Bestaan ze nog DVP die thuis ontvangen voor €50 anno 2022?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vindiesel

Stamgast
261
24/04/22
176
1
Hoi allemaal,

Bestaan ze nog, vrouwen die thuis ontvangen voor 2022 en dan voor neuken pzc en Cim ?

Ik ben al veel wezen wandelen en dan bedoel ik heel veel.

Er was deze week eentje die redelijk lang online was, ook telefoonnummer had ik opgeslagen en betalen pas als je er bent.

Deze dame vroeg €50/ 30 min en €80 voor Max 1 uur.
Normaal bij die fakers vragen ze vooraf te betalen, maar deze was anders dan normaal. Haar advertentie laat ze niet lang online staan wat wel een beetje raar is.

Ik geloof het haast niet maar toch even sparren met m'n collega's
Wat denken jullie ?
 
Maar om je vraag te beantwoorden ja soms kom je ze nog wel tegen. Maar vaak is de dienstverlening slecht en zijn de vrouwen nou niet de knapste.
 
Ik heb nog 3 dames die mij voor€50 lekker verwennen en waar de klok niet aanwezig is.Misschien niet de knapste maar wel weten hoe ze een man moeten verwennen.
Helaas voor jullie geef ik niets prive door omdat deze dames niet(meer) adverteren maar godzij dank nog email en 06 van hen bewaard.En een mooi leeftijds categorie , 47-52-65jaar
 
Ik heb nog 3 dames die mij voor€50 lekker verwennen en waar de klok niet aanwezig is.Misschien niet de knapste maar wel weten hoe ze een man moeten verwennen.
Helaas voor jullie geef ik niets prive door omdat deze dames niet(meer) adverteren maar godzij dank nog email en 06 van hen bewaard.En een mooi leeftijds categorie , 47-52-65jaar
En wat doen ze allemaal ?
 
Nice. Maar wat is de reden dat ze niet meer adverteren ?
Nooit echt gevraagd.
De oudste van 65 heeft mij ooit zelf benaderd toen ik een adv.op sj had geplaatst.
De 47jarige geeft aan een flink klantenbestand te hebben maar heb mijn twijfels.Adverteerde toendertijd voor 75 / 30 minuten maarvtoen ik afhaakte mailde ze 1 week later terug of ik het voor 50 wilde😉
 
Zelf ken ik een Hollandse dame die alleen nog afspraken maakt met een vaste groep heren. Ook zij doet vrijwel niets meer online adverteren. De reden is heel simpel: ze doet dit thuis en zoals je weet is dat een bepaald risico voor de dame. Er zijn instanties zat die op heksen jagen.
 
Zelf ken ik een Hollandse dame die alleen nog afspraken maakt met een vaste groep heren. Ook zij doet vrijwel niets meer online adverteren. De reden is heel simpel: ze doet dit thuis en zoals je weet is dat een bepaald risico voor de dame. Er zijn instanties zat die op heksen jagen.
Als ze niet adverteert en wel thuisontvangst doet kan dat voor de buitenwereld gewoon visite zijn.
 
Ahhh Okay Okay. Thanks.
Ik wandel ook heel hang, maar ben wel op m'n hoede. Heb geen zin in rip deals of iets dergelijks 🙈🙈
Begin me nu wel zorgen te maken als ze door hebben dat ik met een Mercedes aankom van 27k.. Waar moet ik de sleutels verstoppen.. Goed, dat wordt dan maar een heuptasje of nektasje om met mn waardevolle spullen.. Die even in mn jas of broek laten lijkt me niet slim..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan