Kater
Meubelstuk
Ik denk dat ik er toch aan ga geloven, en vanaf nu aanbetalingen ga vragen.
Ik weet uit ervaring dat het de afzeggingen niet echt verbeterd, maar dan heb ik tenminste nog 50,-
Bijkomstigheid is dat er ook meteen geld op je rekening komt .
Ook soms gemakkelijk.
Prijs opvragen als bedrijf of afspraak maken als klant zijn twee verschillende dingen.
Als je als zzp'er tijd reserveert voor iemand die niet komt opdagen, is dat gewoon inkomsten derving alsook tijdverspilling.
Vandaar dat je tegenwoordig vaak een niet refundable aanbetaling moet doen in verschillende branches.
No shows horen er niet bij, dit is gewoon onfatsoenlijk gedrag..
Voor de duidelijkheid......
Ik praat niks goed .
Maar de oplossing heb ik voor n ander niet in deze kwestie.
Zeg zelf nooit af , dus persoonlijk ook niks mee van doen .
Een aanbetaling kan een oplossing zijn , maar niet voor iedereen.
Kan mij voorstellen dat klant als dvp dit niet altijd willen/kunnen .
Laatst bewerkt: