Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Met Lily kan je geweldige sex hebben.
Maar lief doen en vriendinnetje spelen vindt ze niks.
Knuffelen vind ik niet erg hoor. Ik kom rustig tegen je aan liggen voor een langere tijd na de seks, maar je moet wel beseffen dat ik niet je vriendinnetje ben.

Als ik merk dat dat besef er nog niet is, dan moet dat eerst duidelijk gemaakt worden😂
 
Kan niet volgen soms ben ik 10 min weg ziren we al 5 pagina´s verder. Gisteren was ik 2 u weg . Ik kon niet meer mee. 😅😂😂

Plus gr heeft de helft van de tijd geen melding meer.😅😁
Even weg en je krijgt een melding dat er een nieuw bericht is, maar hoeveel er daarna gepost zijn, dat ontdek je pas bij "terugkomst"
Dat kan inderdaad best hard gaan.
 
Knuffelen vind ik niet erg hoor. Ik kom rustig tegen je aan liggen voor een langere tijd na de seks, maar je moet wel beseffen dat ik niet je vriendinnetje ben.

Als ik merk dat dat besef er nog niet is, dan moet dat eerst duidelijk gemaakt worden😂
Dat is toch logisch dat je ons vriendinnetje niet bent 🤪
 
Even weg en je krijgt een melding dat er een nieuw bericht is, maar hoeveel er daarna gepost zijn, dat ontdek je pas bij "terugkomst"
Dat kan inderdaad best hard gaan.
IK krijg soms niets plots. Dan kijk je later 10 pagina´s verder.

Ik heb op me gsm een map hoeren. Met daarin bookmarks naar Rl en sub maps met mijn favoriete privé-huizen massage salons. GR heeft ook al zijn eigen sub map met mijn favoriete topics
 
Dat is toch logisch dat je ons vriendinnetje niet bent 🤪
Nu ja ik heb echt schreeuwende mannen meegemaakt die boos gingen doen tegen de gastvrouw en helemaal lijp werden als ik niet meer met hun de kamer op wilde, dus ik pas nu een beetje op😅

Ik heb liever dat iemand zegt ik wordt geil van je dan ik vindt je lief. Bij het eerste weet ik da ik safe zit😊
 
Nu ja ik heb echt schreeuwende mannen meegemaakt die boos gingen doen tegen de gastvrouw en helemaal lijp werden als ik niet meer met hun de kamer op wilde, dus ik pas nu een beetje op😅

Ik heb liever dat iemand zegt ik wordt geil van je dan ik vindt je lief. Bij het eerste weet ik da ik safe zit😊
Ik vind je lief
 
Nu ja ik heb echt schreeuwende mannen meegemaakt die boos gingen doen tegen de gastvrouw en helemaal lijp werden als ik niet meer met hun de kamer op wilde, dus ik pas nu een beetje op😅

Ik heb liever dat iemand zegt ik wordt geil van je dan ik vindt je lief. Bij het eerste weet ik da ik safe zit😊
Snap ik volkomen ik wordt al geil van je door je Posts hier zo goed 😊 🤪🤪
 
Snap ik volkomen ik wordt al geil van je door je Posts hier zo goed 😊 🤪🤪
Nee maar in het begin dat ik dvp was gaf ik echt geweldige GFE's. Het ding is die leveren zo veel ellende op dat ik steeds wat botter ben geworden. Mijn oude klanten geven daar namelijk ook wel is opmerkingen over.

Maar na al die ervaringen ga je toch nadenken, en je aanpassen voor je eigen veiligheid. Ik moet ook zeggen dat ik toen minder moeite had met bepaalde type klanten, maar nu zo ik die niet meer willen hebben🙂
Wat nu als er iemand zegt dat hij je stout vindt?
Wanneer krijg ik mijn straf lieverd😋
 
Nee maar in het begin dat ik dvp was gaf ik echt geweldige GFE's. Het ding is die leveren zo veel ellende op dat ik steeds wat botter ben geworden. Mijn oude klanten geven daar namelijk ook wel is opmerkingen over.

Maar na al die ervaringen ga je toch nadenken, en je aanpassen voor je eigen veiligheid. Ik moet ook zeggen dat ik toen minder moeite had met bepaalde type klanten, maar nu zo ik die niet meer willen hebben🙂
Jammer, begrijpelijk
Wanneer krijg ik mijn straf lieverd😋
Laat Ted het maar niet lezen :p
 
Krijg je op zo'n dag als dit nou extreem veel berichten of zelfs post, aangezien je vertelde dat bepaalde klanten jouw privé-adres weten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan