Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen last van dit topic hoor, ik vraag me oprecht af wat je op dit forum doet. Het enige wat je doet is zeiken en mensen, vooral mannen afkraken. Maarja je zal wel van alle aandacht genieten. Anders was je al 3 keer weggeweest.
Misschien als mannen wat netter waren, en niet elke keer iemand waarmee ze niks te maken hebben gaan afbranden dan was ik wat positiever, maar helaas heb ik door dit forum al meerdere stalkers gehad en andere onzin.

Dus ja aan wie ligt het dan? Mijn klanten van hiervoor zeggen ook dat ik veranderd ben, alleen dat komt door de slechte ervaringen waar ik zelf niks aan kan doen.
 
Sinds wanneer is @Marco voor jou de norm geworden? Heeft die toch iets bij je bereikt. :unsure:
Haha nee ben je gek, maar heel eerlijk meestal is het toch zo uit.

Kijk ik ga nu heel eerlijk zijn, maar ik denk dat vooral wat hier schrijft de wat respectvolleren mannen zijn die vooral voor 30+ dames gaat. Alleen ik ben nog een jonkie, dus ik krijg een hele andere groep, en die hebben hele andere normen en waarden. Dat setje lingerie boeit hun echt niet
 
Marco z'n toverstaf werkt waarschijnlijk wel
Mijn toverstaf werkt ook, maar dat ga ik niet bij Lilyxx bewijzen. Dat heb ik hier al vaker gezegd en ik ben nog een man van het woord. :)

@Lilyxx Dat van die leeftijd, daar heb je gelijk in. Eén van mijn selectiecriteria is van 35-42 jaar. Als ze er goed uit zien, dan mogen ze ook wat ouder zijn.
 
Ik vind het oprecht altijd wel grappig dat mannen zeiken dat ze door vrouwen afgekraakt worden. Als je je aangesproken voelt zegt dat denk ik al genoeg😋
Mwa, dat weet ik niet. Ikzelf heb op t forum weleens gereageerd/gerapporteerd als ik vond dat vrouwen respectloos werden besproken (zelfs wel eens voor jou, btw), en ook wel eens als mannen respectloos werden afgezeken. Staat los van of ik mezelf daarin aangesproken voel of niet.
 
Maar goed ik heb geen hekel aan mannen. Alleen aan mannen die zich niet kunnen gedragen, en helaas zijn daar er heel veel van in deze wereld.
Het hoeven er niet veel te zijn, maar als je ze bovengemiddeld vaak tegenkomt, lijkt dat anders.
Anders wordt het net een "opsporing verzocht" waarin een kleine bevolkingsgroep behoorlijk oververtegenwoordigd is als je de beelden bekijkt.
 
Mijn toverstaf werkt ook, maar dat ga ik niet bij Lilyxx bewijzen. Dat heb ik hier al vaker gezegd en ik ben nog een man van het woord. :)

@Lilyxx Dat van die leeftijd, daar heb je gelijk in. Eén van mijn selectiecriteria is van 35-42 jaar. Als ze er goed uit zien, dan mogen ze ook wat ouder zijn.
Daarom denk ik ook anders dan de meiden die jij normaal zou bezoeken. Hele andere klantenkring, dus een hele andere benadering😉

Ik heb heel veel zelfrespect hoor, maar ik denk dat 50% van mijn klanten mij al boekt omdat ik een blond jong ding ben. Dus ja ik lever echt een dienst, en hecht geen emotionele waarden aan mijn klanten en hun verhalen.

Daarom vind ik de onzekere mannen ook lastig kwa klant, want normaal boekten deze mij nooit of amper
 
Haha nee ben je gek, maar heel eerlijk meestal is het toch zo uit.

Kijk ik ga nu heel eerlijk zijn, maar ik denk dat vooral wat hier schrijft de wat respectvolleren mannen zijn die vooral voor 30+ dames gaat. Alleen ik ben nog een jonkie, dus ik krijg een hele andere groep, en die hebben hele andere normen en waarden. Dat setje lingerie boeit hun echt niet
Denk dat je hier inderdaad de nagel op de kop slaat. Je mag natuurlijk ook wat foefelen met je leeftijd naar boven toe, alleen , denk dat jij al te populair bent geworden om nu nog snel effe een aantal jaartjes erbij te lappen. Maar wees gerust, er zijn dames die dat in hun beginperiode ook ondervonden hebben en die werkwijze wel toegepast hebben. Wees daar maar zeker van.
 
Kijk ik ga nu heel eerlijk zijn, maar ik denk dat vooral wat hier schrijft de wat respectvolleren mannen zijn die vooral voor 30+ dames gaat. Alleen ik ben nog een jonkie, dus ik krijg een hele andere groep, en die hebben hele andere normen en waarden. Dat setje lingerie boeit hun echt niet
Nu, ja... Mannen met meer ervaring weten hoe lekker het is... om een mooie vrouw -langzaam- uit te kleden!
 
Denk dat je hier inderdaad de nagel op de kop slaat. Je mag natuurlijk ook wat foefelen met je leeftijd naar boven toe, alleen , denk dat jij al te populair bent geworden om nu nog snel effe een aantal jaartjes erbij te lappen. Maar wees gerust, er zijn dames die dat in hun beginperiode ook ondervonden hebben en die werkwijze wel toegepast hebben. Wees daar maar zeker van.
Heel simpel mijn idee is wel dat je je gaat gedragen naar de klanten die je krijgt. Ik geef ook gewoon toe dat ik aan het begin toen ik voor mijzelf starten meer motivatie had dan nu.

Dus ja ik moet ff weer de goede instelling gaan vinden, maar dat is behoorlijk moeilijk als er steeds iets vervelends gebeurd. Het is gewoon steeds een opstapeling plus het voldoen aan een verwachtingspatroon wat onmogelijk is.

Ik denk dat er vandaag al iets van 3 man zijn geweest die mij benaderen om lekker deepthraot gepijpt te worden terwijl dat nergens in mijn advertentie staat. Maar ik heb vooral klanten die niet bij zulke dingetjes nadenken, en zelf maar hun conclusie trekken zonder enig overleg.
 
Heel simpel mijn idee is wel dat je je gaat gedragen naar de klanten die je krijgt. Ik geef ook gewoon toe dat ik aan het begin toen ik voor mijzelf starten meer motivatie had dan nu.

Dus ja ik moet ff weer de goede instelling gaan vinden, maar dat is behoorlijk moeilijk als er steeds iets vervelends gebeurd. Het is gewoon steeds een opstapeling plus het voldoen aan een verwachtingspatroon wat onmogelijk is.

Ik denk dat er vandaag al iets van 3 man zijn geweest die mij benaderen om lekker deepthraot gepijpt te worden terwijl dat nergens in mijn advertentie staat. Maar ik heb vooral klanten die niet bij zulke dingetjes nadenken, en zelf maar hun conclusie trekken zonder enig overleg.
Gewoon jezelf zijn!
En... uiteindelijk alleen die klanten aanvaarden waar je je goed bij voelt.
 
Heel simpel mijn idee is wel dat je je gaat gedragen naar de klanten die je krijgt. Ik geef ook gewoon toe dat ik aan het begin toen ik voor mijzelf starten meer motivatie had dan nu.

Dus ja ik moet ff weer de goede instelling gaan vinden, maar dat is behoorlijk moeilijk als er steeds iets vervelends gebeurd. Het is gewoon steeds een opstapeling plus het voldoen aan een verwachtingspatroon wat onmogelijk is.

Ik denk dat er vandaag al iets van 3 man zijn geweest die mij benaderen om lekker deepthraot gepijpt te worden terwijl dat nergens in mijn advertentie staat. Maar ik heb vooral klanten die niet bij zulke dingetjes nadenken, en zelf maar hun conclusie trekken zonder enig overleg.
Het probleem zit ook bij sommige mannen. Die geen respect hebben naar dvp´s toe.

Een week geleden ofz was ik online aan het gamen met 3 maten. 1 van me maten heeft een raambuurt bezocht. Waar door de andere vroeg hoe dat ging.

Waar op hij zegt: je gaat binnen als ze vrij is je smijt daar 50€ en pijpen hoer!

Ook al was het grote praat werd ik er slecht van.
 
Dus ja ik moet ff weer de goede instelling gaan vinden, maar dat is behoorlijk moeilijk als er steeds iets vervelends gebeurd. Het is gewoon steeds een opstapeling plus het voldoen aan een verwachtingspatroon wat onmogelijk is.
Je besef is er en de motivatie om er iets aan te doen ook blijkbaar.
Het voldoen aan een verwachtingspatroon is een belasting die jij jezelf oplegt door te geloven dat je daar moet aan toegeven. Dat is helemaal niet zo. Enige wat telt is wat jezelf wil
Ik denk dat er vandaag al iets van 3 man zijn geweest die mij benaderen om lekker deepthraot gepijpt te worden terwijl dat nergens in mijn advertentie staat. Maar ik heb vooral klanten die niet bij zulke dingetjes nadenken, en zelf maar hun conclusie trekken zonder enig overleg.
Laat ze hun conclusie trekken . Enige wat jij daar moet mee doen is lezen en verwijderen. Vuilbak daarmee. Nul reactie op geven en volharden daarin. Ook hier niet eens meer vermelden. Vraag of je vriendin je uitlaatklep wil zijn voor al die trasi te ventileren. Uiteindelijk stopt dat wel hoor. Als je dit niet doet voor jezelf ga je eruiteindelijk zo verzuren dat zelfs jouw persoonlijke omgeving je geen voldoening meer kan bezorgen.
 
Heel simpel mijn idee is wel dat je je gaat gedragen naar de klanten die je krijgt.
Ja maar dat werkt 2 kanten op, de klanten die je krijgt hangen ook af van hoe je het presenteert, neem aan dat je dat zelf ook wel ziet binnen de vele vormen die je al geprobeerd hebt. Daar kan je ook winst uit halen.
 
Ja maar dat werkt 2 kanten op, de klanten die je krijgt hangen ook af van hoe je het presenteert, neem aan dat je dat zelf ook wel ziet binnen de vele vormen die je al geprobeerd hebt. Daar kan je ook winst uit halen.
Dus... je kiest meer 'leukere klanten'... en...
 
Ja maar dat werkt 2 kanten op, de klanten die je krijgt hangen ook af van hoe je het presenteert, neem aan dat je dat zelf ook wel ziet binnen de vele vormen die je al geprobeerd hebt. Daar kan je ook winst uit halen.
Ja en nee. Als ik mij positief opstel krijg ik meer klanten die echt interesse in mij hebben. Alleen omdat ik blond, slank en jong ben trek ik ook de grote groep mindere klanten aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan