Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had vandaag veel dealertjes en oostblokkers die waren leuk.

Vind nederlandse mannen ook wel prima hoor. Niet veel gehad vandaag.

Mannen waren wel super lief alleen eentje zei pas op in deze straat. Er wordt veel door klanten gejat. Weet niet of dat echt zo is….
ik kan me dat wel voorstellen. Veel volk plus ik denk dat niet veel mensen durven aangifte doen dat ze bestolen zijn in een rosse buurt. 😅
 
Nee veel te veel gedoe. Je mag je sokken, muts en shirt aanhouden. Het onderbroekje moet wel uit.
Ik vind het wel iets hebben als de dame mijn broek openmaakt.
Sokken doe ik toch al als eerste uit, wetende dat sokken aan doorgaans een afknapper is voor eender welke vrouw.
 
Zijn daar behalve drugsrunners, ook betrouwbare mannen die dames met hun opbrengst veilig 'n stuk naar hun auto of ov brengen ?
Een man die dat aanbied moet je gelijk wantrouwen natuurlijk 🤣
Nou na een vluggertje vertrouw ik iemand daar ook niet echt mee.

Sws als je veel geld mee hebt moet je het nooit in je tas stoppen. Beter in je schoen ofzo
Ja dat was een goede plek 🤣
 
Nou na een vluggertje vertrouw ik iemand daar ook niet echt mee.

Sws als je veel geld mee hebt moet je het nooit in je tas stoppen. Beter in je schoen ofzo
Stop altijd wat cash geld waar ze het makkelijk kunnen vinden... of dat je snel op straat kan gooien bijv. Als ze dan met de 'buit' bezig zijn neem jij snel de benen.
 
Komt wel gespuis, maar die komen voor sex te hebben.
Ik zie wel eens van die lui lopen waarvan je zou zeggen dat een vrouw toch ongemakkelijke gevoelens moet hebben als er zo eentje voor haar staat.
Natuurlijk kan ze weigeren, maar er moet ook geld verdiend worden...
 
Foute jongens hebben inderdaad een aantrekkingskracht op een deel van de vrouwen.
Als ze niet in gezelschap zijn van hun vrienden, komt het misschien iets minder bedreigend over.
 
Hier heb je HarryPotter weer met zijn ongevraagde adviezen…

@Lilyxx ik zou niet hier op dit forum uit de doeken doen waar je je geld allemaal bewaard als je in de Doublet/Geleen/…. aan het werk bent/bent geweest. Je hebt namelijk geen idee wie hier allemaal meelezen.


En aan de leden die vervolgens om nog meer details vragen óf die de bewuste tekst quoten voordat ze er op reageren wil ik zeggen: wees verstandig en doe dat niet!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan