Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is maar goed dat wij ons lekker anoniem presenteren hier, moet er niet aandenken dat ik opeens als white Knight of fanboy behandeld wordt bij een dvp
 
Nee daarvoor had je ook al de pik om mij zonder dat ik wat verkeerds deed
Ter verdediging van @Rony80 , je hebt zelf ook al meerdere keren aangegeven dat bepaalde problemen voor je ontstaan zijn sinds je op dit forum actief bent, dus ik begrijp best dat de vraag in hem op komt.
 
Nou ben jij ook niet de eerste waar ik aan denk bij die titels.
Het is ook maar als voorbeeld, het soort mannen waar Lily op doelt is ook het soort wat niet de moeite neemt om een advertentie te lezen. Laat staan hier 10000 berichten. Die komen gewoon een leuk jong ding neuken. Mannen die Lily anders behandelen om hoe ze zich hier presenteert zijn zelf het probleem
 
Ter verdediging van @Rony80 , je hebt zelf ook al meerdere keren aangegeven dat bepaalde problemen voor je ontstaan zijn sinds je op dit forum actief bent, dus ik begrijp best dat de vraag in hem op komt.
Ter verdediging van mij @Rony80 en bepaalde andere mannen lopen al sinds het begin om mij en de zogenaamde fanboy's af te geven.

Ook een ander punt leden die hier meelezen en totaal niet binnen mijn klantenkring passen wat ik duidelijk heb aangeven boeken mij alsnog, en gaan daarna op mij zeiken dat het niet naar verwachting was.

Veel mannen luisteren niet naar mijn wensen, maar denken alleen aan die van hunzelf.

Aan het begin profileerde ik mij ook heel anders dan nu, maar we zijn 3 stalkers verder dus waarom zou ik nog heel lief gaan doen. Blijkbaar trekt dat ze aan
 
het soort wat niet de moeite neemt om een advertentie te lezen. Laat staan hier 10000 berichten
Mannen moeten absoluut gewoon de advertentie lezen ja, dat is een veel breder en ouder probleem wat ik ook in andere topics al eens benoemd heb. Dat zou voor iedereen het leven een stuk makkelijker maken.

Je kan daarentegen natuurlijk niet verwachten dat een man uitzoekt of een dame toevallig ook op een online forum zit (maar dat zeg je ook niet).
 
@Lily, je advertentie op SJ staat offline, wat denk ik inhoud dat je even niet ontvangt. Echter je ad op kinky staat wel gewoon online. Kunnen de mannen je bereiken of is de regelgeving SJ offline betekent geen ontvangst mogelijk
 
Mannen moeten absoluut gewoon de advertentie lezen ja, dat is een veel breder en ouder probleem wat ik ook in andere topics al eens benoemd heb. Dat zou voor iedereen het leven een stuk makkelijker maken.

Je kan daarentegen natuurlijk niet verwachten dat een man uitzoekt of een dame toevallig ook op een online forum zit (maar dat zeg je ook niet).
Je moet ook al weten dat het bestaat forums als dit. Buiten GR welke zijn er nog?

Als je hier niet toevallig of via via terecht komt vind je het niet. Hoeveel mensen gaan er zoeken op google naar " dvp reviews" of "hoeren reviews" niemand toch?
 
Vroegah had je nog veel DVP's die op kinky hun recensies op hookers linkten, nu zie je dat bijna niet meer. Heel toevallig zag ik gister 1 dvp die het wel doet. Nu hebben we het nos journaal nodig om gevonden te worden 🤣


Andere lily is er ondertussen aan gewent denk ik 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Roba
@Lily, je advertentie op SJ staat offline, wat denk ik inhoud dat je even niet ontvangt. Echter je ad op kinky staat wel gewoon online. Kunnen de mannen je bereiken of is de regelgeving SJ offline betekent geen ontvangst mogelijk
Inderdaad de verkeerde lily🙈😂

Maar antwoord op je vraag. Ik doe nog ontvangst, maar ik gebruik kinky voor dat en SJ meer voor gangbang en ontvangst op andere locaties. Daar gebruik ik ook een ander nummer voor om verwarring te voorkomen😊

Ik wil eigenlijk een nieuwe ad plaatsen, maar SJ had werkzaamheden
 
Het probleem zit ook bij sommige mannen. Die geen respect hebben naar dvp´s toe.
Sterker nog; sommige mannen hebben geen respect naar eender welke vrouw.
Dat is tot daar aan toe, maar het ergste is dat er vrouwen zijn die toch een relatie aangaan met zo iemand en denken hem wel even te veranderen.
 
Haha, wat zijn jullie grappig, om je lullen erbij af te lachen,...
Ik weet niet wat je hier precies mee bedoelt @Schorpio76 , maar je tagt ECHT de verkeerde Lily, jij tagt het lid met forumnaam "Lily", de Lily van dit topic heeft als forumnaam "Lilyxx".

Als je iemand tagt met @ dan krijgt het betreffende lid een notificatie, je hebt nou dus de verkeerde dame een notificatie gestuurd.

Daar wilde ik je alleen maar op wijzen.
 
Ik weet niet wat je hier precies mee bedoelt @Schorpio76 , maar je tagt ECHT de verkeerde Lily, jij tagt het lid met forumnaam "Lily", de Lily van dit topic heeft als forumnaam "Lilyxx".

Als je iemand tagt met @ dan krijgt het betreffende lid een notificatie, je hebt nou dus de verkeerde dame een notificatie gestuurd.

Daar wilde ik je alleen maar op wijzen.
🤦‍♂️,.. ben blond....

Zal het nooit meer fout doen.

Toch nog ff gezocht er zijn 3 leden met Lily, 19 / 1980 en xx
 
🤦‍♂️,.. ben blond....

Zal het nooit meer fout doen.

Toch nog ff gezocht er zijn 3 leden met Lily, 19 / 1980 en xx
ja en dus gewoon "Lily", degene die jij tagt, is er ook, zoals je ziet als je op de naam in je eigen post klikt

die fout wordt vaker gemaakt hoor, vond alleen je reactie daarna wat onkarakteristiek fel ;)
 
Je moet ook al weten dat het bestaat forums als dit. Buiten GR welke zijn er nog?

Als je hier niet toevallig of via via terecht komt vind je het niet. Hoeveel mensen gaan er zoeken op google naar " dvp reviews" of "hoeren reviews" niemand toch?
Als iemand al een beetje de moeite neemt om zijn huiswerk te doen en gaat zoeken op de naam van de sekswerker of andere trefwoorden, komt diegene uiteindelijk wel op dit forum terecht.
 
Ik snap niet dat je 2 kusjes van Lily kan vergeten

(hier zou een kots emoji goed onder passen)
Alstu.

malade-11.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan