Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee, ik was vandaag bij mijn favorietje en we hebben al twee nieuwe data's vastgelegd voor de komende weken.
Komt er iets tussen appen we mekaar direct.
 
Ik ben geen hunk, nee zeker niet de knapste. Weet ik zelf maar al te goed. Zoek het ook nog eens te jong. Maar als ik zo die berichten hier voorbij zie komen snap ik wel ineens waarom het mij zo goed afgaat bij die meiden!🤣
 
Ik wil over een tijdje weer een locatie huren, maar ik weet nog niet waar.

Nu loop ik er een beetje tegenaan dat ik niet iedereen kan ontvangen en veel klanten misloop🫤

Zag wel iets leuks in Groningen en Zwolle, maar daar zijn niet zoveel wandelaars denk ik

Neem een hond. Dat zijn de beste maatjes😊

Ik wil er ook eentje maar ik heb geen tijd😭 af en toe leen ik de hond van een klantje
Helaas, ik vind honden best leuk maar toen ik 5 was heb ik 2 handen in het gips gehad van een golden retriever. lang verhaal.
Maar littekens heb ik nog.

Ik had eerst 2 katten maar de laatste is 2 jaar terug overleden in dezelfde maand als mijn oma, waar ik ook een hele goede band mee had. sindsdien is het _
\
bergafwaarts.

Er komen wel weer nieuwe maar eerst wil ik een leuk baasje worden weer.
Nu ehh ben ik dat ff niet :p
 
Nou valt toch best mee🤣

Maar hier nog een pareltje uit mijn app
Lily, wat vind ik het toch fijn om te zien dat je aan het daten bent. Ik snap best dat je de man van de eerste screenshot afwijst omdat je waarschijnlijk helemaal hoteldebotel bent op die andere man en je ook exclusive bent voor elkaar

Kusje, hoopvolle man in rolstoel
 
Maar @Jajaneenee volgensmij probeert Lily momenteel een beetje voorzichtig aan wat thuis te ontvangen. Wat niet meevalt in haar huidige woonsituatie en valt iemand in een rolstoel gewoon meer op daar. Plus nog eens binnen heel weinig ruimte.
Zou me niet afgewezen voelen ofzo.
 
Maar @Jajaneenee volgensmij probeert Lily momenteel een beetje voorzichtig aan wat thuis te ontvangen. Wat niet meevalt in haar huidige woonsituatie en valt iemand in een rolstoel gewoon meer op daar. Plus nog eens binnen heel weinig ruimte.
Zou me niet afgewezen voelen ofzo.
En een rolstoeler zelf weet als geen ander dat je veel plekken niet kan komen.
Maar zo zie je maar weer , hoop doet leven , ze proberen het toch.
 
Maar @Jajaneenee volgensmij probeert Lily momenteel een beetje voorzichtig aan wat thuis te ontvangen. Wat niet meevalt in haar huidige woonsituatie en valt iemand in een rolstoel gewoon meer op daar. Plus nog eens binnen heel weinig ruimte.
Zou me niet afgewezen voelen ofzo.
Bedankt voor dit steuntje in de rug, maar mijn post hierboven was natuurlijk grappig en satirisch bedoeld.
 
Helaas, ik vind honden best leuk maar toen ik 5 was heb ik 2 handen in het gips gehad van een golden retriever. lang verhaal.
Maar littekens heb ik nog.

Ik had eerst 2 katten maar de laatste is 2 jaar terug overleden in dezelfde maand als mijn oma, waar ik ook een hele goede band mee had. sindsdien is het _
\
bergafwaarts.

Er komen wel weer nieuwe maar eerst wil ik een leuk baasje worden weer.
Nu ehh ben ik dat ff niet :p
Hm dan zal ik zeggen. Minder geld spenderen aan deze hobby, en ga meer met vrienden en familie op pad. Wij zijn maar voor even leuk, en aan die mensen kun je veel meer hebben😊

Daarna dan wel een pluizige huisdier nemen
 
Ik ben geen hunk, nee zeker niet de knapste. Weet ik zelf maar al te goed. Zoek het ook nog eens te jong. Maar als ik zo die berichten hier voorbij zie komen snap ik wel ineens waarom het mij zo goed afgaat bij die meiden!🤣
Ja!
Vergeleken met dat... zijn wij dus allemaal kampioenen!
Geen wonder dat die dames zo leuk zijn tegen mij! Die denken dus... 'Eindelijk eentje die normaal is!' Haha!
 
Precies, veel dames gebruiken het. Maar je kan als wandelaar beter niet tegen Lily zeggen dat je een vriend hebt😜
Haha nou ja ik hoef sws niet van mijn klanten te weten of ze een relatie hebben. Alleen bij sommige merk je het wel😛

Nou zo mag ik weer op controle bij de GGD, en ik wil vanavond met mams ff naar de ikea. Heb meer handdoeken nodig want die zijn nu zo snel op
 
Haha nou ja ik hoef sws niet van mijn klanten te weten of ze een relatie hebben. Alleen bij sommige merk je het wel😛

Nou zo mag ik weer op controle bij de GGD, en ik wil vanavond met mams ff naar de ikea. Heb meer handdoeken nodig want die zijn nu zo snel op
Stelen die mannen dan jou handdoeken??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan