Lol.. wie verwacht zoiets...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was jij daar ook bij? Wow.. dat is al even terug.
Klopt, 15 jaar ofzo. geen idee precies meer hoelang geleden. Wij kennen elkaar ook al weer minstens een jaar of 15, geloof ik :) Britt heb ik daarna nog 1x gezien bij een GB rond Eindhoven en daarna is ze uit beeld verdwenen. Jammer, was destijds een leuke vrouw. Ook toen ze een aantal keer achter de bar bij Monique in Wieringerwerf stond.
 
Jaren geleden een relatie met een klant gekregen die zei in het begin dat hij zich ervan kon afsluiten dat ik dit werk deed. Maar na een tijd begon hij toch jaloers te worden en heb ik een punt achter de relatie gezet. Had hem er in het begin voor gewaarschuwd, maar hij dacht stellig dat hij het aankon. Niet dus. Het lijkt mij ook pittig voor een man om dat soort dingen te accepteren.
 
'Zich ervan afsluiten' lijkt me ook niet de manier. Het gewoon accepteren werkt beter naar mijn ervaring. Velen kunnen dat niet, sommigen reageren reeds heel fel als ze er alleen maar over lezen (terwijl ze het als wandelend bezoek weer geen probleem vinden en zich indenken dat de dvp simpelweg geen privéleven heeft)
😊
 
Is er uiteindelijk wat gekomen van die samenwerking met je zus?

Zolang er weinig tot geen personeel te vinden is, in het werk wat ze nu fulltime doet ipv parttime en 50 tot 60 uur p.w werkt.. wil dat nog niet vlotten.
Maar ik heb alle geduld hoor en anders niet, red het ook prima in mijn eentje.
 
'Zich ervan afsluiten' lijkt me ook niet de manier. Het gewoon accepteren werkt beter naar mijn ervaring. Velen kunnen dat niet, sommigen reageren reeds heel fel als ze er alleen maar over lezen (terwijl ze het als wandelend bezoek weer geen probleem vinden en zich indenken dat de dvp simpelweg geen privéleven heeft)
😊

Omdat die mannen juist denken dat je het voor de lol doet, zoals zij dat doen. Nou als zij zouden beseffen dat je 1 op de zovelen wel voor de lol zou willen doen en de rest eigenlijk niet, kijk je er al heel anders tegenaan. Het is niet voor de lol, maar je verdiend er je salaris mee.
Je kan er wel plezier in hebben om je werk goed te doen, zodat personen graag terugkomen of zo nu en dan nog eens aan je denken.
 
Omdat die mannen juist denken dat je het voor de lol doet, zoals zij dat doen. Nou als zij zouden beseffen dat je 1 op de zovelen wel voor de lol zou willen doen en de rest eigenlijk niet, kijk je er al heel anders tegenaan. Het is niet voor de lol, maar je verdiend er je salaris mee.
Je kan er wel plezier in hebben om je werk goed te doen, zodat personen graag terugkomen of zo nu en dan nog eens aan je denken.
Ik denk nog vaak aan je, hoor :)
 
Jaren geleden een relatie met een klant gekregen die zei in het begin dat hij zich ervan kon afsluiten dat ik dit werk deed. Maar na een tijd begon hij toch jaloers te worden en heb ik een punt achter de relatie gezet. Had hem er in het begin voor gewaarschuwd, maar hij dacht stellig dat hij het aankon. Niet dus. Het lijkt mij ook pittig voor een man om dat soort dingen te accepteren.
Dat dus. Heb een aantal jaren een relatie gehad met een Thaise bargirl.
Ik heb mijn best gedaan en zij, op haar manier, waarschijnlijk ook wel.
Maar de tegenkrachten waren te sterk.
Zij hield zich niet aan afspraken. De zaken liepen teveel door elkaar. En ik kom er niet tegen.
Jammerlijk mislukt dus.

Als bonus kreeg ik een ongewenste inkijk in de peilloze afgrond van misbruik, alcoholisme, bedrog, wanhoop, armoede en feodale machtsverhoudingen onder de neonlampen.
Voor mij dus geen bars, gogo's, streetwalkers of massage salons meer.
Ik ben er klaar mee. Kan niet meer dansen op dat kerkhof van gebroken levens.
 
Omdat die mannen juist denken dat je het voor de lol doet, zoals zij dat doen. Nou als zij zouden beseffen dat je 1 op de zovelen wel voor de lol zou willen doen en de rest eigenlijk niet, kijk je er al heel anders tegenaan. Het is niet voor de lol, maar je verdiend er je salaris mee.
Je kan er wel plezier in hebben om je werk goed te doen, zodat personen graag terugkomen of zo nu en dan nog eens aan je denken.
Oeps Joke, je berooft ons wel van een illusie.
Wij dachten toch echt dat jullie allemaal soppend van geilheid op ons zaten te wachten en die poen maar een bijzaak was
Maar zonder dollen, een dame die er enig plezier in heeft een goede service te leveren is al heel wat.
 
Omdat die mannen juist denken dat je het voor de lol doet, zoals zij dat doen. Nou als zij zouden beseffen dat je 1 op de zovelen wel voor de lol zou willen doen en de rest eigenlijk niet, kijk je er al heel anders tegenaan. Het is niet voor de lol, maar je verdiend er je salaris mee.
Je kan er wel plezier in hebben om je werk goed te doen, zodat personen graag terugkomen of zo nu en dan nog eens aan je denken.
Werken voor de lol... vrij onwaarschijnlijk. In alle beroepen overigens.
Maar hopelijk wel werken met plezier... want anders wordt het toch wel erg moeilijk kan ik me voorstellen! Al helemaal in deze rol...
(en niet dat het elke keer super leuk is natuurlijk... maar het totaalplaatje moet wel kloppen he!)
 
een dame die er enig plezier in heeft een goede service te leveren is al heel wat.
Zo zie ik het ook. Ik heb echt niet de illusie dat een DVP sex met mij nou zo geweldig vindt.
Zolang ze mij maar geen vervelend gezelschap vindt, en mijn genot voor haar een bevestiging is dat ze een vakvrouw is, zijn we hopelijk allebei tevreden.
 
Nee, helaas daarvoor. Toen we nog telefoon hadden met een hoorn, dikke televisies, de gulden met Beatrix erop, fax en een pieper, hadden we nog postkantoren en winkels dicht op zondag. Deden we nog knikkeren, elastieken en fikkie steken ❤ Bouwde we hutten en deden belletje trekken. Stuurde we een briefje om verkering te vragen. Gebruikte we een kaart om naar je vakantiehuisje of camping te rijden.

God, wat mis ik die tijd.
 
Nee, helaas daarvoor. Toen we nog telefoon hadden met een hoorn, dikke televisies, de gulden met Beatrix erop, fax en een pieper, hadden we nog postkantoren en winkels dicht op zondag. Deden we nog knikkeren, elastieken en fikkie steken ❤ Bouwde we hutten en deden belletje trekken. Stuurde we een briefje om verkering te vragen. Gebruikte we een kaart om naar je vakantiehuisje of camping te rijden.

God, wat mis ik die tijd.
Wij allemaal. :giggle: Je moest toen nog moeite doen om een date te scoren en sex was meestal niet meteen bij de eerste afspraak. Toch iets meer menselijk.
 
Nee, helaas daarvoor. Toen we nog telefoon hadden met een hoorn, dikke televisies, de gulden met Beatrix erop, fax en een pieper, hadden we nog postkantoren en winkels dicht op zondag. Deden we nog knikkeren, elastieken en fikkie steken ❤ Bouwde we hutten en deden belletje trekken. Stuurde we een briefje om verkering te vragen. Gebruikte we een kaart om naar je vakantiehuisje of camping te rijden.

God, wat mis ik die tijd.
Joke,

Ik mis die tijd ook. Was vele malen leuker dan het gehaaste op dit moment. Maarja alles heeft zijn voors en tegen 😊😊
 
Nee, helaas daarvoor. Toen we nog telefoon hadden met een hoorn, dikke televisies, de gulden met Beatrix erop, fax en een pieper, hadden we nog postkantoren en winkels dicht op zondag. Deden we nog knikkeren, elastieken en fikkie steken ❤ Bouwde we hutten en deden belletje trekken. Stuurde we een briefje om verkering te vragen. Gebruikte we een kaart om naar je vakantiehuisje of camping te rijden.

God, wat mis ik die tijd.
En, niet vergeten... fietsen waarbij je zelf op eigen kracht moest trappen!
 
Nee, helaas daarvoor. Toen we nog telefoon hadden met een hoorn, dikke televisies, de gulden met Beatrix erop, fax en een pieper, hadden we nog postkantoren en winkels dicht op zondag. Deden we nog knikkeren, elastieken en fikkie steken ❤ Bouwde we hutten en deden belletje trekken. Stuurde we een briefje om verkering te vragen. Gebruikte we een kaart om naar je vakantiehuisje of camping te rijden.

God, wat mis ik die tijd.
:ROFLMAO: zo herkenbaar. Maar....je bent zo jong als je je voelt. En volgens mij ben jij jong van geest
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan