Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij van de week nog met cardate heb ik nog nooit een faker gehad. Trieste figuren ook weer.
Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar volgens mij begon Joke er ook laats over.

Soms is het ff rustig met fakers, maar nu niet te doen. Over een paar maanden is het waarschijnlijk weer prima.

Je hebt er altijd wel een paar, maar dit is gewoon niet meer leuk. Vooral omdat ze ook blijven berichten
 
Nee mijn nummer is nu nog clean, maar veel mannen doen dat wel zomaar als je bijvoorbeeld niet wil afspreken😔
Zullen we je nummer er op zetten met een aantal 'betrouwbaar' meldingen :p
Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar volgens mij begon Joke er ook laats over.

Soms is het ff rustig met fakers, maar nu niet te doen. Over een paar maanden is het waarschijnlijk weer prima.

Je hebt er altijd wel een paar, maar dit is gewoon niet meer leuk. Vooral omdat ze ook blijven berichten
Misschien vinden ze het toch te koud om de deur uit te gaan. sukkels.
 
Zullen we je nummer er op zetten met een aantal 'betrouwbaar' meldingen :p

Misschien vinden ze het toch te koud om de deur uit te gaan. sukkels.
Betrouwbaar ??????? (y) (y) (y) (y) :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Nou ja jij kent mij al dus dan mag het toch🤣

Als je goed actief bent is het helemaal niet koud. Net ook doggy man buiten de auto geneukt.
Beest ben je :)
 
Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar volgens mij begon Joke er ook laats over
Joke schreef eens een keertje dat ze de nummers wel eens met viltstift op de wc bij een tankstation schreef!!!! Ben jij ook zo geil erbij ofzo. Moet je eigenlijk wel naar de mannenkant gaan!
 
Ik ken je oude persoonlijkheden, met de nieuwe moet ik nog kennis maken ;) :ROFLMAO:

tja, met wat ze hier soms verkondigt inderdaad... Aan de andere kant, ze geeft ook mannen (soms) een tweede kans.
Nou nou nou ik hou mij eigenlijk altijd aan de afspraak alleen soms niet op tijd🤷‍♀️
Zo,.... de kou en wind ff helemaal zat.
Nog 2 weken ff weekje playa del ingles 28'
Ff daten daar ergens buiten Lily? :)
Betaal jij de ticket?😁

Zo volgens mij is het maar goed ook dat mijn afspraak niet kwam opdagen😱
 

Bijlagen

  • IMG_1994.png
    IMG_1994.png
    174 KB · Weergaven: 96
Laatst bewerkt:
Jawel al die fakers! Over een tijdje stuur ik gewoon naar iedereen dezelfde locatie en mogen ze daar een nummertje trekken

Eerder gister 2
Gister 1
Vandaag al 2

Is toch wel een paar 100 euro
In het onderwerp "Dvp's die niet gebeld willen worden" is er zonet deze post geplaatst (is wel in het Engels).

De reactie daarop van Gandalf is (helaas) veelzeggend.
 
Laatst bewerkt:
In het onderwerp "Dvp's die niet gebeld willen worden" is er zonet deze post geplaatst (is wel in het Engels).

De reactie daarop van Gandalf is (helaas) veelzeggend.
Ik heb het al heel vaak gezegd deze site trekt types aan niet normaal.

Daarom ik zou ook nooit meer adverteren hier. Anoniem blijven is beter, dus ik ben blij dat jullie mannen mij ermee helpen😇
dat zijn al idioten en fakers die zoveel app. liggen met hun reet voor de verwarming overal met DVP te contacteren tot in.Spanje toe.
Gekke was hij had wel zijn live locatie gedeeld
 
Bij het Veluwe meer zijn toch ook grote parkings richting Harderwiek
bij strand Horst is vriend van me keer aangesproken door politie wat hij kwam doen 's avonds. "ik ga naar een vriend die hier met de auto staat". Hij werd niet geloofd in het begin... haha, het is een surfstrand, dus ik was daar inderdaad aan het surfen, en hij kwam ff gezellig langs. in zijn nette auto met zijn nette kantoorpak aan. Blijkt Strand Horst dus 'savonds ook voor andere doeleinden dan surfen gebruikt te worden. Hilarisch......
 
bij strand Horst is vriend van me keer aangesproken door politie wat hij kwam doen 's avonds. "ik ga naar een vriend die hier met de auto staat". Hij werd niet geloofd in het begin... haha, het is een surfstrand, dus ik was daar inderdaad aan het surfen, en hij kwam ff gezellig langs. in zijn nette auto met zijn nette kantoorpak aan. Blijkt Strand Horst dus 'savonds ook voor andere doeleinden dan surfen gebruikt te worden. Hilarisch......
Daar komen kleine neringdoenden in poeders ?
 
. Telefoon leeg is echt de slechtste smoes ooit. Stekkertje in je auto en je telefoon is weer geladen. Luister naar ons "wijze oudere mannen" :eek::rolleyes::LOL:
Hoewel de kans klein is, is het niet helemaal uit te sluiten.
Ik heb verleden jaar een vrijwel nieuwe bus gehuurd en daar waren beide 12-voltsaansluitingen dood. Geen prik dus.
 
bij strand Horst is vriend van me keer aangesproken door politie wat hij kwam doen 's avonds. "ik ga naar een vriend die hier met de auto staat". Hij werd niet geloofd in het begin... haha, het is een surfstrand, dus ik was daar inderdaad aan het surfen, en hij kwam ff gezellig langs. in zijn nette auto met zijn nette kantoorpak aan. Blijkt Strand Horst dus 'savonds ook voor andere doeleinden dan surfen gebruikt te worden. Hilarisch......
Lily is strand Horst nog binnen je bereik voor een cardate :LOL: ik weet wel leuk plekje daar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan