Andere dame dan afgesproken, wat zegt een review dan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjors Loper

Stamgast
787
11/10/21
335
8
Ik lees regelmatig dat medewandelaars een andere dame treffen dan waarmee ze denken af te spreken. En dan bedoel ik niet dat de dame foto's van iemand anders gebruikt, maar dat er overduidelijk meer dames op een adres werken en dat een booker je dan een dame toekent die op dat moment beschikbaar is.

Gevolg is dat er topics zijn die op naam van één dame staan maar waarin meerdere dames besproken worden en dat is tegen de forumregels. :unsure:
Daarnaast krijgt de dame van de advertentie dan een slechte review, terwijl zij er niks aan kan doen dat de booker dubbelboekt en een andere dame inschakelt.

Ik hoop dat ik het dillemma een beetje duidelijk uitgelegd heb en zou graag willen weten hoe anderen hier over denken.
 
In https://www.girlsreview.nl/threads/luisa-amsterdam-voorheen-diemen.31095/ beschreef ik 2 bezoeken met dezelfde advertentie en hetzelfde telefoonnummer. Dat zouden dus 2 reviews moeten zijn maar ik heb ze in 1 review gewoon Luisa I en Luisa II genoemd.

Wanneer de lezer hierop zijn beslissing neemt blijft het een gok, maar dat geldt voor alle Chinezen die hier werken.

Wanneer mogelijk aparte reviews, zo niet dan in één review zo duidelijk mogelijk de situatie uitleggen.
 
Daarnaast krijgt de dame van de advertentie dan een slechte review, terwijl zij er niks aan kan doen dat de booker dubbelboekt en een andere dame inschakelt.
Nog steeds relevant.

Als je bij een bepaalde dame een risico loopt op dit soort geintjes wil ik dat graag weten, dan vermijd ik haar. Of het ligt aan de booker of aan de dame zelf maakt me dan niet uit.

Ik ben het met je eens dat het vervolgens weinig zin heeft om de pijpkunsten van dame b te reviewen in het topic van dame a.
 
Ooit een keer meegemaakt in schoten. Afgesproken met een blondine, ik kom aan en een Braziliaanse opent de deur. Meestal ruiken die meisjes naar marihuana en staan ze vol tattoos, de ene al mottiger dan de andere. Omgedraaid en doorgegaan, vinger in de lucht en eens vloeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan