Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
in het verleden ontving ik ook veel geld terug, renteaftrek eigen woning, niet veel spaarcenten en de woningwaarde was laag.

Sinds een paar jaar heb ik een lage rentestand, redelijk gevulde bankrekening en heb wat polissen met een waarde. Percentage van je WOZ wordt bij je salaris als inkomsten opgeteld. Afgelopen jaar ontving ik 100€ of zo.
 
in het verleden ontving ik ook veel geld terug, renteaftrek eigen woning, niet veel spaarcenten en de woningwaarde was laag.

Sinds een paar jaar heb ik een lage rentestand, redelijk gevulde bankrekening en heb wat polissen met een waarde. Percentage van je WOZ wordt bij je salaris als inkomsten opgeteld. Afgelopen jaar ontving ik 100€ of zo.
Wees blij ik gok dat ik op zijn minst nog 20k moet betalen😬

Kunnen we niet een regel doen dat je tot je 25ste geen belasting hoeft te betalen?
 
Wees blij ik gok dat ik op zijn minst nog 20k moet betalen😬

Kunnen we niet een regel doen dat je tot je 25ste geen belasting hoeft te betalen?
Natuurlijk, Maar als privé persoon aangifte loonbelasting doen is wat anders dan als je ook een bedrijf hebt.
Ik betaal gelukkig elk jaar veel aan belasting geld ..hoe meer hoe liever...want dan heb ik dat jaar ook veel omzet gehad. Heel simpel..
Ben ik met je eens. Maar voor ons als werkgever voel je soms genaaid omdat ze wel iets nieuws bedenken waardoor je teruggave minder hoig wórdt
 
Hebben jullie trouwens al jullie belastingsaangifte gedaan?

Ik niet, maar het is opeens een stuk moeilijker. Alleen ik moet mijn boekhouder stukken aanleveren en dan doet hij het🙃
Ik doe het op de oude manier. Papieren aangifte besteld, binnenkort zelf even invullen.
 
Ik doe het op de oude manier. Papieren aangifte besteld, binnenkort zelf even invullen.
Zo he, dat is echt old skool!

Ik ken het nog wel: 's avonds aan de eettafel, grote lamp aan, tafel vol formulieren en enveloppen, calculator naast je kop koffie. Eerst de aangifte "in klad" maken, en goed kijken naar aftrekposten die je mogelijk kon gebruiken (toen kon je nog een beetje creatief zijn). En als je alles drie keer had gecontroleerd het netjes op het originele aangifteformulier invullen. En voordat je het verstuurde eerst nog op je werk een kopie maken van het formulier.
Dat was altijd wel een belevenis! Maar de digitale aangifte is ook wel heel erg prettig hoor. Waarom gebruik je die niet?
 
Oh dit is echt al best een tijd geleden. Ik was een film aan het downloaden met een vriendin, en toen kreeg ik allemaal gekke meldingen.

Uitgezet, dichtgeklapt en in de kast gelegd. Nooit meer wat mee gedaan
Koop dan een goede virusscanner, maar laat er eerst naar kijken, zit toch wel een pc winkel bij je in de buurt, of student aan huis.
 
Koop dan een goede virusscanner, maar laat er eerst naar kijken, zit toch wel een pc winkel bij je in de buurt, of student aan huis.
Ja maar ik gebruik mijn laptop eigenlijk nooit. Doe alles op mijn telefoon en tablet😊

Pf heb weer laat van mijn blaas. Echt niet leuk, dus misschien moet ik toch een keer de huisarts bellen. Heb als het goed is ook nog een paar antibiotica pillen thuis
 
Ja maar ik gebruik mijn laptop eigenlijk nooit. Doe alles op mijn telefoon en tablet😊

Pf heb weer laat van mijn blaas. Echt niet leuk, dus misschien moet ik toch een keer de huisarts bellen. Heb als het goed is ook nog een paar antibiotica pillen thuis
Niet teveel antibiotica op eigen initiatief hé. Is een spul waarbij snel gewenning optreed en dan werkt het totaal niet meer. Eerst maar eens laten vaststellen wat er juist aan de poes is.
 
Heb als het goed is ook nog een paar antibiotica pillen thuis
Lol, hoe krijg je dat voor elkaar? Bij mijn Albert Heijn verkopen ze die niet hoor.

Antibiotica kan zeer effectief zijn maar ik zou het niet slikken zonder tussenkomst van een dokter.
 
Lol, hoe krijg je dat voor elkaar? Bij mijn Albert Heijn verkopen ze die niet hoor.

Antibiotica kan zeer effectief zijn maar ik zou het niet slikken zonder tussenkomst van een dokter.
Nou ja ik heb heel vaak een blaasontsteking na de seks en vorige keer had ik een hele lange kuur. Alleen ik heb die kuur niet afgemaakt dus nog wat pillen over😁
 
Nou ja ik heb heel vaak een blaasontsteking na de seks en vorige keer had ik een hele lange kuur. Alleen ik heb die kuur niet afgemaakt dus nog wat pillen over😁
Ga je na de sex naar de wc? Op reddit wel vaak gelezen dat dit kan helpen ontstekingen te voorkomen.
Uiteraard geen persoonlijke ervaring mee 😅
 
White Rabbit heeft gelijk, foei
Nou ja ik heb altijd struggles met de huisarts als het om antibiotica gaat, dus nu sloeg het wel een keer aan een dacht ik fuck you ik hou deze als voorraad. Normaal moest ik 3x terug, omdat het elke keer niet werkten.

Vorige keer kreeg ik voor twee weken, omdat ik ook nog hoge koorts had
Ga je na de sex naar de wc? Op reddit wel vaak gelezen dat dit kan helpen ontstekingen te voorkomen.
Uiteraard geen persoonlijke ervaring mee 😅
Ja vaak wel, maar ik weet niet wat het is🤷‍♀️

Gewoon een gevoelige blaas denk ik
 
Blaasontsteking ontstaat door een bacterie, egolie oftewel een poepbacterie. Deze bacterie heeft zich genesteld in je blaaswand of vulva.

Heeft niks met hygiëne van doen.

Maar het kan z8jn dat je tijdens de seks als je anaal aanbiedt naar orale seks gaat je van condoom MOET wisselen.

Antibiotica kan dit verhelpen echter het kan zijn dat je jou leven lang hiermee bezig bent. Mijn moeder had hier ook veel last van, met blaaskanker tot gevolg. Helaas waren we er te laat bij.

Wees aub voorzichtig, ga met klachten naar je huisarts en laat je antibiotica voorschrijven en maak je kuur af.

Je hoeft het niet voor mij te doen, maar wel voor jezelf en eigen gezondheid.
 
Doktersonline.nl
Nee, zoals je leest heb ik hier persoonlijk mee van doen gehad met blaaskanker tot gevolg. Heb hier veel over gelezen om mijn moeder hierin te ondersteunen of de klachten de te doen verminderen.

Helaas is ze hieraan overleden.

Dus aub geen grappen maken over blaasontsteking ennof kanker in welke vorm ook. Dit is serieus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan