Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ben benieuwd naar hoe je het vind!!😊

Let er wel op je moet heel veel zelf meenemen. Waar ik nu zit zelfs een deken voor op bed, dus vraag daar even naar bij het huis. Plus neem genoeg keukenrollen mee. Die gaan echt hard en zeep!😂
Thnx, ik heb zojuist een bericht geplaatst met wat je mee neemt als voorbereiding.. bedankt voor de tip ☺️
 
Laat dat maar aan mij en Lily.
Of sta je voor mij in de rij?
Komt goed ik zal nu wel een papiertje of iets meenemen waaraan jullie mij kunnen herkennen. Dat maakt het denk ik al een stuk makkelijker😊

Ik zit te twijfelen aan woensdag of donderdag avond? Wat is de beste dag volgens de bekende wandelaars in die straat? Ik hoor het graag!!😄
 
Komt goed ik zal nu wel een papiertje of iets meenemen waaraan jullie mij kunnen herkennen. Dat maakt het denk ik al een stuk makkelijker😊

Ik zit te twijfelen aan woensdag of donderdag avond? Wat is de beste dag volgens de bekende wandelaars in die straat? Ik hoor het graag!!😄
Een stuk moelijker bedoel je, als je er nu al niet tussenkomt wordt het niet makkelijker als iedereen je kan vinden natuurlijk :ROFLMAO:
Maar goed dat wordt vanzelf wel iets minder zodra de nieuwigheid ervan af is denk ik.
 
Dat kunnen er heel veel zijn.......


🐾🐾🐾🐾
Haha ja maar het is er echt maar eentje dus succes met raden😊

Niet dat ik er niet meer heb waar ik wel een beetje benieuwd naar ben, maar eerlijk jullie zijn vaak teleurstellend. Zelfde geld natuurlijk andersom, want als je iemand online heel leuk vind en diegene anders is dan verwacht… doe je niks tegen🤷‍♀️
 
Je legt de lat hoog.
@chantal1988
Verversrui 5 zijn hele mooie kamers.
Ga je met de lift naar boven.
Dat is toch op die hoek bij de pisbak ??
Haha ja maar het is er echt maar eentje dus succes met raden😊

Niet dat ik er niet meer heb waar ik wel een beetje benieuwd naar ben, maar eerlijk jullie zijn vaak teleurstellend.

Dat kan kloppen.

Ik stel al ruim 25 jaar teleur .
 
Niet dat ik er niet meer heb waar ik wel een beetje benieuwd naar ben, maar eerlijk jullie zijn vaak teleurstellend. Zelfde geld natuurlijk andersom, want als je iemand online heel leuk vind en diegene anders is dan verwacht… doe je niks tegen🤷‍♀️
Maar als je diegene ontmoet hebt en het viel tegen kun je dat in ieder geval weer uit je hoofd zetten.
Of de nieuwsgierigheid blijft groeien natuurlijk..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan