Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ja ik mis mijn echte opa die vlak voordat mijn moeder moest bevallen is gestorven.

Als je dezelfde bloedlijn hebt moet je gewoon voor elkaar klaarstaan, want als je je familie niet eens kan vertrouwen die dezelfde naam dragen wie dan wel?

Neem de eerste stap en zet je over je frustratie heen. Ja het is kut en ze heeft zeker fouten gemaakt, maar je moet een familieband sterk houden. Alleen weinige mensen doen dat.

Mijn familie zou mij nooit veroordelen met dit werk dat weet ik 100% zeker, maar dat heeft een reden wij staan als 1 grote muur en die krijg je alleen om met heel veel kracht.

Mijn ex was een topper, goede baan, vriendelijk, slim alleen hij snapte niet wat familie betekende en dat is voor mij al een reden om niet aan kinderen te beginnen met zo iemand.
Het woord familie betekend aan die kant van de familie zo goed als niets. Als je ze hoort is het om 2 redenen. Ze hebben iets van je nodig of ze hebben ruizie met oma.

de ene neef gaat achter zijn boer zijn rug naar bed met zijn vriendin enzo.
 
Alleen met geen ervaring ben ik het niet eens. Je moet de dames ook een kans geven om het te leren.

Ik ben ook vroeg begonnen toen ik nog vrij weinig seks had gehad. Eigenlijk moesten mijn eerste klanten korting krijgen😂
Toen ik ook pas begonnen was met wandelen een 18 jarige dame over de vloer gehad waarvan ik ook een van de eerste klanten was.
Beide best zenuwachtig nog en niet klaargekomen uiteindelijk. Wel leuke date op zich. Jaar of 5 later haar weer tegengekomen en meerdere malen fantastische sex gehad.
 
Alleen met geen ervaring ben ik het niet eens. Je moet de dames ook een kans geven om het te leren.

Ik ben ook vroeg begonnen toen ik nog vrij weinig seks had gehad. Eigenlijk moesten mijn eerste klanten korting krijgen😂
Klopt! Heb voor covid nog een hele leuke tijd beleefd met een jonge vrouw...

Ze had natuurlijk weinig ervaring... Maar Man! Wat 'leerde die graag nieuwe dingen'! Heb haar met zo ongeveer 'het hele sortiment' laten kennis maken! Haha! Wat een feest in bed!

Ze vroeg me al snel om als laatste van de dag te komen... Want daarna was ze te moe! Geen idee hoe vaak ze klaar kwam! Haha!
 
Klopt! Heb voor covid nog een hele leuke tijd beleefd met een jonge vrouw...

Ze had natuurlijk weinig ervaring... Maar Man! Wat 'leerde die graag nieuwe dingen'! Heb haar met zo ongeveer 'het hele sortiment' laten kennis maken! Haha! Wat een feest in bed!

Ze vroeg me al snel om als laatste van de dag te komen... Want daarna was ze te moe! Geen idee hoe vaak ze klaar kwam! Haha!
Voor covid!!😱

Dat is lang geleden toen was ik niet eens begonnen😂
 
Ik zit in hartje Nederland, dus dat zoekgebied is niet mijn schuld😛

Die leeftijdsgrens is met een knipoog😉 @Marco zit eigenlijk ook boven die grens, maar we hadden het best gezellig.
Als het maar fijn is
Nou ja gister was mij prima bevallen.

Wijntje erbij en nog wat gerookt🙈

Volgens mij is @Elon Younis ook geen buren tegengekomen?🤔
Ik zit in hartje Nederland, dus dat zoekgebied is niet mijn schuld😛

Die leeftijdsgrens is met een knipoog😉 @Marco zit eigenlijk ook boven die grens, maar we hadden het best gezellig.

Nou ja gister was mij prima bevallen.

Wijntje erbij en nog wat gerookt🙈

Volgens mij is @Elon Younis ook geen buren tegengekomen?🤔
Als je maar een fijne tijd beleefde dat is het wat het moet zijn voor beide
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan