Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Van je hobby heb je je werk gemaakt.
Dat is toch super!
Ik kom ook nog hoor. @Lilyxx
Zal in mei zijn.
Oh jij bent dus die irritante man die mij steeds appt. Ik ben je niet vergeten, maar ik heb nog geen tijd voor een afspraakje😜🤣

Maar bij deze heren ik neem de maand Mei vrij😊

Nee maar het is wel fijn. Ik had eerst tinderdate's waarbij ik een 3 gangen diner in elkaar flansten, en niet eens een klein cadeautje krijg. Nu krijg ik altijd meerdere briefjes waarmee ik gezellig uiteten kan met mijn bestie + ik hoef niet eens te koken😋
 
Nee maar het is wel fijn. Ik had eerst tinderdate's waarbij ik een 3 gangen diner in elkaar flansten, en niet eens een klein cadeautje krijg. Nu krijg ik altijd meerdere briefjes waarmee ik gezellig uiteten kan met mijn bestie + ik hoef niet eens te koken😋
Je leert het nog! Haha!
 
voila nog iets van mijn bucketlist geschrapt ondertussen : dinerdate met overnachting op hotel met een dvp.
Wou dit toch 1 keer mijn leven doen. Desondanks een goede prijs te hebben gekregen blijft het natuurlijk een zotte kost 😅
Maar het was heel plezant en ben blij dat ik het gedaan heb.

binnen 2 weken mijn eerste echte date met iemand die ik heb leren kennen op een datingapp, dus dat wordt ook leuk. bedoeling is indien we elkaar leuk vinden om soort van FWB relatie te beginnen, de dame heeft een open relatie. Enfin, we zien wel hoe het loopt :)
 
voila nog iets van mijn bucketlist geschrapt ondertussen : dinerdate met overnachting op hotel met een dvp.
Wou dit toch 1 keer mijn leven doen. Desondanks een goede prijs te hebben gekregen blijft het natuurlijk een zotte kost 😅
Maar het was heel plezant en ben blij dat ik het gedaan heb.

binnen 2 weken mijn eerste echte date met iemand die ik heb leren kennen op een datingapp, dus dat wordt ook leuk. bedoeling is indien we elkaar leuk vinden om soort van FWB relatie te beginnen, de dame heeft een open relatie. Enfin, we zien wel hoe het loopt :)
Moet je eigenlijk naar ZuidOost Azië gaan...
De vrouwen blijven standaard de hele nacht!
 
Ook hier al genoeg overnachtingen voor 200 en 300. Maar wat is de meerwaarde? Je gaat toch gewoon slapen ?
 
Haha nee. Ik heb hem wel over al mijn mislukte tinderdates verteld😂

Maar hij wil geen relatie en was bang dat tinder dan niet goed is, dus ik heb uitgelegd dat je ook gewoon normale contacten op tinder kan zoeken.

Vooral in de zomer!! Wil je zwemmen en zijn al je vrienden druk. Ga lekker met een random persoon op tinder. Gegarandeerd een bijzondere dag😊🏖
Zwemmen zonder badkleding. Eens zien hoeveel reacties je krijgt...
 
Misschien nog ff neuken voor je smorgens weer gaat werken??
Mwah. Ik vind dat allemaal te nuchter.
Een kop koffie vind ik verleidelijker dan.
Ik was 21 jaar getrouwd maar een nummertje voor het ontbijt dat was er nooit bij.
Dat is niks voor nachtjagers
Ik wil geschoren en fris zijn ook.
( we zijn allemaal anders hey)
 
voila nog iets van mijn bucketlist geschrapt ondertussen : dinerdate met overnachting op hotel met een dvp.
Wou dit toch 1 keer mijn leven doen. Desondanks een goede prijs te hebben gekregen blijft het natuurlijk een zotte kost 😅
Maar het was heel plezant en ben blij dat ik het gedaan heb.

binnen 2 weken mijn eerste echte date met iemand die ik heb leren kennen op een datingapp, dus dat wordt ook leuk. bedoeling is indien we elkaar leuk vinden om soort van FWB relatie te beginnen, de dame heeft een open relatie. Enfin, we zien wel hoe het loopt :)
Succes Bernardus. Lieve mannen zoals jij die kunnen plenty vrouwen krijgen.
De vraag is of je er zelf blij van wordt .
Ahh mannen ik ga dood!! Ik krijg net een half uurtje geleden een melding dat in Limburg geen waterdruk op een pand staat. Leuk maar mijn monteurs zitten vandaag in Groningen en Amsterdam😑
Kan jij weinig aan doen toch?
Morgen de eerste.
 
Ook hier al genoeg overnachtingen voor 200 en 300. Maar wat is de meerwaarde? Je gaat toch gewoon slapen ?
voor mij was het toch wel een meerwaarde. je hebt uitgebreid de tijd en hoeft dus totaal niet met de klok bezig te zijn.
Plus de dame in kwestie is iemand waarmee ik wel wat gezamenlijke interesses deel dus we hebben ook wat te vertellen tegen elkaar.
En 's morgens wakker worden naast een naakte jonge mooie vrouw is toch wel een serieuze meerwaarde.

En persoonlijk doe ik dat gewoon liever : tijd nemen voor seks en tijd nemen om wat bij te praten en elkaar wat beter leren kennen.

ik ben gewoon iemand die wel graag connectie heeft met anderen.
Ik keer ook enkel maar terug naar dvps die ik interessant en leuk vind als persoon en werk dus liefst met vaste dames.
Ik heb dat nodig om echt optimaal van de seks te kunnen genieten.

Dus je kan het ook als een vorm van investering bekijken, kan enkel maar de volgende afspraakjes ten goede komen.
Mwah. Ik vind dat allemaal te nuchter.
Een kop koffie vind ik verleidelijker dan.
Ik was 21 jaar getrouwd maar een nummertje voor het ontbijt dat was er nooit bij.
Dat is niks voor nachtjagers
Ik wil geschoren en fris zijn ook.
( we zijn allemaal anders hey)
we zijn ook eerst gaan ontbijten hoor. en dan na het ontbijt terug naar de kamer om afscheid te nemen.

maar ik ben wel fan van ochtendseks, ben 's ochtends ook meer in vorm dan 's nachts.

eigenlijk zijn we wel complementair dan, jij jaagt 's nachts en ik kom 's morgens de buit overnemen.
 
Kan jij weinig aan doen toch?
Morgen de eerste.
Haha, beetje afhankelijk waar ze werkt, maar water is een eerste levensbehoefte en moet dus direct opgepakt worden. Desnoods door de storingsdienst.
Hetzelfde geldt voor elektriciteit, gas en de riolering van tenminste één toilet in een pand met slaapgelegenheid (woning).
Woningbouwcorporaties, VVE's en vastgoedbeheerders hebben hiervoor contracten met bedrijven.
Particulieren kunnen meestal beter wachten tot de eerstvolgende werkdag gezien de kosten 😉
 
Ahh mannen ik ga dood!! Ik krijg net een half uurtje geleden een melding dat in Limburg geen waterdruk op een pand staat. Leuk maar mijn monteurs zitten vandaag in Groningen en Amsterdam😑
Van het ene in het andere uiterste; hoogwater tegenover dit....
 
Dat kan je gewoon per postcode opzoeken .
Is misschien ook gedaan. Meestal wordt een ( langer durende ) storing in het net niet a la minuut gemeld.

Staat er bv net iemand te douchen, en geen water die slaat gelijk alarm.

Het gebeurt gelukkig dan wel niet zo heel vaak. Maar alles is mogelijk, wat ik al aangaf een spontane leidingbreuk, of met graafwerkzaamheden de hoofdleiding kapot getrokken, dan wel geraakt.

In het complex zelf een leiding spontaan gaan lekken, of een idioot de hoofdkraan dicht gezet.

De werkelijke oorzaak horen we nog wel van lily.
Ze raakte flink in paniek, is helemaal niet nodig.
 
Het was een verstopt filter. Die de technische dienst van de locatie zelf dient te vervangen. Alleen dit wilde meneer niet doen. Na heel veel mangers gebeld te hebben heeft hij het uiteindelijk toch lekker zelf gedaan, en anders was er een bedrijf in de avond gekomen.

Blijkbaar waren er werkzaamheden (niet door ons) aan de waterleiding. Deze was tijdelijk afgesloten en hierdoor is er vuil in het filter gekomen, waardoor het water ook niet meer stoomde na het inschakelen.
 
Het was een verstopt filter. Die de technische dienst van de locatie zelf dient te vervangen. Alleen dit wilde meneer niet doen. Na heel veel mangers gebeld te hebben heeft hij het uiteindelijk toch lekker zelf gedaan, en anders was er een bedrijf in de avond gekomen.

Blijkbaar waren er werkzaamheden (niet door ons) aan de waterleiding. Deze was tijdelijk afgesloten en hierdoor is er vuil in het filter gekomen, waardoor het water ook niet meer stoomde na het inschakelen.
Netjes opgelost. 😃
In Nederlands Limburg is WML verantwoordelijk voor het (drink)water.
Volgende keer wellicht hen bellen(ken je bedrijf verder niet)
 
Ja dat kan, enige logica tevens.

Zonder technische hoogstandjes te vragen. ( vraag liever andere standjes hahahaa )

Weet zo niet om wat voor filter het gaat, of waar die zit.

Wel weet ik dat er veel meer door verstopt kan gaan zitten. Denk bv aan perlators / zeefje aan de uitloop )

Hou uw monteurs standby lily
 
Ja dat kan, enige logica tevens.

Zonder technische hoogstandjes te vragen. ( vraag liever andere standjes hahahaa )

Weet zo niet om wat voor filter het gaat, of waar die zit.

Wel weet ik dat er veel meer door verstopt kan gaan zitten. Denk bv aan perlators / zeefje aan de uitloop )

Hou uw monteurs standby lily

Altijd spannende verhalen, met monteurs door heel Nederland.

Misschien wordt het nog eens n technisch topic .


🐾🐾🐾🐾
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan