Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eens. Als ik een andere keuze wil mag ik hopen op medewerking van de dame, en niet meer dan dat. En ik ben altijd heel duidelijk: afspraak is afspraak; de dame bepaalt waarvoor ze openstaat (wel binnen de gemaakte afspraken). Maar ik pas trouwens de gemaakte afspraken nooit aan.
Ik pas enkel soms de locatie aan weet meestal op voorhand waar mijn afspraak doorgaat maar als ik een wellness boek laat ik de dame in kwestie het weten dat de locatie veranderd is en eventueel de uren ook is steeds goed gekomen
De meeste dat ik bezoek hebben liever bellen ik ook trouwens.
Dat kan ik heb dat met een dame in kwestie ook, maar ik bezie deze dame dan ook niet als dvp
 
Ja... dat heb ik nooit zo echt begrepen...
HIJ komt te snel... en daarom moet ZIJ dan geld terug geven??
Moeten, dat is ook wat.

Ik zou de helft terug vragen. Heeft zei wat voor de niet uitgevoerde dienst, en zelf wat.

Sneller klaargekomen, ja is altijd 'n gok.
 
Moeten, dat is ook wat.

Ik zou de helft terug vragen. Heeft zei wat voor de niet uitgevoerde dienst, en zelf wat.

Sneller klaargekomen, ja is altijd 'n gok.
Ja maar waarom boek je dan niet gewoon korter? Het kost haar geld nu… niet heel netjes

Ik zou hiervoor nooit geld teruggeven. Als iemand twijfelt tussen 1 of 2 uur zeg ik altijd boek 1 uur. Als we beiden nog zin en tijd hebben kan je gewoon verlengen.
 
Ik pas enkel soms de locatie aan weet meestal op voorhand waar mijn afspraak doorgaat maar als ik een wellness boek laat ik de dame in kwestie het weten dat de locatie veranderd is en eventueel de uren ook is steeds goed gekomen
Zelfs dat pas ik niet aan. Maar ik ontvang ook altijd bij mij thuis. En ik heb maar één huis dus dat is erg makkelijk... ;)
 
Ja maar waarom boek je dan niet gewoon korter? Het kost haar geld nu… niet heel netjes

Ik zou hiervoor nooit geld teruggeven. Als iemand twijfelt tussen 1 of 2 uur zeg ik altijd boek 1 uur. Als we beiden nog zin en tijd hebben kan je gewoon verlengen.
Ok. Je hebt helemaal gelijk.

Ik dacht dat het over de extra diensten ging in een afgesproken tijd. En hij daarmee dus niet aan toegekomen was
 
Ja maar waarom boek je dan niet gewoon korter? Het kost haar geld nu… niet heel netjes

Ik zou hiervoor nooit geld teruggeven. Als iemand twijfelt tussen 1 of 2 uur zeg ik altijd boek 1 uur. Als we beiden nog zin en tijd hebben kan je gewoon verlengen.
En... als we dan zeg twee uur lekkere sex hebben (2 uur geboekt)... En ik ben nog niet gekomen... Dan moet je dus (gratis!) langer... want dienst nog niet geleverd??
 
En... als we dan zeg twee uur lekkere sex hebben (2 uur geboekt)... En ik ben nog niet gekomen... Dan moet je dus (gratis!) langer... want dienst nog niet geleverd??
Nee tuurlijk niet. Je betaald toch voor mijn tijd en niet om 2x klaar te komen?😂

Sommige mannen kunnen niet eens klaarkomen dan moet ik wel heel lang blijven
 
Nee tuurlijk niet. Je betaald toch voor mijn tijd en niet om 2x klaar te komen?😂

Sommige mannen kunnen niet eens klaarkomen dan moet ik wel heel lang blijven
Kan altijd gebeuren door stress of andere zaken, kijkt u daar dan op neer naar de mannen ?
 
Nee als ze het aangeven dat ze het vaker hebben niet, maar je gaat wel ff twijfelen aan je eigen kunsten🫤
Moet je nooit doen twijfelen aan je kunsten ben er zeker van dat jij het ook wel goed doet en goede diensten verleend hoewel je nooit naar België zult komen. Zal ik maar de omgekeerde richting doen 🤪
 
Nee als ze het aangeven dat ze het vaker hebben niet, maar je gaat wel ff twijfelen aan je eigen kunsten🫤
Ja, klopt!
Sommige DVP's voelen zich dan onzeker... Vrezen dat de klant haar dan 'de schuld' zal geven... Moet ik haar dus geruststellen dat ik een heel leuke tijd had met haar... maar dat ik soms dus niet kom... (maar wel de hele tijd op het randje. Best ook intens!)
 
In het engels is het 'honor the agreement', komt er zelfs eer bij kijken.
Als je dan 3 dagen achter elkaar je eer te na bent dan krijg op een gegeven moment buikpijn.
En dat noemen ze een schuldgevoel :p

Over die kerel he, hij belt jou toch, waarom vraagt ie uberhaupt wat jij wil? qua standjes snap ik nog, maar of je wil dat iemand langskomt of niet. twijfelen heb ik in het verkeer ook altijd een hekel aan. rijden of niet, dat half uur kijken doe je maar in GTST daar kunnen ze dat goed.
 
En... als we dan zeg twee uur lekkere sex hebben (2 uur geboekt)... En ik ben nog niet gekomen... Dan moet je dus (gratis!) langer... want dienst nog niet geleverd??

Misschien wordt het tijd dat iedere dvp in haar advertenties zet: geen garantie op klaarkomen.

Ben je ook v dat gedoe weer af 😁
 
Bij is het meestal omgekeerd, op 2 uur is een tweede ronde meestal geen probleem, alleen soms door de stress op het werk en de vermoeidheid of wat anders, gaat het moeilijker en dan stopt mijn vaste Dame niet voor het tweede shot er is, zelfs als ik zeg van het is OK, nee nee zegt ze dan ik wil winnen en wie kan daar tegen zijn om de Dame te laten winnen, en als het dan komt ja, uithet topje van de tenen natuurlijk.
Nu moest ik echt zeggen nee, stop maar gaat niet dan stopt ze natuurlijk.
Maar heb ik nog nooit gedaan tot nu toe :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


Ik zeg ook dikwijls of ik nu 1 keer of 10 keer klaarkom maakt niet uit, is steeds gezellige tijd die we samen hebben, maandag weer 😍😍🤪🤪
 
Bij is het meestal omgekeerd, op 2 uur is een tweede ronde meestal geen probleem, alleen soms door de stress op het werk en de vermoeidheid of wat anders, gaat het moeilijker en dan stopt mijn vaste Dame niet voor het tweede shot er is, zelfs als ik zeg van het is OK, nee nee zegt ze dan ik wil winnen en wie kan daar tegen zijn om de Dame te laten winnen, en als het dan komt ja, uithet topje van de tenen natuurlijk.
Nu moest ik echt zeggen nee, stop maar gaat niet dan stopt ze natuurlijk.
Maar heb ik nog nooit gedaan tot nu toe :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


Ik zeg ook dikwijls of ik nu 1 keer of 10 keer klaarkom maakt niet uit, is steeds gezellige tijd die we samen hebben, maandag weer 😍😍🤪🤪
Sexual torture!
En... dan nog wel met je lievelings DVP! Love it!
 
Heb een keer met een DVP afgesproken voor een uur.
Nou binnen half uurtje was ik al klaar. Ze wilde absoluut niet voor een uur betaald krijgen. Erg lief van Cindy, maar had wat mij betreft niet gehoeven..
Was mijn eigen "schuld'.
 
Misschien wordt het tijd dat iedere dvp in haar advertenties zet: geen garantie op klaarkomen.

Ben je ook v dat gedoe weer af 😁
Haha nou je zou bijna alles moeten opschrijven bij sommige mannen🤣

Alleen ik hoor ook vaak dat sommige dames gelijk stoppen bij 1 keer klaarkomen als de tijd niet op is, dus ik snap het van hun kan ook wel🫤
Heb een keer met een DVP afgesproken voor een uur.
Nou binnen half uurtje was ik al klaar. Ze wilde absoluut niet voor een uur betaald krijgen. Erg lief van Cindy, maar had wat mij betreft niet gehoeven..
Was mijn eigen "schuld'.
Ja maar jullie kunnen dan toch nog een half uurtje kletsen, masseren of samen douche?🤔
 
Ja, dat is waar.
Ik denk dat ik uiteindelijk ook wel zo'n 45 minuten bij haar binnen was.
Had ook absoluut niet meer tijd dan een uur. Natuurlijk daarna wel weer bij haar teruggeweest, tot ze stopte. :(
 
Alleen ik hoor ook vaak dat sommige dames gelijk stoppen bij 1 keer klaarkomen als de tijd niet op is, dus ik snap het van hun kan ook wel🫤

Het zijn er heel veel die zoiets doen. Je hoort dat ook tussen de regels door als iemand vraagt: "hoevaak mag ik klaarkomen"? Die zijn natuurlijk vaak te vroeg de deur uitgegooid.

Dat klopt v geen kant natuurlijk. Klaarkomen betekend niet meteen wegwezen. Slechte service gever ben je dan!!

Als iemand zelf besluit om te vertrekken, dan is dat de keuze vd cliënt.. niet vd dvp! In de meeste gevallen kan je het toch zo keren dat er een goed gesprek komt en gaat meneer toch nog de afgesproken tijd de deur uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan