Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom haken ze nu af?

Ik ben even een paar dagen offline geweest.
Carnaval hierzooo
Geen bare meer🤷‍♀️
Vrees dat je dan nog veel meer nodig hebt, jaren geleden ooit iets over gelezen, maar dat is bijna onmogelijk om te evenaren (als je dat als dame al zou willen)
Sommige dames kunnen er inderdaad wel wat van😅

Vind 15 al best veel
 
Zo ben er weer. :)
Ik las in een ander topic dat de rust teruggekeerd is en Lilyxx inmiddels op aarde terug is. (y)

Er viel me wel weer gelijk een opmerking op van je Lilyxx, je zei in een van je posts vandaag: "klootzakken zijn ook leuk". Ben ik het niet met je eens:
- klootzakken zijn klootzakken,
- leuke mannen zijn leuk.
Ik snap eerlijk gezegd niet waar in jouw beoordeling het fout gaat, waardoor klootzakken ook leuke mannen zijn. 🤷‍♂️
 
Zo ben er weer. :)
Ik las in een ander topic dat de rust teruggekeerd is en Lilyxx inmiddels op aarde terug is. (y)

Er viel me wel weer gelijk een opmerking op van je Lilyxx, je zei in een van je posts vandaag: "klootzakken zijn ook leuk". Ben ik het niet met je eens:
- klootzakken zijn klootzakken,
- leuke mannen zijn leuk.
Ik snap eerlijk gezegd niet waar in jouw beoordeling het fout gaat, waardoor klootzakken ook leuke mannen zijn. 🤷‍♂️
Stond er niet bij "sommige"
Oftewel, de meeste niet
 
Zo ben er weer. :)
Ik las in een ander topic dat de rust teruggekeerd is en Lilyxx inmiddels op aarde terug is. (y)

Er viel me wel weer gelijk een opmerking op van je Lilyxx, je zei in een van je posts vandaag: "klootzakken zijn ook leuk". Ben ik het niet met je eens:
- klootzakken zijn klootzakken,
- leuke mannen zijn leuk.
Ik snap eerlijk gezegd niet waar in jouw beoordeling het fout gaat, waardoor klootzakken ook leuke mannen zijn. 🤷‍♂️
Kom nou, zal toch niet de eerste keer zijn dat je ziet/leest/hoort dat een vrouw op de 'bad boys' valt?
 
Zo ben er weer. :)
Ik las in een ander topic dat de rust teruggekeerd is en Lilyxx inmiddels op aarde terug is. (y)

Er viel me wel weer gelijk een opmerking op van je Lilyxx, je zei "klootzakken zijn ook leuk". Ben ik het niet met je eens:
- klootzakken zijn klootzakken,
- leuke mannen zijn leuk.
Ik snap eerlijk gezegd niet waar in jouw beoordeling het fout gaat, waardoor klootzakken ook leuke mannen zijn. 🤷‍♂️
Sommige leuke mannen doen ook wel is klootzak dingen😆

Had een tijd een klant die mij volledig onder de douche zetten, zodat ik bij hem moest blijven omdat mijn haar nat was. Was wel kut, maar daar kan ik dan ook wel weer een beetje om lachen

Kosten mij wel geld trouwens, maar die fles goede wijn maakten dat wel weer goed🍷
 
Sommige leuke mannen doen ook wel is klootzak dingen😆

Had een tijd een klant die mij volledig onder de douche zetten, zodat ik bij hem moest blijven omdat mijn haar nat was. Was wel kut, maar daar kan ik dan ook wel weer een beetje om lachen

Kosten mij wel geld trouwens, maar die fles goede wijn maakten dat wel weer goed🍷
Waarom moet jij bij iemand blijven omdat je haar nat is? is dat een vrouwen ding?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan