Advies en tips gevraagd!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Testytime

Wandelaar
48
21/12/21
102
1
Hi guys,

Ik zit al een tijdje te overwegen om naar een privehuis te gaan(salon 261 Alphen). Maar ik vind het best spannend voor een eerste keer naar zo'n plek te gaan. Ik ben 27 jaar oud en getrouwd, maar mijn vrouw heeft 3 jaar geleden een ernstig ongeluk gehad waardoor seks bijna niet meer mogelijk is, of soms in beperkte vorm.

Ze vond het niet bepaald leuk maar begreep het wel toen ik aangaf meer op seksueel gebied te willen ervaren en dit overwoog. Ik heb de stap nog niet gezet om daadwerkelijk naar een privéhuis te gaan, maar ik voel me de laatste tijd der mate seksueel gefrustreerd dat ik denk dat het niet lang meer op zich zal laten wachten.

Omdat ik het allemaal toch best spannend en onwennig vind als getrouwd man, kan iemand misschien een soort van walkthrough geven hoe zo'n moment eruitziet? Aangezien ik sinds mijn vrouw haar ongeluk zo weing seks heb gehad(5-10x per jaar max) ben ik bv. bang snel klaar te komen of heel zenuwachtig te zijn bij zo'n sexy dame haha, hoe ga me daar bv. mee om?

Het is gewoon best een grote stap voor mij en ik ben echt door een hel gegaan laatste jaren qua steun geven in revalidatie, ik kan de ontspanning zeker gebruiken. Deze wereld is gewoon erg nieuw voor mij en niet iets wat ik vroeger voor ogen had, maar denk wel dat het mij zou helpen het gewoon aan te gaan.

Jullie advies en tips zijn zeer welkom, bedankt alvast!
 
Salon 261 is om te beginnen een goede keus, veel leuke dames daar. Hou er wel rekening mee dat Salon 261 in principe een kamerverhuurbedrijf is, en je dus een afspraak direct met een dame zelf maakt.

Je hebt bij Salon 261 wel kans dat je andere bezoekers tegen komt. Als dat je niet aan staat, kun je ook zoeken naar privéhuizen waar ze garanderen dat je niemand tegen komt.

Verder hoef je je weinig zorgen te maken. De dames hebben alles al een keertje meegemaakt en weten best dat je bij een eerste keer bloednerveus bent. Je zult ze er niet over horen.

Maar voorlopig zul je tot minimaal 14 januari moeten wachten ...
 
Salon 261 is om te beginnen een goede keus, veel leuke dames daar. Hou er wel rekening mee dat Salon 261 in principe een kamerverhuurbedrijf is, en je dus een afspraak direct met een dame zelf maakt.

Je hebt bij Salon 261 wel kans dat je andere bezoekers tegen komt. Als dat je niet aan staat, kun je ook zoeken naar privéhuizen waar ze garanderen dat je niemand tegen komt.

Verder hoef je je weinig zorgen te maken. De dames hebben alles al een keertje meegemaakt en weten best dat je bij een eerste keer bloednerveus bent. Je zult ze er niet over horen.

Maar voorlopig zul je tot minimaal 14 januari moeten wachten ...
Bedankt voor je vlotte reactie. Ik heb er niet zo'n probleem mee anderen te kunnen tegenkomen, mijn vrouw is op de hoogte en mocht ik toch bekenden tegen komen dan begrijpen ze het wel of anders is het pech😂

Maar hoe verloopt zo'n dag nou precies? Zijn daar altijd veel meiden waar je uit kan kiezen en valt dat aan te raden? Ik kan me voorstellen dat je pas een afspraak maakt als je iemand al kent. Zijn de prijzen daar nu vast 160 p/u en wat is daar meestal bij inbegrepen? Ik vond het bv. heel raar ergens te lezen dat iets simpels als vingeren al extra kan kosten, terwijl dat bij mij altijd gewoon bij het voorspel hoorde en om de vrouw op te warmen. Maar blijkbaar is dat hier anders.

Ik snap het, een vragenvuur van mijn kant. Het ervaren zal anders zijn dan van te voren lezen hoe of wat, maar toch zou het me wel helpen.

Bedankt alvast en ook voor anderen wees vrij je ervaring te delen. Ik heb er iig wat aan!
 
Dat verschilt heel erg van privéhuis tot privéhuis. Bij Salon 261 is 160 per uur geloof ik wel standaard, en ik heb betalen voor extra's daar nog niet meegemaakt.

Omdat Salon 261 net een beetje anders is dan andere huizen (het is in principe een kamerverhuurbedrijf met dames die zelf hun eigen advertentie en afspraken regelen) valt aan te raden om vooraf met een dame af te spreken. Kijk op de site wie er op welke dag aanwezig is en bel er eentje, of probeer ze te appen (lees vooraf goed of ze dat willen, de één wil het wel, de ander niet). Zoek ook hun advertentie op Kinky even op (de meeste hebben er eentje).

Maar in principe is binnen lopen en vragen om een "voorstelrondje" ook mogelijk, maar dan ben je afhankelijk van wie er onbezet is/geen afspraak heeft staan. Het zou kunnen tegen vallen hoeveel en welke dames er dan zijn.
 
Maar in principe is binnen lopen en vragen om een "voorstelrondje" ook mogelijk, maar dan ben je afhankelijk van wie er onbezet is/geen afspraak heeft staan. Het zou kunnen tegen vallen hoeveel en welke dames er dan zijn.
Met een voorstelrondje kun je soms vrij nerveus zijn, zeker als alles allemaal nieuw voor je is. Ik ken Salon 261 niet maar in sommige zaken kan het voorstellen vrij vlot gaan waardoor je namen of personen door elkaar kan halen. Mocht je dus van te voren geen afspraak gemaakt hebben en hier mee te maken krijgen is het handig om altijd de naam van de dame die het meest (of top 2) aan je eisen voldoet te onthouden en de rest gewoon te vergeten. Dan kun je je ook niet vergissen :).
 
Ik vond het bv. heel raar ergens te lezen dat iets simpels als vingeren al extra kan kosten, terwijl dat bij mij altijd gewoon bij het voorspel hoorde en om de vrouw op te warmen.
Dat vind ik ook inderdaad vreemd te lezen dat ze daar extra's voor aanrekenen. 't is weer al jaren geleden maar toen ik nog een vriendin had was het toch altijd eens voelen of ze al met een vochtige kelder zat. Hem er zo maar droog inbeuken willen ze toch ook zeker niet :unsure:.

Voorlopig heb ik enkel nog maar een keer een erotisch massage salon aangedurfd. Die stap vond ik minder groot. Vooraf had ik ook een dame gekozen maar bij aankomst bleek ze nog niet aanwezig te zijn. De enige die nog beschikbaar was stond me niet aan dus maar gewacht. Als ik de stap zou zetten naar een privéhuis zou ik weer trachten om vooraf een keuze te maken. Dan is die stress er al niet meer ;)
 
Vergeet niet: een DVP is niet je vriendin ... Die zit niet op X keer per dag op een romantische vrijpartij of super stomende neuksessie te wachten (ook al wekken de advertenties de indruk van wel)
Dat begrijp ik zeker, maar je betaald er goed voor en dan mag je toch zeker wel iets speciaals verwachten. Maar na veel ervaringen te lezen is dat meer beetje geluk hebben dan standaard.

Het is gewoon erg nieuw voor mij en weet dus niet zo goed hoe ik met zo'n dame kan omgaan. Sowieso respectvol, maar ik houd ook van wat ruiger af en toe of juist zoenen tussendoor, lijkt me soms lastig aftatsten.

Ik zal het gewoon moeten ervaren denk ik, bij de salon in Alphen kan je een meisje persoonlijk appen en dan via receptie gewoon naar binnen en betalen bij de meid?

Tot 14 jan dus dicht allemaal? Pff wat een beleid, eerst mocht sekswerkers nog wel en nu niet meer. Nouja, ik kan nog wel wat geduld hebben, en tijd om me voor te bereiden haha.
 
Dat verschilt heel erg van privéhuis tot privéhuis. Bij Salon 261 is 160 per uur geloof ik wel standaard, en ik heb betalen voor extra's daar nog niet meegemaakt.

Omdat Salon 261 net een beetje anders is dan andere huizen (het is in principe een kamerverhuurbedrijf met dames die zelf hun eigen advertentie en afspraken regelen) valt aan te raden om vooraf met een dame af te spreken. Kijk op de site wie er op welke dag aanwezig is en bel er eentje, of probeer ze te appen (lees vooraf goed of ze dat willen, de één wil het wel, de ander niet). Zoek ook hun advertentie op Kinky even op (de meeste hebben er eentje).

Maar in principe is binnen lopen en vragen om een "voorstelrondje" ook mogelijk, maar dan ben je afhankelijk van wie er onbezet is/geen afspraak heeft staan. Het zou kunnen tegen vallen hoeveel en welke dames er dan zijn.
€ 160 is standaard bij Salon 261. Wil je wat extra wensen zoals prostaatmassage of Soft SM komt er zo minimaal € 50 bij. Zie prijslijst Destiny.
 
Nog een vraagje: is na 20min klaarkomen en dan ff pauzeren en daarna verder gaanom het uur vol te maken ook heel normaal? Of is het een soort 1 shot 1 oppurtunity😄
In principe betaal je voor de tijd, dus als je bij een afspraak van een uur na twintig minuten klaarkomt is het niet de bedoeling dat ze je meteen de deur uitwerkt. Toch doen best veel dames dat, en veel mannen schijnen daar gek genoeg ook geen probleem van te maken – die willen blijkbaar zelf ook alleen maar klaarkomen en wegwezen. Het is voor de dame ook niet altijd makkelijk om in te schatten of jij ook tot die groep behoort of graag nog een tweede ronde wilt (of kletsen, knuffelen, masseren, noem maar op), dus zoals met alles is het het beste om daar gewoon vooraf duidelijk met elkaar over te communiceren. Dat doet misschien af aan de spontaniteit, maar zo voorkom je wel misverstanden.
 
je kan altijd telefonisch een afspraak maken bij een dame, of naar het huis gaan, dan word je een voorstel rondje waarin de dames hun kort voorstellen.
Je kan ook je wensen met de dame bespreken eventueel bv girl friend expierince, pijpen zonder condoom etc..
Daarna kan je u keuze maken en betalen.. meestal als je bijvoorbeeld 1 uur boekt kan je wel meerdere orgasmes doen bij een dame of ze vragen dit wel met momenten of je nog een 2de keer wilt of je krijgt een massage, zenuwen kan wel normaal zijn als het de eerste keer is hoor dus zeker niet iets om je over te schamen!
wens je alles sinds veel succes!
 
Nog een vraagje: is na 20min klaarkomen en dan ff pauzeren en daarna verder gaanom het uur vol te maken ook heel normaal? Of is het een soort 1 shot 1 oppurtunity😄

Bij een privehuis is het normaal dat je de de afgesproken tijd krijgt - ben je snel klaar, dan kun je knuffelen, beetje praten, of zal ze je een massage aanbieden.
Heb je nog genoeg tijd en energie voor een tweede ronde is het normaal dat dat kan . Ga dat niet proberen als je net gekomen bent en nog maar vijf minuten over hebt.

Het is al genoemd dat Salon 261 een beetje een aparte situatie is als kamerverhuurbedrijf .
Ik geloof dat ze ook wel voorstellen doen als je gewoon binnenstapt, maar daar ben ik alleen met een afspraak vooraf met een bepaalde dame geweest.
Bij een 'gewoon' privehuis kom je binnen, en worden de beschikbare dames aan je voorgesteld . Meestal sta je in een apart kamertje, en lopen de dames een voor een langs, zeggen hallo en hun naam, en dan de volgende.
Sommige huizen hebben een soort van woonkamer waar je kennismaakt - en soms ook andere klanten zitten te wachten.

Bereid je voor - kijk op de site wie er staan en werken, en lees recenties. Heb je een specifieke voorkeur, bel kort tevoren of die dame dan aanwezig en beschikbaar is.
Alsnog kijken bij het voorstelrondje naar andere kandidates is prima.

En daarna komt de gastvrouw/gastheer weer naar je toe en vraagt of je een keuze gemaakt hebt . Je mag ook zeggen dat je droomvrouw er niet tussen zat, en een andere keer opnieuw wil proberen. En anders noem je je keus, betaal je voor de geplande tijd aan de gastheer/gastvrouw, en neemt de dame je mee naar de kamer.

Minimaal zal ze je pik willen wassen in een wastafel en je mondwater geven, heel vaak kun je douchen (of een kamer met bad kiezen) . Doe dat - goed voor jou, en zij kan ook vertrouwen dat je schoon bent .
Soms kan ze met je meedouchen, niet altijd (zij douchen al zo vaak na afloop, daar krijgen ze een droge huid van, dus willen ze een onnodige douche nog wel eens overslaan)
Belangrijk : korte, gladde en schone nagels en een frisse adem.

Wees eerlijk - het is je eerste keer in de betaalde wereld, en je bent zenuwachtig, geef aan wat je graag zou doen en laat de rest gebeuren.
De dames hebben over het algemeen alles al gezien en meegemaakt, dus daar hoef je je niet voor te schamen. En ze zien een heel hoog percentage getrouwde mannen als klant, met verschillende redenen. Misschien lucht het je op om te vertellen waarom je komt, of misschien wil je het niet zeggen. Het zal de dame weinig uitmaken . _Dat_ je getrouwd bent zal ze vrijwel zeker wel aan je herkennen, ook als je die ring afdoet.

Je gebruikt (alleen) je voornaam, of misschien een verzonnen voornaam. De werknaam van de dame is ook niet haar eigen naam.
Je kunt babbelen over ditjes en datjes, maar vragen naar haar echte naam (e.d. - of echte geboorte data ) is onbeleefd.
En andersom, je blijft wat vaag over dingen die echt herleidbaar zijn jou . (volledige naam, werk, adres e.d.) . Neem een aparte prepaid sim en telefoon voor je afspraken, en koppel die niet naar je whatsapp/fb etc .
De dames zijn in grote meerderheid integer, maar soms zitten er in hun omgeving foute types. Of zijn ze gewoon onhandig/slordig/dom in het afschermen van hun contacten.
(Zie de lopende serie over afgeperst worden in de misstanden sectie van het forum. Laat je niet afschrikken - het is vrij zeldzaam, maar neem dus wat elementaire voorzorgen als een aparte telefoon, en strooi niet je volledige naam en contactgegevens rond . )


Overweeg ook een erotische massage salon - je hebt daar een meer passieve rol . Keuzerondje en betalen is vergelijkbaar, maar verder is het vooral liggen en genieten .Dat is misschien makkelijker als je start. Bij de Thaise salons is het _altijd_ douchen vooraf. (en achteraf).
Misschien voor je gevoel (of dat van je vrouw - het is 'maar' een happy end) ook makkelijker .

Andere starterstip : kies een beetje volwassen (30+) vrouw - die snappen vaak wat beter dat ook een volwassen vent wat zenuwachtig en misschien onhandig (in bed of in 'kamer manieren') kan zijn dan een jong grietje dat nog niet heel lang werkt.
 
Bij een privehuis is het normaal dat je de de afgesproken tijd krijgt - ben je snel klaar, dan kun je knuffelen, beetje praten, of zal ze je een massage aanbieden.
Heb je nog genoeg tijd en energie voor een tweede ronde is het normaal dat dat kan . Ga dat niet proberen als je net gekomen bent en nog maar vijf minuten over hebt.

Het is al genoemd dat Salon 261 een beetje een aparte situatie is als kamerverhuurbedrijf .
Ik geloof dat ze ook wel voorstellen doen als je gewoon binnenstapt, maar daar ben ik alleen met een afspraak vooraf met een bepaalde dame geweest.
Bij een 'gewoon' privehuis kom je binnen, en worden de beschikbare dames aan je voorgesteld . Meestal sta je in een apart kamertje, en lopen de dames een voor een langs, zeggen hallo en hun naam, en dan de volgende.
Sommige huizen hebben een soort van woonkamer waar je kennismaakt - en soms ook andere klanten zitten te wachten.

Bereid je voor - kijk op de site wie er staan en werken, en lees recenties. Heb je een specifieke voorkeur, bel kort tevoren of die dame dan aanwezig en beschikbaar is.
Alsnog kijken bij het voorstelrondje naar andere kandidates is prima.

En daarna komt de gastvrouw/gastheer weer naar je toe en vraagt of je een keuze gemaakt hebt . Je mag ook zeggen dat je droomvrouw er niet tussen zat, en een andere keer opnieuw wil proberen. En anders noem je je keus, betaal je voor de geplande tijd aan de gastheer/gastvrouw, en neemt de dame je mee naar de kamer.

Minimaal zal ze je pik willen wassen in een wastafel en je mondwater geven, heel vaak kun je douchen (of een kamer met bad kiezen) . Doe dat - goed voor jou, en zij kan ook vertrouwen dat je schoon bent .
Soms kan ze met je meedouchen, niet altijd (zij douchen al zo vaak na afloop, daar krijgen ze een droge huid van, dus willen ze een onnodige douche nog wel eens overslaan)
Belangrijk : korte, gladde en schone nagels en een frisse adem.

Wees eerlijk - het is je eerste keer in de betaalde wereld, en je bent zenuwachtig, geef aan wat je graag zou doen en laat de rest gebeuren.
De dames hebben over het algemeen alles al gezien en meegemaakt, dus daar hoef je je niet voor te schamen. En ze zien een heel hoog percentage getrouwde mannen als klant, met verschillende redenen. Misschien lucht het je op om te vertellen waarom je komt, of misschien wil je het niet zeggen. Het zal de dame weinig uitmaken . _Dat_ je getrouwd bent zal ze vrijwel zeker wel aan je herkennen, ook als je die ring afdoet.

Je gebruikt (alleen) je voornaam, of misschien een verzonnen voornaam. De werknaam van de dame is ook niet haar eigen naam.
Je kunt babbelen over ditjes en datjes, maar vragen naar haar echte naam (e.d. - of echte geboorte data ) is onbeleefd.
En andersom, je blijft wat vaag over dingen die echt herleidbaar zijn jou . (volledige naam, werk, adres e.d.) . Neem een aparte prepaid sim en telefoon voor je afspraken, en koppel die niet naar je whatsapp/fb etc .
De dames zijn in grote meerderheid integer, maar soms zitten er in hun omgeving foute types. Of zijn ze gewoon onhandig/slordig/dom in het afschermen van hun contacten.
(Zie de lopende serie over afgeperst worden in de misstanden sectie van het forum. Laat je niet afschrikken - het is vrij zeldzaam, maar neem dus wat elementaire voorzorgen als een aparte telefoon, en strooi niet je volledige naam en contactgegevens rond . )


Overweeg ook een erotische massage salon - je hebt daar een meer passieve rol . Keuzerondje en betalen is vergelijkbaar, maar verder is het vooral liggen en genieten .Dat is misschien makkelijker als je start. Bij de Thaise salons is het _altijd_ douchen vooraf. (en achteraf).
Misschien voor je gevoel (of dat van je vrouw - het is 'maar' een happy end) ook makkelijker .

Andere starterstip : kies een beetje volwassen (30+) vrouw - die snappen vaak wat beter dat ook een volwassen vent wat zenuwachtig en misschien onhandig (in bed of in 'kamer manieren') kan zijn dan een jong grietje dat nog niet heel lang werkt.
Bedankt voor je uitgebreide tips, heb ik zeker wat aan.

Overigens moet ik zeggen dat dit forum veel actiever en hulpverlenender is dat vooraf gedacht. Fijn om te zien dat in deze 'scene' meer dan genoeg respectvolle mensen zitten. Dat doet mij goed (als beginner).
 
Bij privéhuizen is dat niet nodig. Bij direct contact met dames zelf is het wel aan te raden, ook bij dames die niet van kwade wil zijn (zoals al gezegd). Verreweg de meeste dames zijn gewoon okee, maar je zal net de verkeerde treffen, of zoals gezegd eentje die slordig is.

Contact bij Salon 261 is dus met de dames zelf.

Ouwe smartfoon uit de mottenballen, prepaid simmetje bij de benzinepomp of supermarkt en je bent klaar.
 
Bij privéhuizen is dat niet nodig. Bij direct contact met dames zelf is het wel aan te raden, ook bij dames die niet van kwade wil zijn (zoals al gezegd). Verreweg de meeste dames zijn gewoon okee, maar je zal net de verkeerde treffen, of zoals gezegd eentje die slordig is.

Contact bij Salon 261 is dus met de dames zelf.

Ouwe smartfoon uit de mottenballen, prepaid simmetje bij de benzinepomp of supermarkt en je bent klaar.
Ik neem dit advies ter harte en heb een prepaid besteld. Thanks!
 
Bij een privehuis is het normaal dat je de de afgesproken tijd krijgt - ben je snel klaar, dan kun je knuffelen, beetje praten, of zal ze je een massage aanbieden.
Heb je nog genoeg tijd en energie voor een tweede ronde is het normaal dat dat kan . Ga dat niet proberen als je net gekomen bent en nog maar vijf minuten over hebt.

Het is al genoemd dat Salon 261 een beetje een aparte situatie is als kamerverhuurbedrijf .
Ik geloof dat ze ook wel voorstellen doen als je gewoon binnenstapt, maar daar ben ik alleen met een afspraak vooraf met een bepaalde dame geweest.
Bij een 'gewoon' privehuis kom je binnen, en worden de beschikbare dames aan je voorgesteld . Meestal sta je in een apart kamertje, en lopen de dames een voor een langs, zeggen hallo en hun naam, en dan de volgende.
Sommige huizen hebben een soort van woonkamer waar je kennismaakt - en soms ook andere klanten zitten te wachten.

Bereid je voor - kijk op de site wie er staan en werken, en lees recenties. Heb je een specifieke voorkeur, bel kort tevoren of die dame dan aanwezig en beschikbaar is.
Alsnog kijken bij het voorstelrondje naar andere kandidates is prima.

En daarna komt de gastvrouw/gastheer weer naar je toe en vraagt of je een keuze gemaakt hebt . Je mag ook zeggen dat je droomvrouw er niet tussen zat, en een andere keer opnieuw wil proberen. En anders noem je je keus, betaal je voor de geplande tijd aan de gastheer/gastvrouw, en neemt de dame je mee naar de kamer.

Minimaal zal ze je pik willen wassen in een wastafel en je mondwater geven, heel vaak kun je douchen (of een kamer met bad kiezen) . Doe dat - goed voor jou, en zij kan ook vertrouwen dat je schoon bent .
Soms kan ze met je meedouchen, niet altijd (zij douchen al zo vaak na afloop, daar krijgen ze een droge huid van, dus willen ze een onnodige douche nog wel eens overslaan)
Belangrijk : korte, gladde en schone nagels en een frisse adem.

Wees eerlijk - het is je eerste keer in de betaalde wereld, en je bent zenuwachtig, geef aan wat je graag zou doen en laat de rest gebeuren.
De dames hebben over het algemeen alles al gezien en meegemaakt, dus daar hoef je je niet voor te schamen. En ze zien een heel hoog percentage getrouwde mannen als klant, met verschillende redenen. Misschien lucht het je op om te vertellen waarom je komt, of misschien wil je het niet zeggen. Het zal de dame weinig uitmaken . _Dat_ je getrouwd bent zal ze vrijwel zeker wel aan je herkennen, ook als je die ring afdoet.

Je gebruikt (alleen) je voornaam, of misschien een verzonnen voornaam. De werknaam van de dame is ook niet haar eigen naam.
Je kunt babbelen over ditjes en datjes, maar vragen naar haar echte naam (e.d. - of echte geboorte data ) is onbeleefd.
En andersom, je blijft wat vaag over dingen die echt herleidbaar zijn jou . (volledige naam, werk, adres e.d.) . Neem een aparte prepaid sim en telefoon voor je afspraken, en koppel die niet naar je whatsapp/fb etc .
De dames zijn in grote meerderheid integer, maar soms zitten er in hun omgeving foute types. Of zijn ze gewoon onhandig/slordig/dom in het afschermen van hun contacten.
(Zie de lopende serie over afgeperst worden in de misstanden sectie van het forum. Laat je niet afschrikken - het is vrij zeldzaam, maar neem dus wat elementaire voorzorgen als een aparte telefoon, en strooi niet je volledige naam en contactgegevens rond . )


Overweeg ook een erotische massage salon - je hebt daar een meer passieve rol . Keuzerondje en betalen is vergelijkbaar, maar verder is het vooral liggen en genieten .Dat is misschien makkelijker als je start. Bij de Thaise salons is het _altijd_ douchen vooraf. (en achteraf).
Misschien voor je gevoel (of dat van je vrouw - het is 'maar' een happy end) ook makkelijker .

Andere starterstip : kies een beetje volwassen (30+) vrouw - die snappen vaak wat beter dat ook een volwassen vent wat zenuwachtig en misschien onhandig (in bed of in 'kamer manieren') kan zijn dan een jong grietje dat nog niet heel lang werkt.
Als DVP geef ik deze recensie 👌 en 👍 .
@Testytime

Ik zal een punt toevoegen. Tijdens een voorstelrondje, kan een dame een klant altijd weigeren. Het zal wel kunnen dat de kans wat lager zou zijn als je met een dame wat contact op Whatsapp hebt gehad maar vergeet niet dat de dames altijd de keuze hebben. Als dat gebeurt, neem het niet persoonlijk hoewel een DVP niet zomaar een klant gaat weigeren vooral in deze tijden. In mijn geval, heb ik voor deze redenen een klant geweigerd: vieze adem + geur (ketenroker), en een klant die begon een beetje stalker-achtig te worden. Je kunt er meer over weten door mijn oude posts te lezen. Als je nog vragen hebt, ben je van harte welkom om mij een priveberichtje te sturen.

Veel sterkte en ik wens je alvast fijne feestdagen en een voorspoedig 2022.

💋💋
 
Met een voorstelrondje kun je soms vrij nerveus zijn, zeker als alles allemaal nieuw voor je is. Ik ken Salon 261 niet maar in sommige zaken kan het voorstellen vrij vlot gaan waardoor je namen of personen door elkaar kan halen. Mocht je dus van te voren geen afspraak gemaakt hebben en hier mee te maken krijgen is het handig om altijd de naam van de dame die het meest (of top 2) aan je eisen voldoet te onthouden en de rest gewoon te vergeten. Dan kun je je ook niet vergissen :).
Ik vind het nogal moeilijk om de namen te onthouden. Vooral als er een stuk of 6 - 8 dames, telkens maar voor seconden, langs komen. En bij dame 4 weet je nog niet hoe veel dames er nog zullen volgen en wie dus jouw favoriete(s) zullen zijn.
Dan moet je de dame van jouw keuze evt. tgo. de gastvrouw/-heer beschrijven.
 
Tip: je hoeft er maar 1 te onthouden: de nummer 1. Dus als de tweede dame "minder" is dan de eerste, vergeet de tweede dan. Als de derde dame vervolgens 'beter" is dan de eerste, vergeet dan de eerste. Vergelijk telkens de huidige dame met de nummer 1 die je in je hoofd hebt zitten.
 
Als DVP geef ik deze recensie 👌 en 👍 .
@Testytime

Ik zal een punt toevoegen. Tijdens een voorstelrondje, kan een dame een klant altijd weigeren. Het zal wel kunnen dat de kans wat lager zou zijn als je met een dame wat contact op Whatsapp hebt gehad maar vergeet niet dat de dames altijd de keuze hebben. Als dat gebeurt, neem het niet persoonlijk hoewel een DVP niet zomaar een klant gaat weigeren vooral in deze tijden. In mijn geval, heb ik voor deze redenen een klant geweigerd: vieze adem + geur (ketenroker), en een klant die begon een beetje stalker-achtig te worden. Je kunt er meer over weten door mijn oude posts te lezen. Als je nog vragen hebt, ben je van harte welkom om mij een priveberichtje te sturen.

Veel sterkte en ik wens je alvast fijne feestdagen en een voorspoedig 2022.

💋💋
Bedankt voor je reactie. Ik ben een nette verzorgde man met een goed postuur(althans, sinds de sportscholen grotendeels dicht zijn, valt dit weer wat tegen). Maar ik heb alle respect voor een eventuele weigering en begrijp dat dit erbij kan horen.

Het is wel wat lastig nog steeds om de stap te zetten, maar jullie advies helpt zeker. Het is gewoon vrij spannend voor mij als nieuwkomer en zeker als (gelukkig) getrouwd man. Maar soms is het lot niet anders en dien je uit te wijken naar andere mogelijkheden. DVP's zijn een optie die ik overwoog, maar nu ook daadwerkelijk serieus neem.

Ik hoop dat het uiteindelijk ook goed is voor mijn relatie, aangezien ik als 27 jarige gewoon vol testosteron zit en het huwelijk na het ongeluk met amper seks niet langer zo op deze manier vol te houden is. Maar nogmaals het is erg nieuw en spannend voor mij en de keuze is zo uitgebreid dat opeens alles mogelijk lijkt.

Blijf vooral de ervaringen delen, er zullen vast meer zijn zoals ik waarvoor het allemaal erg nieuw is. Ik zal na 14 januari zodra 261 weer open is zeker eens een afspraak gaan boeken( jij werkt daar niet gok ik @Luna maar je lijkt me een perfecte dame om bij te beginnen).


ik zal zeker mjn ervaringen tzt delen, fijn dat dit forum er is en ook newbies zoals mij berder helpt. Thanks!
 
Ik heb één keer een voorstelrondje meegemaakt, zonder dat ik daar erg in had. Ik had gewoon een afspraak, maar bij binnenkomst vroeg de gastvrouw daar niet naar. Ze bracht me gewoon naar een kamer en vroeg me daar even te wachten. Opeens springt er uit het niets een dame de kamer binnen, schudt mij de hand en vertelt me haar naam, en verdwijnt weer. Het duurde letterlijk nog geen twee seconden. Een moment later doet een andere dame precies hetzelfde. Vervolgens vraagt de gastvrouw me of ik een keuze had kunnen maken. Ik wist niet wat me overkwam. Ik dacht dat de dames daar gewoon heel vriendelijk waren en even gedag kwamen zeggen. :ROFLMAO:
 
Ik heb één keer een voorstelrondje meegemaakt, zonder dat ik daar erg in had. Ik had gewoon een afspraak, maar bij binnenkomst vroeg de gastvrouw daar niet naar. Ze bracht me gewoon naar een kamer en vroeg me daar even te wachten. Opeens springt er uit het niets een dame de kamer binnen, schudt mij de hand en vertelt me haar naam, en verdwijnt weer. Het duurde letterlijk nog geen twee seconden. Een moment later doet een andere dame precies hetzelfde. Vervolgens vraagt de gastvrouw me of ik een keuze had kunnen maken. Ik wist niet wat me overkwam. Ik dacht dat de dames daar gewoon heel vriendelijk waren en even gedag kwamen zeggen. :ROFLMAO:
Haha geniaal!
 
Ik vind het nogal moeilijk om de namen te onthouden. Vooral als er een stuk of 6 - 8 dames, telkens maar voor seconden, langs komen. En bij dame 4 weet je nog niet hoe veel dames er nog zullen volgen en wie dus jouw favoriete(s) zullen zijn.
Dan moet je de dame van jouw keuze evt. tgo. de gastvrouw/-heer beschrijven.
Zolang je steeds alleen de leukste onthoud zit je toch altijd goed?
 
Tijdens een bezoek aan een privéhuis vroeg ik de gastvrouw ook eens om een voorstelrondje. Ze zei dat er 7 dames aanwezig waren. Toen de eerste dame binnenkwam zei ik direct tegen de gastvrouw laat die andere 6 maar zitten, ik loop gelijk met deze mee :ROFLMAO::ROFLMAO:. Ik kom nog steeds heel graag bij deze dame, "liefde" op het eerste gezicht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan