Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar we zullen het zien… We weten dat ze gruwelijk onverschillig was, vergelijk het met het weer.…

…Dan is er nog 'n kleine kans. En door…..
 
Het komt uit betrouwbare bronnen.
En wat zijn die betrouwbare bronnen?

Kijk als je reden hebt die niet prijs te geven even goede vrienden, maar uiteindelijk ben jij ook maar één van de vele actieve leden van dit topic, met een wisselende verstandhouding met Lily, en weet ik niet goed waarom de informatie over haar definitieve vertrek uitgerekend van jou moet komen. En gezien ik aanneem dat meerdere meelezers hier toch in elk geval benieuwd zullen zijn naar de uitkomst, lijkt enige voorzichtigheid me geboden.
 
Van mij mag dit topic op slot.

Ik heb het al eerder aangegeven, maar sommige heren hier gaan veel te ver met hun grapjes, en helaas zitten er ook een paar bij die mijn privacy niet respecteren.

Het is een keer klaar, en dat moment is nu. Heb namelijk wel wat beters te doen dan afgezeken te worden op een forum.

Nou succes allemaal👋😊

Het beste gewenst meiske 👍👍


🐾🐾🐾🐾
 
Ze komt hier niet meer terug.
Nog geen 4 uur na dit bericht was ze al terug Instalmen.
Van mij mag dit topic op slot.

Ik heb het al eerder aangegeven, maar sommige heren hier gaan veel te ver met hun grapjes, en helaas zitten er ook een paar bij die mijn privacy niet respecteren.

Het is een keer klaar, en dat moment is nu. Heb namelijk wel wat beters te doen dan afgezeken te worden op een forum.

Nou succes allemaal👋😊
In alle ernst, de beste wensen. Enerzijds snap ik het wel, anderzijds komt het wel wat uit de lucht vallen, want de dingen die je noemt zijn niet nieuw natuurlijk.
Nee hoor. .heb jij toevallig wat info...ik maak me zorgen om ons lily
Kan jij ook weer rustig slapen kerel!
 
Ze was alles binnen notime zat. Dus wat dat betreft verbaasd het me ook echt totaal niet. Nog lang volgehouden. Zoveel ook joh, hele dagen ermee bezig. Is niet gezond. Er zaten ook echt zeker wel hele leuke momenten tussen! Wat ik jammer vind is dat het dan steeds zo omslaat en dat er dan niets en niemand ineens meer deugt.
 
Van mij mag dit topic op slot.

Ik heb het al eerder aangegeven, maar sommige heren hier gaan veel te ver met hun grapjes, en helaas zitten er ook een paar bij die mijn privacy niet respecteren.

Het is een keer klaar, en dat moment is nu. Heb namelijk wel wat beters te doen dan afgezeken te worden op een forum.

Nou succes allemaal👋😊
Het Was fijn gekletst met je te hebben.

Tot ooit, of nooit.

Fijne dag, weken, maanden.

En voor de heren, see you in a other topic.
 
Alle azijnpissers en miereneukers, ruzie stokers nu blij zeker.
Moest er hier en in VELE andere topics met meer respect en begrip gehandeld worden zou het anders draaien dan, meer en meer blijven weg omdat bepaalde groep leden er alleen op uit is op het denigreren en afbreken van de persoon in kwestie.

Ja, verwijt maar voor witte ridder, nooit met Lily afgesproken en zal nooit gebeuren, gewoon veel te ver uit elkaar.
 
Lieve @White Rabbit ik wil toch nog even reageren, want je hebt gedeeltelijk gelijk!☺

Ik vond het hier allang niet meer gezellig, want de mensen die wel lief en respectvol zijn hebben het voor een groot deel al opgegeven omdat ze gewoon weggepest zijn. Same voor mij!

Ik krijg hier niet voor betaald, en het levert mij ook niks op wat ik zonder dit forum niet bereikt zal krijgen. Het nut is dus nu voor mij wel weg.

Ik gaf laatst aan dat ik rust nodig had, maar dat werd naar mijn mening niet gerespecteerd, en ik vond het oprecht niet fijn dat bepaalde leden weer begonnen met hun domme grapjes. Dat was namelijk totaal ongepast, en dat ik gister een berichtje kreeg op mijn werknummer dat ik ff moest zeggen dat het goed met mij ging, was voor mij de druppel. Wie weet ging het helemaal niet goed, want die man had niet eens de moeite gedaan om dat eerst te vragen. Ik ben een mens en niet jullie entertainer, maar dat vergeten sommige helaas.

Als je bier gooit naar een entertainer op het podium, dan gaat diegene vaak nu gewoon direct naar huis. Waarom zou je voor zulke mensen willen optreden als de buit toch al binnen is?😅

Alleen de azijnpissers en miereneukers hebben niet gewonnen hoor.😉 Veel vrienden zullen ze niet hebben anders was hun gedrag wel anders, en waren ze niet zo actief hier.

Ik zal mijn account niet opheffen, want ik moet toch een beetje de irritante recensies in de gaten houden, maar dat zullen niet zo veel meer gaan zijn.

Ik merk dat ik mijn full-time baan, persoonlijke leven en het sekswerk niet kan combineren. Helemaal stoppen gaat mij helaas financieel niet lukken, maar ik wil het gaan afbouwen naar 1 afspraak per week!

Wie weet zoek ik over een tijdje wel 1 vaste man die dat wil voor een leuk bedrag per maand.

Nu ben ik vooral ff druk met alles in goede banen te leiden, en om mijn priveleven weer op te pakken. Mijn vriendinnen hebben de afgelopen tijd namelijk echt geleden door mijn volle aanwezigheid hier. Gelukkig waarderen ze mij heel erg, dus het komt altijd goed🥰

En ik wil weer beginnen met sporten, en gezond eten. Tot nu toe gaat het goed, en woensdag maak ik kennis met mijn nieuwe personal trainer. Dus het gaat eigenlijk een stuk beter met mij gelukkig!

En nee ik weet dat het veel mensen niet kan schelen, maar voor de overige mannen wil ik het wel even mededelen😋

Ik hoop oprecht dat sommige hier misschien ook de inkeer gaan krijgen dat deze site en sekswerk niet alles is, en heel eerlijk het maakt toch meer kapot is sommige gevallen dan je lief hebt.

Voor de mensen waarmee ik het wel gezellig had. Jullie mogen mij altijd een berichtje sturen op mijn werknummer als je vragen hebt of gewoon ff je ei kwijt moet. Zoals ik al aangegeven heb ik ben dus aan het afbouwen met dit werk, dus het kan ff duren voordat ik reageer

Het beste allemaal!😘
 
en dat ik gister een berichtje kreeg op mijn werknummer dat ik ff moest zeggen dat het goed met mij ging, was voor mij de druppel. Wie weet ging het helemaal niet goed, want die man had niet eens de moeite gedaan om dat eerst te vragen
Dat is inderdaad erg dom.

Sja wat kan ik zeggen, het was wel vaker duidelijk dat dit forum je meer energie kostte dan opleverde, in tegenstelling tot andere dames die juist lijken op te leven door het forum. Begreep niet altijd dat je bleef aanhaken, maar dat waren mijn zaken niet en dit topic was vaak zeer vermakelijk. Ik kan je huidige beslissing in elk geval goed volgen.
 
Het beste allemaal!😘
Jij ook het beste, hoewel ik je misschien nog niet zo lang gesproken heb hier vond ik je toch een zeer waardevolle en gezellige toevoeging.

Ik ben het wel met je eens dat sommige mensen hier echt wat empathie missen.
Die zouden wat mij betreft een cursus *read the room* mogen doen.

Verder vind ik het een goede beslissing, ga vooral door met doen wat voor jou goed voelt.

Blijf lekker jezelf 😘
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan