Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ik was net de deur uit en toen zag ik een man die er behoorlijk op leek in mijn ooghoek. Alleen ik weet niet of hij boos op mij is, dus het leek mij geen slim plan om keihard Ted te roepen…

80% zeker ongeveer dus

Maakt niet uit. Heb nu gezien waar dat winkeltje is😊

Klopt dat was ook zo, maar waarschijnlijk heb ik volgende keer weer een andere kamer. Ik neem volgende keer wel iets mee waaraan jullie mij kunnen herkennen als ik bezig ben.

Een pluche knuffel ofzo🤷‍♀️
Een briefje op het raam plakken met jouw sexjobs naam erop.
Ik ken de straat niet, maar iets van details van de omgeving of huisnumer + kamernummer op het forum zetten.
 
In Nijmegen zitten een of twee leuke Roemeense dames in een bepaalde kamer, maar daar zitten altijd de gordijnen dicht. Dus je weet ook gewoon niet of die dame er dan wel of niet is. Om dan daar binnen 15 min te staan wachten totdat de deur eventueel open gaat is ook weer zoiets.
Tijdens de Coronaperiode eens op een woensdag tijdens de lunchpauze langs gefietst en toen had ik prijs.
 
In Nijmegen zitten een of twee leuke Roemeense dames in een bepaalde kamer, maar daar zitten altijd de gordijnen dicht. Dus je weet ook gewoon niet of die dame er dan wel of niet is. Om dan daar binnen 15 min te staan wachten totdat de deur eventueel open gaat is ook weer zoiets.
Tijdens de Coronaperiode eens op een woensdag tijdens de lunchpauze langs gefietst en toen had ik prijs.
Ja dat is nou eenmaal wel een ding met deze prijzen.. dan moet je vaak ff wachten als man of een extra rondje lopen.
 
In Nijmegen zitten een of twee leuke Roemeense dames in een bepaalde kamer, maar daar zitten altijd de gordijnen dicht. Dus je weet ook gewoon niet of die dame er dan wel of niet is. Om dan daar binnen 15 min te staan wachten totdat de deur eventueel open gaat is ook weer zoiets.
Tijdens de Coronaperiode eens op een 5woensdag tijdens de lunchpauze langs gefietst en toen had ik prijs.
Die hebben het dan net zo druk?
 
Een artikel/poppetje met een zuignap op het raam/deur plakken. Je zit tenslotte achter de ramen.
Iets wat moet staan of liggen is alleen handig als je een vensterbank hebt.
 
Zoiets bedoel ik idd ook!
Kun je geen nieuwe maken?
NL ga ik ook doen, misschien dat dat meer klanten aantrekt?
Deze was toen voor mij gemaakt. Ik denk dat ik gewoon een papieren maak en dan met plakband😂

Ik ben een beetje lui, maar vind het oprecht wel stom dat sommige dus vandaag mij niet konden vinden.

Heb ook echt niet veel bij het raam gestaan, maat toch.

trouwens ik heb nog voor 2 a 3 weken condooms maar nu ben ik wel wat sneller en heb ik een nieuw pak besteld. Geen durex meer maar passante voor de kosten. Had nog een cadeaubon liggen.
 
Deze was toen voor mij gemaakt. Ik denk dat ik gewoon een papieren maak en dan met plakband😂

Ik ben een beetje lui, maar vind het oprecht wel stom dat sommige dus vandaag mij niet konden vinden.

Heb ook echt niet veel bij het raam gestaan, maat toch.

trouwens ik heb nog voor 2 a 3 weken condooms maar nu ben ik wel wat sneller en heb ik een nieuw pak besteld. Geen durex meer maar passante voor de kosten. Had nog een cadeaubon liggen.
Hihi goed bezig!
 
Vindt een knuffel of beertje echt niks om voor een raam te hangen. Dat is voor kinderen.

Of je kunt een teddy bear voor ted voor de raam zetten. Met de tekst : i miss you
 
Klopt heb ik ook, ik heb ooit van die grote dozen besteld van durex, kost wel wat maar dan kun je er wel een lange tijd vooruit..
Ja ik ook alleen durex is 55-60 euro, en die van pasante 22,50 voor hetzelfde aantal.

Ik gebruik nu ook mijn durexcondooms, maar eigenlijk is het zonde om die te gebruiken achter de ramen.

Passante is een redelijke vervanger en anders ben ik ook te spreken over Beppy. Alleen deze waren iets duurder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan