omdat het voor mij wel goed aanvoelt. En het wel zeer mooie momenten zijn ( soms hilarische) maar ik heb het mij nog nooit beklaagd dat ik deze stap gezet heb.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij is t puur een seksuele klik. Hoe aardig, lief en relaxed een dame ook is, als ik geen seksuele klik met dr heb of iets me niet aan dr aanstaat dan zal ik dr nooit meer bezoeken.


Ze moet sowieso goed kunnen pijpen, dat is t belangrijkste en ze moet een beetje ongeremd zijn. Het woordje "nee" of "pay extra" is een enorme afknapper voor me.

En die klik heb ik zelfs weleens met dames die ik niet eens perse aantrekkelijk vind ofzo
 
Qua service verwacht ik niet veel;

1 een lichaam dat mij aanstaat
2 een vriendelijk groet en vaarwel en wat lulpraat eromheen, ook al voor de schijn
3 een fatsoenlijke pijpbeurt, niet 1 van 2 minuten of waarbij je als een robot pijpt, maar iig doen alsof je ervan geniet
4 van mij hoeft ze bij het neuken niet actief te zijn, maar als ze mij maar laat doen wat ik wil (niet moeilijk doen over standjes of wisselen, geen hand ertussen etc.)

Als ze hieraan voldoet ga ik vaak wel terug. Maar het punt is dat het bij mij bij nr1 al vaak mis gaat, waardoor ik niet snel een 'klik' heb.
Vaak heb ik dat als ik een dvp die ik voor de eerste keer heb bezocht ik bij het verlaten van de kamer al weet of ze een vaste dvp wordt, of ze een alternatief is of dat ze op de black-list gaat.
 
Eigenlijk toch een vraag die je niet kunt beantwoorden: wat is die zo vaak genoemde "klik"?
Je gaat immers een gevoel proberen om te zetten in woorden en dat is een kansloze missie.
Waarom heb je een klik met iemand die niet aan je ideaal plaatje voldoet?
Waarom heb je geen klik met iemand die wel aan dat plaatje voldoet?
Het is een gevoel, iets dat je overkomt, iets dat niet rationeel en/of uitlegbaar is, het is een gevoel.
 
Goede vraag. Voor mij is het vaak een glimlach of een vriendelijk knikje van een dvp dat mij naar binnen doet gaan. Zelden tot nooit ga ik alleen voor "The Looks" naar binnen. Er moet een soort van interactie zijn geweest vooraf -hoe klein dan ook-
 
Een klik is er ( voor mij dan ) als je een gezellige, actieve persoon over de vloer hebt. Die humor heeft, een leuke babbel en hoorbaar laat merken dat hij waardeert wat je doet. Dan maakt zijn uiterlijk mij niets uit.
Iemand die als een plank op bed ligt, geen boe of bah zegt, waar geen glimlachje v af kan en je soms niet 1x aanraken.. die hoeven wat mij betreft nooit meer langs te komen 🙄 Daar heb ik helemaal niets mee namelijk 😐

Dit is mijn job, maar wil het wel naar mijn zin hebben 🎉 Met passieve gasten heb ik dat niet, dus sla mij maar over voortaan 😁 ⛔
Hoe leuker ik het vind, hoe leuker mijn date het gaat krijgen 😋 Een gfe date krijg je met 2 personen, geven en nemen! 🥂
 
Ach, de X factor. Bij dat programma zag ik ook wel eens winnaars waarvan ik dacht wat hebben die gedaan met jury om te kunnen winnen.
Over smaak valt (meestal) niet te twisten.
Dat is al met jury sporten. Dressuur paarden, turnen etc. Beetje flikflooien met de juryleden , hoort erbij.
Net zo als op t HBO. De meisjes kregen hogere cijfers dan de jongens bij bepaalde docenten als ik mijn dochter moet geloven.
 
Depends als de klik van 1 kant komt , geniet er 1 iemand van de date.
Dame geen klik met u is gewoon een lichaam om je geilheid op af te werken, bezoeker geen klik met de dame is minder initiatie van de klant uit. Als het bij beide is dan heb je samen een prachtige date...zoals @JokePrive vermeld geven en nemen. Je hoeft geen modellen uiterlijk te hebben hiervoor, maar je zelf onderhouden en goed kleden is al een +, voor je eigen zelfvertrouwen en dames zien liever een zelfvertrouwen kerel dan een passieve banaan die daar ligt. Was zelf zo op de eerste 5 dates tot ik de dans begon in te zien... nu verlopen de dates meer gfe ook al staat dit niet in de advertentie.
 
Dat is al met jury sporten. Dressuur paarden, turnen etc. Beetje flikflooien met de juryleden , hoort erbij.
Net zo als op t HBO. De meisjes kregen hogere cijfers dan de jongens bij bepaalde docenten als ik mijn dochter moet geloven.
Niet als ze bij mij examen doen. Feit is dat de meeste meisje gewoon beter presteren. Zeker meiden met een niet nederlandse achtergrond.
 
Het kan al iets heel kleins zijn wat een klik veroorzaakt. Bijvoorbeeld als de dame een mooie lichaamshouding heeft. Stem is voor mij ook belangrijk. Verder uiteraard de manier van omgang. Niet gejaagd en een beetje humor ook altijd fijn. Natuurlijk ook de looks dat helpt mee.

Soms voel je iets wederzijds. Is geen verliefdheid ofzo. Maar gewoon dat je je prettig voet bij de ander en helemaal jezelf kan zijn. Nou ben ik dat over het algemeen toch wel. Maar als het klikt krijg je een extra goed gevoel. Maar het blijft toch iets ongrijpbaars. Het is niet speciaal steeds hetzelfde.
 
De klik zit hem vooral in het praten, als je een vraag stelt en ge krijgt enkel een yes of no dan staat de dame er ook niet voor open om een klik te hebben met jou. Het is nu ook niet dat ze dit verplicht is tot je maar iedereen is anders en er zijn ook dvp's die klagen dat de klant te weinig of niet wil communiceren en enkel seks willen hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan