Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijmibo dat kennen ze ook niet.
( ze houden niet van drinken zeker)
Nou... met de alcohol politiek in vele bedrijven... lukt dat al helemaal niet meer hoor!

Merkte wel in London... dat daar nog steeds een erg sterke 'after work pub-culture' bestaat... en daar hoeft het zelfs geen vrijdag voor te zijn! Moets je dat zien elke avond in Soho!
 
Sorry hoor, een 3de helft speel je, als jezelf ook de 1ste en 2de gevoetbald hebt. Anders is het toch gewoon naar de kantine 🍻
 
Wat zou hij die 4 uur gedaan hebben, een marathon lopen,... kijk ik heb ook niet altijd mijn mobiel op zak, vooral niet als ik buiten aan het werk ben.
geen reactie geven en dan ineens is gewoon een droeftoeter hoe kun je een afspraak vergeten en zo laat afmelden
 
Wat zou hij die 4 uur gedaan hebben, een marathon lopen,... kijk ik heb ook niet altijd mijn mobiel op zak, vooral niet als ik buiten aan het werk ben.
geen reactie geven en dan ineens is gewoon een droeftoeter hoe kun je een afspraak vergeten en zo laat afmelden
Geen idee, maar het interesseert mij ook helemaal niet.

Ik had vanavond een leuke afspraak, en gister avond ook. Zelfs nog een fles Champagne gekregen waar ik eigenlijk niet echt van hou, maar wel super lief🥰

Het ding is dat ik het wel schandelijk vind dat ik voor die ene afzeggen zo afgerekend wordt.

Ik denk dat ik zelf 1x in de maand een afspraak afzeg, dus dat valt reuze mee. Hij had toevallig pech, maar dat heb ik dagelijks😅
 
Wat zou hij die 4 uur gedaan hebben, een marathon lopen,... kijk ik heb ook niet altijd mijn mobiel op zak, vooral niet als ik buiten aan het werk ben.
geen reactie geven en dan ineens is gewoon een droeftoeter hoe kun je een afspraak vergeten en zo laat afmelden
Maar... hij zei wel 'Sorry schat'!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan