Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt eerst was het 1050 en toen gaf hij aan 1500 wil ik ook wel betalen.

Tja als je dat dan al hebt gezegd kom ik niet meer voor 1050🤷‍♀️
Die moet toch wel enkele jaartjes in Afrika of Azië gaan wonen...
Leert hij beter onderhandelen! Haha!
 
Hij gaf nog aan dat ik een tikkie van 500 mocht sturen. Eigenlijk moest ik dat gewoon doen en dan alsnog niet komen
Weet niet zeker hoe serieus dit idee is, maar als je zoiets doet ga je dus WEL gezeik krijgen.

Nu zit je wel veilig, hij geeft zelf aan dat die 100 Euro hem niks kan schelen, en ook dat het niet hoefde als jij geen zin had, prima zo.
 
Was waarschijnlijk met zijn lange tekst hier bezig?
Weet je dat ik daar ook aan zat te denken. Het valt ongeveer wel samen. Ook geen touw aan vast te knopen.

En tegen Lily wil ik nog ff zeggen dat ik je gisterenavond echt een stoere lijpe chick vond! Om daar gewoon ff zo in je ééntje naar toe te rijden. Zo als ik je hier inmiddels een klein beetje heb leren kennen zat je ook met dat schadebedrag in je hoofd en dacht je fuckit ik ga me fout herstellen. Ik ben toch ook echt niet bang uitgevallen, maar vond het gewoon spannend om hier te volgen! Hou je rustig!😘
 
Om daar gewoon ff zo in je ééntje naar toe te rijden.
Nou ja, strikt genomen heeft ze dat dus niet gedaan 🤣

Juist in dit geval ben ik erg benieuwd naar het verhaal van die man zelf. Het voorstel was krankzinnig, de locatie was gek, zijn vervolgacties waren bizar.

En inderdaad tussen dat hele verhaal door zat hier ook nog een ogenschijnlijk dronken kerel verslag te doen van zijn eigen gedachtesprongen. Wat een avond.
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, strikt genomen heeft ze dat dus niet gedaan 🤣

Juist in dit geval ben ik erg benieuwd naar het verhaal van die man zelf. Het voorstel was krankzinnig, de locatie was gek, zijn vervolgacties waren bizar.

En inderdaad tussen dat hele verhaal door zat hier ook nog een ogenschijnlijk dronken kerel verslag te doen van zijn eigen gedachtesprongen. Wat een avond.
Precies de reden dat ik hier zo graag lees, gaat alle kanten op 🤣
 
Nou ja, strikt genomen heeft ze dat dus niet gedaan 🤣

Juist in dit geval ben ik erg benieuwd naar het verhaal van die man zelf. Het voorstel was krankzinnig, de locatie was gek, zijn vervolgacties waren bizar.

En inderdaad tussen dat hele verhaal door zat hier ook nog een ogenschijnlijk dronken kerel verslag te doen van zijn eigen gedachtesprongen. Wat een avond.
ik wil het eigenlijk ook wel weten, maar die man bood mij al een paar dagen gekke bedragen aan. Of hij is heel vaak onder invloed of hij spoort gewoon niet😜
 
Ik lees bijna alleen wat lily schrijft omdat Ik dat t leukste vind.
Soms nog enkele reacties maar lang niet alles,....Das bijna niet te doen.
Lol, dat verklaart een hoop, ik herinner me nog dat ik je een keer een vraag stelde na iets wat je hier beweerde maar antwoorden ho maar.

Zal volgende keer Lily wel inseinen als ik op je wil reageren.
 
Aan de andere kant, het enige wat hij daadwerkelijk heeft gedaan is 100 Euro aanbetalen. Kan nog altijd iemand zijn geweest die wat geld over had voor een mislukte grap.
Tsja... ieder z'n prioriteiten.
Als ik de gelegenheid krijg om te stoeien met zo'n leuke frisse meid...
 
Aan de andere kant, het enige wat hij daadwerkelijk heeft gedaan is 100 Euro aanbetalen. Kan nog altijd iemand zijn geweest die wat geld over had voor een mislukte grap.
Maar ik lees nergens in dat appgesprek dat die man afzegd, jij wel?
 
  • Leuk
Waarderingen: 665
Maar ik lees nergens in dat appgesprek dat die man afzegd, jij wel?
Tja die man moet niet beginnen twijfelen eens de date vastgelegd is en de dvp onderweg is.

Welke idioot biedt zover boven de prijs van een dvp om te beginnen?
En begint dan te twijfelen nadat hij een aanbetaling heeft gedaan?
Groot gelijk dat ze rechtsomkeert maakt want dat is gewoon iemand die met haar voeten speelt en die zelf niet weet wat hij wil.
 
Wat het ook moge zijn, zo met geld omgaan is niet normaal.
Dat je zegt fack it over 50€ oke. Maar 500€ dat is toch veel. T zal wel drugs geld zijn.
Tja die man moet niet beginnen twijfelen eens de date vastgelegd is en de dvp onderweg is.

Welke idioot biedt zover boven de prijs van een dvp om te beginnen?
En begint dan te twijfelen nadat hij een aanbetaling heeft gedaan?
Groot gelijk dat ze rechtsomkeert maakt want dat is gewoon iemand die met haar voeten speelt en die zelf niet weet wat hij wil.
Dat klopt ook niet. In haar geval ging ik ook rechtsomkeer gemaakt hebben. Wie weet waar ze terecht ging komen.
 
Maar ik lees nergens in dat appgesprek dat die man afzegd, jij wel?
Nou ja ik lees wel dat hij het door hem voorgestelde bedrag opeens teveel vindt. Plus als ik onderweg ben dan ga ik niet meer onderhandelen, en moet je zeker zijn.

Wat was er gebeurd als ik wel ging? Ik durf het niet te zeggen, maar voor mij was het risico te groot. Moest toch wel ruim een uur rijden😬
 
Nou ja ik lees wel dat hij het door hem voorgestelde bedrag opeens teveel vindt. Plus als ik onderweg ben dan ga ik niet meer onderhandelen, en moet je zeker zijn.

Wat was er gebeurd als ik wel ging? Ik durf het niet te zeggen, maar voor mij was het risico te groot. Moest toch wel ruim een uur rijden😬
Ik vind dat je groot gelijk hebt. Eerst grote jan uithangen. Hier 500€ en een paar min later ik vond dat te veel. Stel dat je een uur door ging gereden hebben. Wat ging het daar te plaatse zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan