DVP laat je voor niets komen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

klaasbeunhaas

Vaste klant
243
07/01/22
294
Ik denk dat de meeste wandelbroeders dit wel heeft meegemaakt.
Je maakt een afspraak met een dpv rijdt er naar toe en ineens reageert ze niet of reageert een uur later.
Wat is jouw reactie? Ik zelf weet altijd nooit wat te doen, een berichtje sturen erover of gewoon dame op block en verder leven, misschien een negatieve recensie achterlaten.
 
Gewoon weg gaan en een ander zoeken. En verder reageer ik niet meer op berichten van zo'n type en ga zeker niet voor een herkansing. Er was er wel een die meteen een nieuwe afspraak wilde maken. Ik kon niet nalaten dat te doen en de gunst te retourneren door niet op te komen dagen :). Misschien dat ze er van heeft geleerd.
Dat heb ik ook al een keer meegemaakt , heb dan de volgende twee dagen terug contact gemaakt met andere telefoon nummers , en haar ook laten zitten ,en uur nadien heb ik dan met mijn telefoon nummer waar ik de eerste afspraak mee voerde haar opgebeld en gezegd poets wederom poets , ge bent bedankt voor de leuke afspraak doe zo voort , niets meer van gehoord
 
afspraak gemaakt bij een luxe club kom er mooi op tijd aan 10 min te vroeg zeggen ze dat mijn afspraak over 2 uur is dame bezet laat zien dat mijn mail bevestigd is voor 14.00 uur ipv 16.00 krijg mooi flesje bubbels als compensatie bedankt en direct naar mijn vaste DVP thuis doorgereden flesje bubbels leeg en mijn ballen ook en wederom een goed indruk achtergelaten :giggle:
 
Veel kun je er niet aandoen. Het beste is gewoon negeren en daar niet meer afspreken.
De eerste keer heb ik zelf nog gestuurd, dat het minste wat ze kon doen is laten weten dat er iets tussen gekomen was. Zodat je er niet voor niks stond. Geen reactie op gekregen. Toen het bij een andere dame voor viel. Zelfs niks meer laten weten en terug naar huis. Ooit eens meegemaakt in een prive huis. Op voorhand telefonisch gevraagd wie er was en dame vastgelegd. Toen ik aankwam was ze bezet en kreeg ik de keuze om te wachten of voor een andere te kiezen. Daar hebben ze mij nooit nog terug gezien.
 
Ik heb dit eens meegemaakt in het begin van mijn wandelcarriere. Het was een koude winteravond en ik had zin. Dame op Kinky gezocht en gebeld. Eenmaal in de straat aangekomen geen reactie meer. Toen maar weer half bevroren huiswaarts gekeerd. Dame reageerde na een uur terug, in slaap gevallen zei ze. Okee. Maar dat was niet alles, want ik was nog zo stom om de dag daarna nog een afspraak te maken. Gek genoeg werd de deur toen wel opengedaan. Niet door een blonde Nederlandse meid zoals het op het profiel en tijdens het over en weer sms'en leek, maar door een geblondeerde dame die geen woord Nederlands sprak. Ze leek nog niet eens een klein beetje op de foto. Mijn les heb ik wel geleerd.
 
Als ik voor niets naar een dame toe laat ik in zeker niet merken dat ik dat niet leuk vind.
Wel maak met mijn backup nummer één afspraak voor 4 uur met veel extra's, en als dan het uur is aangebroken meld ik dat ik iets later kom, rek dit max op, en dan laat ik niets meer horen.
Lopen ze toch een blauwtje.
 
daarom rijd ik max 20 km ver voor een dame..
en dan heb ik er nog 1 of 2 als back up..
moet er toch niet aan denken om een uur voor jan lul te rijden ,en mevrouw reageert niet meer..
compleet dagdeel weg, kwart tank diesel opgestookt en nog niks..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan