Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moeten ze wel een zak hebben natuurlijk, ze hebben iig niet de ballen om lily te bezoeken
In Utrecht zelf hebben ze het over Utrechtenaars en Utrechters. 1 van de 2 zijn homo s , weet even niet welke. Amsterdam en Utrecht zijn wel de laatste plaatsen waar ik zou willen wonen overigens.
Godverdomme ik heb al een kutweek, waarom krijg ik steeds dit soort vreemde dingen. Ja dit is niet de eerste keer.😡😭😅
En ook niet de laatste denk ik.
Ik zie wel eens als ik WhatsApp met een DVP een soort prijs en voorwaarden menu verschijnen.
Dat scheelt ook veel communicatie.
Hoewel dat het juist hetgeen wat veel wandelaars zoeken.
Mijn cardate in Rozenburg was weer uit de kunst. Heeft wel wat tussen de zeeschepen. Zeldzaam lieve meid ook .Ik ga zo vertrekken naar Kortrijk , mijn West Vlaamse dit keer Carotel Kuurne , wat ongezellige plek is dat maar ze kon niet in Gent komen ( of geraken) zoals de Vlamingen zeggen. Dan ( pas) eerstvolgende date op 1 april paaszondag. Fijne dag allen , en kalmte zal ons redden , speciaal Lily !
 
Laatst bewerkt:
In Utrecht zelf hebben ze het over Utrechtenaars en Utrechters. 1 van de 2 zijn homo s , weet even niet welke. Amsterdam en Utrecht zijn wel de laatste plaatsen waar ik zou willen wonen overigens.

En ook niet de laatste denk ik.
Ik zie wel eens als ik WhatsApp met een DVP een soort prijs en voorwaarden menu verschijnen.
Dat scheelt ook veel communicatie.
Hoewel dat het juist hetgeen wat veel wandelaars zoeken.
Mijn cardate in Rozenburg was weer uit de kunst. Heeft wel wat tussen de zeeschepen. Zeldzaam lieve meid ook .Ik ga zo vertrekken naar Kortrijk , mijn West Vlaamse dit keer Carotel Kuurne , wat ongezellige plek is dat maar ze kon niet in Gent komen ( of geraken) zoals de Vlamingen zeggen. Dan ( pas) eerstvolgende date op 1 april paaszondag. Fijne dag allen , en kalmte zal ons redden , speciaal Lily !
Heb normaal morgen ook een eerste afspraak in carotel Kuurne(als het doorgaat want het is opeens terug verdacht stil 😅)
Nog nooit geweest maar ziet er idd niet erg romantisch uit
 
Brabant is top
Bedankt :)
En zeker als je qua prijs boven het gemiddelde zit , dan zal je ook een boven gemiddelde service moeten bieden .
Daar heeft ie een punt.
Maar ben je er van bewust dat het zakelijk gezien niet altijd even handig is .
Om die reden.

Dit is overigens geen aanval maar wat ik even meegekregen heb.
Ik snap jou ook wel Lilyxx, soms dan lopen de emoties gewoon wat hoger op en is het lastig om alles vanuit een zakelijk standpunt te zien. We zijn allemaal mensen.
Alleen hij heeft zat geld om zelf een fles wijn te kopen. Meneer woont verdorie in een penthouse in Amsterdam.
En zo blijven de rijken, rijk. :ROFLMAO:

Sorry ik had even wat problemen met de site.. hopelijk is het opgelost.
 
Bedankt :)

Daar heeft ie een punt.

Om die reden.

Dit is overigens geen aanval maar wat ik even meegekregen heb.
Ik snap jou ook wel Lilyxx, soms dan lopen de emoties gewoon wat hoger op en is het lastig om alles vanuit een zakelijk standpunt te zien. We zijn allemaal mensen.

En zo blijven de rijken, rijk. :ROFLMAO:

Sorry ik had even wat problemen met de site.. hopelijk is het opgelost.

Als je mijn reviews leest is het volgens mij al snel duidelijk dat ik gewoon prima service verleen, maar na mate de tijd ga je steeds minder tijd besteden aan het voorwerk als mannen niet betrouwbaar blijken te zijn.

Bij thuisontvangst vroeg ik eerst zelfs aan de heren of ik nog wat speciaals te eten of drinken in huis moest halen. Alleen hier ben ik mee gestopt, want dezelfde moeite doen ze niet terug. Veel komen zelfs niet opdagen en dan ben je uren aan voorbereiding kwijt.

Ook bij die afspraak die ik vandaag had heb ik gevraagd of hij mij een tikkie wilde sturen zodat ik het voorschot kan terugbetalen. De man heeft informatie achtergehouden waardoor ik vandaag niet in de stemming ben om af te spreken. Dit is gewoon een enorme deuk op het vertrouwen.

Nou hij weigerde dat, dus ik heb nogmaals aangegeven dat ik vandaag ruimte nodig heb. Dan krijg ik een reactie dat we ook vanavond naar de spa kunnen gaan, en als ik zeg we verplaatsen het wil hij morgen al.

Ik weet op dit moment echt niet wat ik met de situatie moet, maar jullie mannen maken het ons niet makkelijk nee.

Vergeet ook niet dat je betaald voor de tijd waarin je elkaar echt ziet, en dat de rest bijzaak is waar wij niks voor rekenen.

En je kan zeggen dat er zat mannen zijn die wel betrouwbaar zijn en dat is ook zo, maar zij moeten ook wel gaan begrijpen dat wij dames niet iemand op zijn word vertrouwen en wij ons risico zo veel mogelijk willen beperken.

Als er iets vervelends gebeurd wordt er van ons dames verwacht dat we niet zo zeuren en gewoon doorgaan, maar aan de andere kant willen de meeste mannen wel een GFE met emoties. Dat gaat helaas niet samen hoe jullie het willen. Wij dames hebben ook momenten dat we er doorheen zitten en niet meer kunnen. Zelf heb ik dit punt nu ff bereikt
 
Als je mijn reviews leest is het volgens mij al snel duidelijk dat ik gewoon prima service verleen, maar na mate de tijd ga je steeds minder tijd besteden aan het voorwerk als mannen niet betrouwbaar blijken te zijn.

Bij thuisontvangst vroeg ik eerst zelfs aan de heren of ik nog wat speciaals te eten of drinken in huis moest halen. Alleen hier ben ik mee gestopt, want dezelfde moeite doen ze niet terug. Veel komen zelfs niet opdagen en dan ben je uren aan voorbereiding kwijt.

Ook bij die afspraak die ik vandaag had heb ik gevraagd of hij mij een tikkie wilde sturen zodat ik het voorschot kan terugbetalen. De man heeft informatie achtergehouden waardoor ik vandaag niet in de stemming ben om af te spreken. Dit is gewoon een enorme deuk op het vertrouwen.

Nou hij weigerde dat, dus ik heb nogmaals aangegeven dat ik vandaag ruimte nodig heb. Dan krijg ik een reactie dat we ook vanavond naar de spa kunnen gaan, en als ik zeg we verplaatsen het wil hij morgen al.

Ik weet op dit moment echt niet wat ik met de situatie moet, maar jullie mannen maken het ons niet makkelijk nee.

Vergeet ook niet dat je betaald voor de tijd waarin je elkaar echt ziet, en dat de rest bijzaak is waar wij niks voor rekenen.

En je kan zeggen dat er zat mannen zijn die wel betrouwbaar zijn en dat is ook zo, maar zij moeten ook wel gaan begrijpen dat wij dames niet iemand op zijn word vertrouwen en wij ons risico zo veel mogelijk willen beperken.

Als er iets vervelends gebeurd wordt er van ons dames verwacht dat we niet zo zeuren en gewoon doorgaan, maar aan de andere kant willen de meeste mannen wel een GFE met emoties. Dat gaat helaas niet samen hoe jullie het willen. Wij dames hebben ook momenten dat we er doorheen zitten en niet meer kunnen. Zelf heb ik dit punt nu ff bereikt
Kan je een vriendin uitnodigen wat mee te gaan drinken? Al dan niet thuis?
 
Wij dames hebben ook momenten dat we er doorheen zitten en niet meer kunnen. Zelf heb ik dit punt nu ff bereikt
Neem eens een weekje vrij, ff geen afspraakjes meer, zodat de druk van de ketel is. Ik heb het vermoeden dat je jouzelf teveel druk oplegt. Is nergens voor nodig. Je levert, zo te lezen een uitstekende service.
 
Neem eens een weekje vrij, ff geen afspraakjes meer, zodat de druk van de ketel is. Ik heb het vermoeden dat je jouzelf teveel druk oplegt. Is nergens voor nodig. Je levert, zo te lezen een uitstekende service.
Hoe graag ik nu mijn advertentie offline wil gooien en niks doen kan dat niet zomaar.

Ik heb deze en volgende week nog veel afspraken staan, maar ik reageer nu ff alleen op de hele nette heren waar ik amper voorwerk aan heb🤷‍♀️
 
@Lilyxx Het is heel bijzonder de mannen die heel erg begrijpend zijn die verlangen er toch wel wat voor terug. Dat ze speciaal zijn , of extra tijd of diensten.
Pas daar voor op.
Dat is een aandachtspunt.
Ik probeer zelf niet zo te zijn . Ben ik bij de ramen dan zeg ik soms zelf de 20 minuten zijn om.
Had ik van de week ook bij Dreamgirls Bergen op Zoom ( een heel goed privehuis, plenty dames en super gezellig) , ik zeg tegen de dame zelf (Leyla) , hey we zijn over de tijd hoor. Ze had er niet opgelet.
Ik vind de screenshots die je stuurt zeer vermakelijk om te lezen.
Helaas voor jou eigenlijk altijd minder leuk.
Is de blaasontsteking al onder controle?
Ze blaast nog wel een beetje hoor ( ongenoegen)

WE WANT MORE SCREEnSHoTS
Als je mijn reviews leest is het volgens mij al snel duidelijk dat ik gewoon prima service verleen, maar na mate de tijd ga je steeds minder tijd besteden aan het

Als er iets vervelends gebeurd wordt er van ons dames verwacht dat we niet zo zeuren en gewoon doorgaan, maar aan de andere kant willen de meeste mannen wel een GFE met emoties.
De EMOTIE gfe. Nieuwe dienst.
Die moet zeker 500€ gaan kosten denk ik.

Dan is er ook emotie in de portemonnee van de man.

( ik sla over)
 
Laatst bewerkt:
@Lilyxx Het is heel bijzonder de mannen die heel erg begrijpend zijn die verlangen er toch wel wat voor terug. Dat ze speciaal zijn , of extra tijd of diensten.
Pas daar voor op.
Dat is een aandachtspunt.
Ik probeer zelf niet zo te zijn . Ben ik bij de ramen dan zeg ik soms zelf de 20 minuten zijn om.
Had ik van de week ook bij Dreamgirls Bergen op Zoom ( een heel goed privehuis, plenty dames en super gezellig) , ik zeg tegen de dame zelf (Leyla) , hey we zijn over de tijd hoor. Ze had er niet opgelet.

Ze blaast nog wel een beetje hoor ( ongenoegen)

WE WANT MORE SCREEnSHoTS
Ik heb heel sporadisch dat ik wat uitloop, maar vaak appt de volgende al welk huisnummer het is😉

Daarom geef ik die ook pas op locatie, en vraag ik terugkomende klanten mij eerst te appen voordat ze aanbellen. Als ze niet luisteren heb ik opeens twee man in huis staan😂

Maar klopt er zijn wel wat mannen die dat verwachten, of denken dat opfrissen nog mogelijk is buiten de geboekte tijd. Als het mogelijk is heb ik daar niet zo'n problemen mee hoor, maar soms past het niet in de planning
Ik vind de screenshots die je stuurt zeer vermakelijk om te lezen.
Helaas voor jou eigenlijk altijd minder leuk.
Is de blaasontsteking al onder controle?
Ik neuk amper nog dus geen last van blaasontsteking meer😂
 
Lily, ik denk dat je wispelturigheid je goede klanten (gaat) kost(en) je hebt plots geen zin omdat er klojos je lastig vallen (waar ik ergens begrip voor heb) maar de klanten die het wel goed menen en je dan plots zelf opzegt voor de afspraak omdat je het niet leuk meer vind zijn dan de slachtoffers, komt op hetzelfde neer van gevoel als wat jij hebt met de fakers.

Sorry dat ik het zo bruut stel maar op lange termijn gaat het je opbreken, alhoewel ik echt hoop dat ik verkeerd ben, vrees ik ervoor.

Alle begrip voor de frustratie ivm met fakers maar is zure appel die steeds weer zal komen, spijtig genoeg.
 
@Lilyxx Het is heel bijzonder de mannen die heel erg begrijpend zijn die verlangen er toch wel wat voor terug. Dat ze speciaal zijn , of extra tijd of diensten.
Pas daar voor op.
Dat is een aandachtspunt.
Niet alle mannen die begrip hebben voor een ander en empathie tonen verlangen daar iets extra's voor terug.
 
Lily, ik denk dat je wispelturigheid je goede klanten (gaat) kost(en) je hebt plots geen zin omdat er klojos je lastig vallen (waar ik ergens begrip voor heb) maar de klanten die het wel goed menen en je dan plots zelf opzegt voor de afspraak omdat je het niet leuk meer vind zijn dan de slachtoffers, komt op hetzelfde neer van gevoel als wat jij hebt met de fakers.

Sorry dat ik het zo bruut stel maar op lange termijn gaat het je opbreken, alhoewel ik echt hoop dat ik verkeerd ben, vrees ik ervoor.

Alle begrip voor de frustratie ivm met fakers maar is zure appel die steeds weer zal komen, spijtig genoeg.
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb door mijn verleden gewoon giga trust-issues en daar kan ik helaas niet veel aan doen.

Dus als ik een twijfel krijg bij iemands intentie wat nogal snel gebeurd bij mij zeg ik af. Dat kreeg ik wel bij de afspraak van vandaag.

Daarom is duidelijkheid ook gewoon heel belangerijk voor mij.
Ik schaam mij er een beetje voor maar ik heb vandaag echt gejankt en vooral, omdat ik gewoon niet meer wist wat ik moest doen. Uiteindelijk kies ik dan voor de veilige keuze
 
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb door mijn verleden gewoon giga trust-issues en daar kan ik helaas niet veel aan doen.

Dus als ik een twijfel krijg bij iemands intentie wat nogal snel gebeurd bij mij zeg ik af. Dat kreeg ik wel bij de afspraak van vandaag.

Daarom is duidelijkheid ook gewoon heel belangerijk voor mij.
Ik schaam mij er een beetje voor maar ik heb vandaag echt gejankt en vooral, omdat ik gewoon niet meer wist wat ik moest doen. Uiteindelijk kies ik dan voor de veilige keuze
Niks mis met het uiten van je frustraties, zeker niet in de veiligheid van je eigen huis (ga ik dan maar even van uit dat je thuis was). Helemaal niks waar jij je voor hoeft te schamen.🫂
 
In bepaalde religies geldt dat voor alle vrouwen....
Haha ouwe moslim hater.
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb door mijn verleden gewoon giga trust-issues en daar kan ik helaas niet veel aan doen.

Dus als ik een twijfel krijg bij iemands intentie wat nogal snel gebeurd bij mij zeg ik af. Dat kreeg ik wel bij de afspraak van vandaag.

Daarom is duidelijkheid ook gewoon heel belangerijk voor mij.
Ik schaam mij er een beetje voor maar ik heb vandaag echt gejankt en vooral, omdat ik gewoon niet meer wist wat ik moest doen. Uiteindelijk kies ik dan voor de veilige keuze
Tempo , zakdoekjes.
Beste kwaliteit.
Laat de tranen vloeien xxx
 
Dus als ik een twijfel krijg bij iemands intentie wat nogal snel gebeurd bij mij zeg ik af. Dat kreeg ik wel bij de afspraak van vandaag
Geloof zeker wel een verstandige beslissing van je is. Want er lopen heel wat gestoorde rond. Doen wat je gevoel zegt, en ten alle tijde voor een veilige keuze.
 
Ik be
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb door mijn verleden gewoon giga trust-issues en daar kan ik helaas niet veel aan doen.

Dus als ik een twijfel krijg bij iemands intentie wat nogal snel gebeurd bij mij zeg ik af. Dat kreeg ik wel bij de afspraak van vandaag.
Dat is dus jouw goed recht
Daarom is duidelijkheid ook gewoon heel belangerijk voor mij.
Ik schaam mij er een beetje voor maar ik heb vandaag echt gejankt en vooral, omdat ik gewoon niet meer wist wat ik moest doen. Uiteindelijk kies ik dan voor de veilige keuze
Je moet je niet schamen om de keuzes die je maakt, indien je twijfelt aan je klant moet je gewoon altijd je eigen veiligheid op de eerste plaats zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan