De mooiste dames(slank, jong)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marker41

Newbie
18
13/09/21
1
2
De meeste DVP's kunnen me niet bekoren. Sommigen hebben wel een mooi lichaam maar hun gezicht valt tegen.
Ik ben dus op zoek naar heel mooie jonge dames met een mooi gezicht, liefst in België regio Brussel/Antwerpen.

Men praat hier soms op girlsreview over "luxe DVP's" die zogenaamd mooier zijn en betere service geven, misschien moet ik hier eens zoeken. Enig idee waar ik die kan vinden?

Bedankt
 
Schoonheid is een subjectief begrip: dat wat jij een mooie meid vindt, hoeft bij mij nog niet in de smaak te vallen.
De vraag die je stelt is dan ook lastig te beantwoorden door een ander. Je zult zelf het juiste meisje tegen moeten komen.
Of dat een luxe DVP is of niet, hangt daar volgens mij niet direct mee samen. Luxe is duur, verwacht wordt een betere / uitgebreidere service.
Maar het kan ook zijn dat je het voor jou mooist denkbare meisje tippelend op straat tegenkomt of achter een raam ziet staan.
 
De meeste DVP's kunnen me niet bekoren. Sommigen hebben wel een mooi lichaam maar hun gezicht valt tegen.
Ik ben dus op zoek naar heel mooie jonge dames met een mooi gezicht, liefst in België regio Brussel/Antwerpen.

Men praat hier soms op girlsreview over "luxe DVP's" die zogenaamd mooier zijn en betere service geven, misschien moet ik hier eens zoeken. Enig idee waar ik die kan vinden?

Bedankt
Mogen het ook raamdames zijn? In het SKW staan een aantal fotomodellen. Voor slechts 50 euro krijg je een starterspakketje.
 
De meeste DVP's kunnen me niet bekoren. Sommigen hebben wel een mooi lichaam maar hun gezicht valt tegen.
Ik ben dus op zoek naar heel mooie jonge dames met een mooi gezicht, liefst in België regio Brussel/Antwerpen.

Men praat hier soms op girlsreview over "luxe DVP's" die zogenaamd mooier zijn en betere service geven, misschien moet ik hier eens zoeken. Enig idee waar ik die kan vinden?

Bedankt
zeny uit de ss weet niet of ze al terug is van vak maar ze adverteert ook op rlbe, bloedmooi gezicht, herkenbaar aan 2 tats strikjes op haar benen ?
 
@marker41: Je zou wellicht ook Sky van Yam Thai eens kunnen proberen.
Biedt los van haar massage ook standaard meer aan is mijn gevoel en heeft beslist een mooi slank lichaam. Gezicht vond ik, afgezien van haar gebit, ook best leuk eruit zien. Je lees hier meer over haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan