Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik lees nergens in dat appgesprek dat die man afzegd, jij wel?
Neenee, ik weet ook niet zeker of het een grap was, maar gezien de omstandigheden (gek voorstel, gek bedrag, gekke locatie, gek gedrag), en het feit dat Lily nogal wat exposure heeft (ja deels dankzij haarzelf ja), sluit ik een grap niet uit.

In dit geval zegt de klant letterlijk zelf dat Lily niet hoeft te komen als ze niet wil, en dat die 100 Euro hem gestolen kunnen worden.
 
Nou ja ik lees wel dat hij het door hem voorgestelde bedrag opeens teveel vindt. Plus als ik onderweg ben dan ga ik niet meer onderhandelen, en moet je zeker zijn.

Wat was er gebeurd als ik wel ging? Ik durf het niet te zeggen, maar voor mij was het risico te groot. Moest toch wel ruim een uur rijden😬
Ik vind het toch wel weer makkelijk afgezegd als ik eerlijk mag zijn ondanks dat het een rare klant is, maar je bracht het ook alsof de klant had afgezegd en dat zie ik toch anders
Neenee, ik weet ook niet zeker of het een grap was, maar gezien de omstandigheden (gek voorstel, gek bedrag, gekke locatie, gek gedrag), en het feit dat Lily nogal wat exposure heeft (ja deels dankzij haarzelf ja), sluit ik een grap niet uit.

In dit geval zegt de klant letterlijk zelf dat Lily niet hoeft te komen als ze niet wil, en dat die 100 Euro hem gestolen kunnen worden.
Waar het mij om ging is dat de klant afgezegd zou hebben en dat lees ik nergens terug in het appgesprek
 
Ik vind het toch wel weer makkelijk afgezegd als ik eerlijk mag zijn ondanks dat het een rare klant is, maar je bracht het ook alsof de klant had afgezegd en dat zie ik toch anders
Dat mag jij vinden, maar ik denk dat de meeste dvp's bij zo'n klant zeggen zoek het uit.

Hij is duidelijk niet 100% en de vraag ik ook nog of zo iemand echt gaat betalen.
 
Ja het was ook wel echt vreemd. Had hem ook al gezegd dat ik het niet helemaal vertrouwden.

Ach ik moest toch nog tanken😅
Je hebt een goede keuze gemaakt .

Zo heb ik eens een klant gehad , stond dik in de fakelijst op Redlight voor niet op komen dagen , ik had hem voorsdeel van twijfel gegeven en gezegd dat hij vooraf het volledige bedrag moest overmaken , meneer wilde zo graag dat hij uiteindelijk €150,- had overgemaakt en meneer kwam idd niet opdagen en reageerde niet meer op berichten … dat is makkelijk verdienen..
 
Je hebt een goede keuze gemaakt .

Zo heb ik eens een klant gehad , stond dik in de fakelijst op Redlight voor niet op komen dagen , ik had hem voorsdeel van twijfel gegeven en gezegd dat hij vooraf het volledige bedrag moest overmaken , meneer wilde zo graag dat hij uiteindelijk €150,- had overgemaakt en meneer kwam idd niet opdagen en reageerde niet meer op berichten … dat is makkelijk verdienen..
Ja ik heb het ook heel vaak gehad, waardoor ik over het algemeen geen aanbetalingen meer vraag.

Want dan zeiden ze wel af (paar uurtjes van te voren) en wilde ze hun aanbetaling terug. Tja zo werkt het niet🙄

Maar hoe vaak wij ook niet genaaid worden door klanten die te weinig betalen, dus dit compenseerd het dan weer🤣
Dus je hield geld over,.. 🤣
ja 40 euries, maar ik heb net boosschappen gedaan dus alles is weer op😭

Ach morgen heb ik weer wat afspraakjes gepland. Benieuwd of zo ook komen. Eentjes is al om 09:00 uur dus moet vroeg op😂
 
Ik vind het toch wel weer makkelijk afgezegd als ik eerlijk mag zijn ondanks dat het een rare klant is, maar je bracht het ook alsof de klant had afgezegd en dat zie ik toch anders

Waar het mij om ging is dat de klant afgezegd zou hebben en dat lees ik nergens terug in het appgesprek
Heel simpel: afspraak is afspraak, en dus geen gezeik vooraf of achteraf! Dus dat Lily rechtsomkeert maakt begrijp ik helemaal.

Deze man heeft blijkbaar in een opwelling (of onder het genot van alcohol of iets anders) de grote jongen willen uithangen, en heeft daarna beseft wat ie eigenlijk heeft afgesproken. En terugkrabbelenis dan niet erg sterk en dan heeft ie dus gewoon pech. Zoals Maxima zei: "Hij was een beetje dom".
 
Ja ik heb het ook heel vaak gehad, waardoor ik over het algemeen geen aanbetalingen meer vraag.

Want dan zeiden ze wel af (paar uurtjes van te voren) en wilde ze hun aanbetaling terug. Tja zo werkt het niet🙄

Maar hoe vaak wij ook niet genaaid worden door klanten die te weinig betalen, dus dit compenseerd het dan weer🤣

ja 40 euries, maar ik heb net boosschappen gedaan dus alles is weer op😭

Ach morgen heb ik weer wat afspraakjes gepland. Benieuwd of zo ook komen. Eentjes is al om 09:00 uur dus moet vroeg op😂
De ochtendstond heeft geen goud in de mond maar seks in dit geval
 
Deze man heeft blijkbaar in een opwelling (of onder het genot van alcohol of iets anders) de grote jongen willen uithangen, en heeft daarna beseft wat ie eigenlijk heeft afgesproken. En terugkrabbelenis dan niet erg sterk en dan heeft ie dus gewoon pech. Zoals Maxima zei: "Hij was een beetje dom".
In mijn ogen was hij alleen aan het peilen of ze er een beetje zin an had en een beetje chit-chatter toen ze onderweg was, ik heb geen afzegging gezien maar dat het een rare vent is ben ik met jullie eens
afspraak is afspraak zorg eerst dat je zeker bent en bel dan.
Maar ik zie dus nergens een afzegging
 
Ik probeer het meestal te combineren ;) . Maar dat is soms best lastig...
Maar afspraken kom ik altijd na, met of zonder aanbetaling!
Ik had laatst een klant die had extra betaald voor extra diensten. Doordat hij te snel klaar kwam kon hij hier geen gebruik van maken. Ik heb toen het extraatje terug gegeven. Wel zo netjes toch ?

Ook heb ik weleens een camsessie gehad , meneer kwam eerder klaar dan de sessie duurde hij hing zelf op en eiste zijn geld terug.. ik heb toen een andere oplossing gegeven ( de overgebleven minuten binnen 24 uur inhalen ) dit aanbod sloeg meneer af met een hele scheldpartij… toen was het klaar voor mij en heb ik hem geblokkeerd..

Als er problemen zijn of iets niet naar wens is probeer ik een oplossing te bedenken , maar ik maak de keuze niet de klant .. dat zou de omgedraaide wereld zijn toch ?
 
Ik had laatst een klant die had extra betaald voor extra diensten. Doordat hij te snel klaar kwam kon hij hier geen gebruik van maken. Ik heb toen het extraatje terug gegeven. Wel zo netjes toch ?

Ook heb ik weleens een camsessie gehad , meneer kwam eerder klaar dan de sessie duurde hij hing zelf op en eiste zijn geld terug.. ik heb toen een andere oplossing gegeven ( de overgebleven minuten binnen 24 uur inhalen ) dit aanbod sloeg meneer af met een hele scheldpartij… toen was het klaar voor mij en heb ik hem geblokkeerd..

Als er problemen zijn of iets niet naar wens is probeer ik een oplossing te bedenken , maar ik maak de keuze niet de klant .. dat zou de omgedraaide wereld zijn toch ?
Ja... dat heb ik nooit zo echt begrepen...
HIJ komt te snel... en daarom moet ZIJ dan geld terug geven??
 
In mijn ogen was hij alleen aan het peilen of ze er een beetje zin an had en een beetje chit-chatter toen ze onderweg was, ik heb geen afzegging gezien maar dat het een rare vent is ben ik met jullie eens

Maar ik zie dus nergens een afzegging
Proberen de (financiële) afspraken te veranderen is not done als een afspraak eenmaal is gemaakt! Dan slaat de onzekerheid en twijfel bij de dame toe en dan is de keuze snel gemaakt om de eerstvolgende afslag te nemen en weer naar huis te gaan. En zeker in dit geval waar meneer zomaar even 1500 euro biedt voor een paar uurtjes en daar later aan gaat twijfelen. Dan gaan de rode vlaggen wel wapperen!
 
Ik had laatst een klant die had extra betaald voor extra diensten. Doordat hij te snel klaar kwam kon hij hier geen gebruik van maken. Ik heb toen het extraatje terug gegeven. Wel zo netjes toch ?

Ook heb ik weleens een camsessie gehad , meneer kwam eerder klaar dan de sessie duurde hij hing zelf op en eiste zijn geld terug.. ik heb toen een andere oplossing gegeven ( de overgebleven minuten binnen 24 uur inhalen ) dit aanbod sloeg meneer af met een hele scheldpartij… toen was het klaar voor mij en heb ik hem geblokkeerd..

Als er problemen zijn of iets niet naar wens is probeer ik een oplossing te bedenken , maar ik maak de keuze niet de klant .. dat zou de omgedraaide wereld zijn toch ?
Oh ja ik heb ooit een afspraak gehad dat voor 4 uur was maar toen we na enkele uren keken hoe laat het was bleek de tijd al bijna voorbij te zijn. Maar toen we effectief buiten waren en in de auto zaten zagen we dat we een uur vroeger gestopt waren. Was door dat het uurwerk nog op het zomer uur stond en we juist waren overgestapt naar de wintertijd 🤪 dame in kwestie zei direct volgende keer zal ik je een uur compenseren. Waarop ik zei dat is niet nodig soms loopt onze date al eens uit op dat de dame in kwestie geen klokkenkijksters is. En soms als we beide wat te vroeg zijn voor een date dat ze mij al toelaat. Dus het is soms ook wat geven en nemen van beide kanten, komt enkel maar een volgende date ten goede.
 
Ik had laatst een klant die had extra betaald voor extra diensten. Doordat hij te snel klaar kwam kon hij hier geen gebruik van maken. Ik heb toen het extraatje terug gegeven. Wel zo netjes toch ?

Ook heb ik weleens een camsessie gehad , meneer kwam eerder klaar dan de sessie duurde hij hing zelf op en eiste zijn geld terug.. ik heb toen een andere oplossing gegeven ( de overgebleven minuten binnen 24 uur inhalen ) dit aanbod sloeg meneer af met een hele scheldpartij… toen was het klaar voor mij en heb ik hem geblokkeerd..

Als er problemen zijn of iets niet naar wens is probeer ik een oplossing te bedenken , maar ik maak de keuze niet de klant .. dat zou de omgedraaide wereld zijn toch ?
Eens. Als ik een andere keuze wil mag ik hopen op medewerking van de dame, en niet meer dan dat. En ik ben altijd heel duidelijk: afspraak is afspraak; de dame bepaalt waarvoor ze openstaat (wel binnen de gemaakte afspraken). Maar ik pas trouwens de gemaakte afspraken nooit aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan