Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is jammer dat vrouwen elkaar zo daar op beoordelen. Ik vraag me af waarom. Is het uit jaloezie, zich beter voelen dan een ander etc. Maar dat probleem licht dan wel bij de vrouwen zelf.
Niet dat ik het nodig vind maar:
Voor beter te lijken dan de andere. Om te lijken op een betere keuze als partner.
Je ziet het overal bij beide geslachten in het dierenrijk ook voorkomen.
 
Oke dus nog een dag om te boycotten. Ik werk niet op feestdagen heren😛

Alleen vanavond dat kut gesprek. Echt zo geen zin in😑
Zonde van de tijd inderdaad en ook niet leuk dat anderen zichzelf ermee bemoeien terwijl je er zelf voor kiest dit te doen.

Veel vrije dagen in een jaar dan voor je als je alle feestdagen laat schieten. Volgens mij wordt er elke dag wel wat gevierd in NL.
 
Zonde van de tijd inderdaad en ook niet leuk dat anderen zichzelf ermee bemoeien terwijl je er zelf voor kiest dit te doen.

Veel vrije dagen in een jaar dan voor je als je alle feestdagen laat schieten. Volgens mij wordt er elke dag wel wat gevierd in NL.
Ja en ik ben al zo druk, maar ik heb vandaag bloed geprikt en de pilletjes gekregen, dus dat is voor nu klaar. Over een maand heb ik een controle hoe het gaat.

Dan kijken hoe vanavond uitpakt, en of dat na 1 keer kaar is of dat ik terug moet komen. Alleen heel eerlijk als ze dat willen weet ik niet of ik dat echt ga doen.
 
Niet dat ik het nodig vind maar:
Voor beter te lijken dan de andere. Om te lijken op een betere keuze als partner.
Je ziet het overal bij beide geslachten in het dierenrijk ook voorkomen.
Ik ga eerlijk zijn. Als Dame A dame B contstant afbreekt om beter over te komen stoot dit mij af.

Ik denk dan wat heb jij wel op je kerfstok?
 
Dan kijken hoe vanavond uitpakt, en of dat na 1 keer kaar is of dat ik terug moet komen. Alleen heel eerlijk als ze dat willen weet ik niet of ik dat echt ga doen.
Ik denk dat als je in den haag wil blijven werken je wel zal moeten.
Ik ga eerlijk zijn. Als Dame A dame B contstant afbreekt om beter over te komen stoot dit mij af.

Ik denk dan wat heb jij wel op je kerfstok?
Het filterd gelukkig steeds meer uit onze maatschappij.
 
Nou ja ik kom al te laat🙃
Nou ja,je hebt i.i.g
bloedsnelle auto dat scheelt😉

Maar ondanks het droge weer
(Ook qua verkeer)
rij vooral voorzichtig,
dan maar wat later op je Bestemming en zij willen gesprek met jou,en ze weten van welke plaats je weg moet komen en ongeveer wat je reistijden zijn,dus waarschijnlijk houden ze daar ook wel rekening mee,

I.i.g wens ik jou veel succes met het gesprek straks🤞🏼
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe simkaart wordt binnenkort bezorgt
Alweer een nieuw nummer, hier wordt ik zo moe van.

Zal het veranderen denk je? Ik verwacht van niet, je advertentie wordt herkend, je nummer gaat rond en voordat je het weet zit je weer aan honderden berichten per dag en dito bedreigingen.

Om de hoeveel maand wil je van nummer veranderen, zo bouw je nooit een klantenbestand aan!

Of ben ik hier de enigste in, die er zo over denkt.

Ps, succes met het gesprek
 
Ik was vanmiddag bij een dame die regelt haar kamer(s) via vakantieveilingen. Soms is 50 € kwijt voor een midweek kan ze toch 3 dagen ontvangen .ze doet geen lopende band.
Adverteren doet ze ook al niet , klanten komen binnen over Girlsreview.
Zo blijf je perfect onder de radar.
Sommige zijn echt slim.
 
Zal het gezeur minder zijn, als ze hier niet actief was.

Ik heb een paar keer mogen meekijken bij de berichten die DVP,s ontvangen. Het is niet normaal hoeveel aanvragen en ongeduldig sommigen zijn. En dat ze uitgescholden worden. En deze dames (ook NL) zijn niet eens actief hier.
 
Idd, schorpio, is bij allemaal het geval, ik hoor ook van mijn vaste Dame hetzelfde, het moet nu en direct ben je vrij of niet ze moeten langskomen.
 
Nou ik heb het overleeft. Het stelde niet zo veel voor, maar wel onzin dat ik voor dat helemaal naar Den Haag moest komen.

Wel heb ik advies gekregen wat ik kan doen als een klant mij online bedreigt. Wat helaas redelijk vaak voorkomt, en de man gaat uitzoeken of die brief een strafbaar feit is.
Blij te horen dat het goed is gegaan. Hopelijk heb je iets aan hun adviezen.
 
Zal het gezeur minder zijn, als ze hier niet actief was.

Ik heb een paar keer mogen meekijken bij de berichten die DVP,s ontvangen. Het is niet normaal hoeveel aanvragen en ongeduldig sommigen zijn. En dat ze uitgescholden worden. En deze dames (ook NL) zijn niet eens actief hier.
Dat is zot. Op reddit hebben ze een topic vol van zulke berichten. Het heet clientcringe

Hier een voorbeeldScreenshot_20240215_202303_Reddit.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zal het gezeur minder zijn, als ze hier niet actief was.

Ik heb een paar keer mogen meekijken bij de berichten die DVP,s ontvangen. Het is niet normaal hoeveel aanvragen en ongeduldig sommigen zijn. En dat ze uitgescholden worden. En deze dames (ook NL) zijn niet eens actief hier.
Gezeur zou zeker minder zijn.

Jij hebt het over uitschelden, maar wat ik nu wekelijks heb zijn bedreigingen en vormen van stalking. Dat is toch best een verschil.

Anders dames zullen dat ook wel hebben, maar niet zo erg verwacht ik
 
Nou ik heb het overleeft. Het stelde niet zo veel voor, maar wel onzin dat ik voor dat helemaal naar Den Haag moest komen.

Wel heb ik advies gekregen wat ik kan doen als een klant mij online bedreigt. Wat helaas redelijk vaak voorkomt, en de man gaat uitzoeken of die brief een strafbaar feit is.
Fijn dat je het doorstaan hebt en tegelijk nog wat advies hebt meegekregen en dat ie wat gaat uitzoeken voor je. Gaat ie toch wat voor je doen 🤓
 
Zal het gezeur minder zijn, als ze hier niet actief was.

Ik heb een paar keer mogen meekijken bij de berichten die DVP,s ontvangen. Het is niet normaal hoeveel aanvragen en ongeduldig sommigen zijn. En dat ze uitgescholden worden. En deze dames (ook NL) zijn niet eens actief hier.
Dat is soms niet normaal wat dames mogen ontvangen en als ze niet direct antwoorden ze van alles naar hun hoofd geslingerd krijgen .
 
Gezeur zou zeker minder zijn.

Jij hebt het over uitschelden, maar wat ik nu wekelijks heb zijn bedreigingen en vormen van stalking. Dat is toch best een verschil.

Anders dames zullen dat ook wel hebben, maar niet zo erg verwacht ik
Volgen ze tot aan je huis anders zou ik zeker camera´s hangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan