Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ExtraCard

Newbie
2
13/01/24
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://vienna.nl/dames/elena/
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was op zoek naar een jong ( 18 / 21 - 25 jaar ), Nederlands sprekende dame.

Heb overal gezocht en kwam erachter dat Club Vienna Amsterdam aan de Rijnstraat 224, in Rivierenbuurt, de meeste jonge Nederlandse / Nederlands sprekende dames heeft van de Privéhuizen in onze hoofdstad.

Tijdens het voorstellen waren er naast Elena, 3 andere jonge Nederlandse dames.

Elena heeft een Aziatisch / Zuid-Amerikaans achtergrond. Is mooi jong.
Is nog helemaal naturel met natuurlijke grote borsten.
En doet alles naar verwachting met de €50,- extra tip ook tongen.
Ook dat alles in het Nederlands was is helemaal top.
⭐⭐⭐⭐⭐
30 minutes was €115,- extra €50 tip voor de dame direct.
Was het zeker waard met de nodige privacy in een Privéhuis.

Ik kom zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken deze plek eigenlijk niet zo, en zie 'm ook nooit op het forum gerecenseerd worden. Ging even op de website kijken. Ergens lees ik dat je op de kamer een massage krijgt en misschien meer. Dus ben je in dit halfuurtje eerst gemasseerd? Gedouched? Hoe ziet zo'n half uurtje eruit?

Kom er via whatsapp achter dat een uurtje 230 euro is. Dat is buiten een tourist trap als golden key veruit het hoogste uurtarief in de stad, met maar deels het echte werk, laat staan extra's. Ik ben een beetje huiverig om te gaan al met al, ook omdat ik geen foto's van het pand zie, maar er stockafbeelingen gebruikt worden (niet van de dames) en de antwoorden op whatsapp zo kortaf zijn dat het lijkt dat ze denken dat iedere letter en leesteken geld kost.
 
Laatst bewerkt:
I am just back from this club after visiting Susanna. Incredible experience and such an amazing hospitality all around- from the girls and from the gentlemen at the reception. Review coming soon.
 
Ik ging in het verleden er vaak heen in de tijden van steffie, Fleur, Princess en suzy. Dat waren echte toppers daar.

Sinds de afgelopen 4 jaar zo nu en dan even wat voorstel rondjes gedaan, maar nooit verder dan dat. Geen idee wat daar nu rondloopt
 
Terug
Bovenaan Onderaan