Algemeen Welke TS is top ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Echte tops:

Alesha Dior
Ik kan dit beamen. Alesha Dior is werkelijk super dominant, bloedstollend mooi en ook nog eens enorm groot geschapen.

Ze is momenteel in Nederland. Ik twijfel echter of ik haar met een bezoek zal vereren. Die enorme leuter van haar was de vorige keer toch een maatje te groot voor mij ;-)
 
Valery Lopez is graag Top.


Zelf geen ervaring mee overigens, maar haar Kinky en Grindr profielen laten er volgens mij weinig twijfel over bestaan dat ze graag Topt.

Chloe / Kami is overigens ook graag top. Staat ook open voor bottomen, maar heeft een duidelijke voorkeur voor toppen.


(linkje naar ShemaleWiki, omdat haar Kinky advertentie op dit moment offline is)

Andere tops:

 
Laatst bewerkt:
Valery Lopez is graag Top.


Zelf geen ervaring mee overigens, maar haar Kinky en Grindr profielen laten er volgens mij weinig twijfel over bestaan dat ze graag Topt.

Ik heb Valery Lopez ooit 1 keer bezocht maar dat was een behoorlijke afknapper omdat in haar hele appartement een enorm sterke wielgeur hing. Ik heb meteen rechtsomkeer gemaakt.
 
Chloe / Kami is overigens ook graag top. Staat ook open voor bottomen, maar heeft een duidelijke voorkeur voor toppen.


(linkje naar ShemaleWiki, omdat haar Kinky advertentie op dit moment offline is)
Chloe/Kami staat nog altijd op mijn verlanglijstje. Dat ik haar nog altijd niet met een bezoek heb vereerd komt omdat haar reviews vrij wisselend zijn.
 
Chloe/Kami staat nog altijd op mijn verlanglijstje. Dat ik haar nog altijd niet met een bezoek heb vereerd komt omdat haar reviews vrij wisselend zijn.
Op ShemaleWiki zijn zeven van de negen positief. Da's niet heel wisselend, toch? Ik heb zelf iig altijd een top tijd met Kami gehad. Dikwijls langer gebleven dan ik voor betaald had en ze deed haar werk volgens mij graag.

Ze zal ook niet snel afspreken met iemand wiens foto haar niet aanspreekt, dus als je een eerlijke, representatieve foto met haar deelt, en ze gaat akkoord, dan mag je volgens mij een prima tijd verwachten!
 
Laat ik aftrappen, ik heb in het verleden op hookers een aantal reviews geschreven maar deze zijn er natuurlijk niet meer, dus trap ik even af met mijn eerste topic!
Ik denk dat iedereen haar wel kent, Paula uit Amsterdam. 1x bezocht, meteen een trio met haar gehad samen met een 'vriendin' van haar. Uiteraard had zij ook een lekkere slachtzwaard, wie dit precies was weet ik niet... Dit was me wel echt een enorm geile belevenis, Paula kwam meerdere keren en heeft mij toen flink geneukt. Was onwijs lekker, in het begin deed ze lekker rustig aan wat wel fijn is. Ik voelde mij op mijn gemak maar ik had helaas geen klik qua fysiek, paula is inmiddels toch aardig op leeftijd en vond dit toch een beetje een minpunt. Maar aan de seks was niks te blijken, dat was echt letterlijk en figuurlijk top!

Hier een linkje voor de mensen die Paula nog niet kennen, maar ik gok dat de meeste haar wel kennen.
Paula

Ik ben benieuwd naar meer dames die gewoon graag top zijn, tegenwoordig heb je er namelijk ook een hoop die zeggen dat ze top zijn tot je binnenkomt en het uiteindelijk toch andersom is.
Paula was en is mijn eerste en enige shemale ervaring. Aantal keer geweest voor corona. Oktober 2019 laatste keer. Ik vond haar wel aantrekkelijk had ook niet het idee met een shemale te maken toen ik haar voor het eerst zag. Ja ze zal rond de 50 zijn. Ze vertelde toen dat ze in 1996 hier gekomen is met nog een paar andere shemales die volgens mij nog op de wallen staan en/of prive ontvangen. Weet niet of ik ooit nog naar een shemale ga. Wat ik onlangs op de wallen zag staan stemde mij niet vrolijk. Wel hele goeie herinneringen aan Paula ook omdat ze zo aardig was en precies wist hoe met een beginner om te gaan.
 
Paula was en is mijn eerste en enige shemale ervaring. Aantal keer geweest voor corona. Oktober 2019 laatste keer. Ik vond haar wel aantrekkelijk had ook niet het idee met een shemale te maken toen ik haar voor het eerst zag. Ja ze zal rond de 50 zijn. Ze vertelde toen dat ze in 1996 hier gekomen is met nog een paar andere shemales die volgens mij nog op de wallen staan en/of prive ontvangen. Weet niet of ik ooit nog naar een shemale ga. Wat ik onlangs op de wallen zag staan stemde mij niet vrolijk. Wel hele goeie herinneringen aan Paula ook omdat ze zo aardig was en precies wist hoe met een beginner om te gaan.
Had je Emilly nog gezien
 
Had je Emilly nog gezien
Die met dat naambordje? Ja die zal ook van die generatie zijn. 50plusser. En die andere met dat naambordje Paloma ook. Ik kom er eigenlijk nooit meer. Wat ik zag zitten en dat was niet veel vond ik niet echt aantrekkelijk. Smaken verschillen natuurlijk. Die met de naambordjes zullen ongetwijfeld weten dat ze besproken worden op een forum zoals dit. Mag aannemen dat de vaste klanten ze wel weten te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk ding. Die kan je echt 5 uur lang knetterhard doggy pakken (drugs). En als je het goed doet hoef je niet extra af te rekenen, alhoewel dat dan wel écht moet klikken.

Ze reist heel Nederland af en is af en toe in Madrid. Daar woont ze, alhoewel ze Cubaanse is

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan