Lol.. wie verwacht zoiets...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op een datingsite zal je niet gauw een trio met twee zussen scoren
Nog een eentje uit de categorie "zoek de tien verschillen" ;-)
1) niemand zegt dat beide manieren van tot vrijen komen identiek zijn. De gedachtengang was "als ik het op deze manier doe, kan ik het misschien ook op een andere manier proberen en er een verdienste aan overhouden"
2) op een datingsite zul je dat niet "gauw" meemaken maar het is evenmin uit te sluiten, en ook als wandelaar maak je het niet elke dag mee.
 
Het huis verdient genoeg aan mij hoor, want zij verdienen geld op mijn afspraken via mijn advertenties, die mij geld kosten en er nooit iets voor terug zie.
Die dates zouden nooit binnengekomen zijn, de meeste hadden nog nooit vd salon gehoord zelfs.
Weigeren heb ik nog nooit gedaan. Ik liet zelfs heren afspreken terwijl ze op de kinky fakerslijst stonden.

Maar goed, jullie kennen mij niet eens.. dus snap sommige reacties niet echt. Flierefluiten is niet aan mij besteed, zelfs als er geen zin is.
 
straks in een huis heeft ze die luxe niet om alleen maar de lekkere kerels te kiezen, daar ging het om.
Het is dat het zusje niet deelneemt aan deze gesprekken, anders kon ik zeggen "goed dat iemand haar daarop attent maakt!" maar ja aan de andere kant, het zusje is geen 16 meer dus er is best kans dat ze reeds weet hoe de hazen lopen, waar Abraham de mosterd haalt en hoe de vork in de steel zit. Of Joke heeft het haar al eens verteld. In dat geval is het geen nieuws. ;-)
 
En jullie denken serieus dat ik haar niet alles ga vertellen wat ze moet weten? 😳 Denk dat zij in een uur meer weet dat jullie in 10 jaar 😁😁😁 en mijn collega's helpen vast wel mee met hun ervaringen.
Geloof mij, ik ga haar precies vertellen waar ze op moet letten, wat voor bullshit ze over zich heen kan krijgen, hoe je je niet laat besodemieteren, wat ze allemaal kan bij vragen en hoeveel dat is, dat nee ook echt NEE is... etc.
16 Jaar ervaring om door te geven, zal haar flink klaarstomen voor dit werk ( mits ze het echt wilt dan ). Als ze dit echt wilt dan ga ik haar niet in het diepe gooien.
 
Waar is de adverentie / (onherkenbare) foto's is de hamvraag🙈

Ze is nog niet aan de gang hoor, dus wat moet je dan met een advertentie ( als ze die al gaat aanmaken ) Haarlem is een soort v privehuis, dus die adverteren zelf.

Ze werkt daarbij ook nog eens zowat fulltime in de detailhandel... en we moeten het nog eerst verder gaan uitwerken.
 
Ze is nog niet aan de gang hoor, dus wat moet je dan met een advertentie ( als ze die al gaat aanmaken ) Haarlem is een soort v privehuis, dus die adverteren zelf.

Ze werkt daarbij ook nog eens zowat fulltime in de detailhandel... en we moeten het nog eerst verder gaan uitwerken.
En een goede eerste openingsbod laten doen. Haar allereerste betalende klant dus zonder dvp ervaring. Gaan klanten flink tegen opbieden om de eerste te mogen wezen. Ik begin met 250 euro 😉
 
Aardige opmerking, maar goed ze is slechts 2 jr jonger dan ik. Dus qua leeftijd valt ze al weg bij velen op dit forum, dan maken de maten ook niet veel verschil toch?
Leeftijd is volgens mij meestal ondergeschikt aan uiterlijk (niet dat jij onaantrekkelijk bent) maar sommigen vallen op een maatje minder en sommigen juist op een maatje meer. Is smaakgebonden maar als ik een prachtige dame zie die mij aantrekt zal het me niet uitmaken of ze 30 of 45 is.
 
Laatst bewerkt:
Ze is nog niet aan de gang hoor, dus wat moet je dan met een advertentie ( als ze die al gaat aanmaken ) Haarlem is een soort v privehuis, dus die adverteren zelf.

Ze werkt daarbij ook nog eens zowat fulltime in de detailhandel... en we moeten het nog eerst verder gaan uitwerken.
Volgens deze beredenering had je dus nog even beter kunnen wachten met aankondigen? No offense hoor🙈.

Ik lees de hele topic en dan denk ik, leuk! Maar wie is het dan? Hoe ziet ze eruit? Wil ik deze topic blijven volgen of niet?

Nogmaals: no offense! En ontopic: ben blij voor haar dat ze aan jou een ervaringsdeskundige heeft en ik hoop oprecht dat als ze dit doorzet, ook veel plezier zal beleven aan het werk.
 
Aardige opmerking, maar goed ze is slechts 2 jr jonger dan ik. Dus qua leeftijd valt ze al weg bij velen op dit forum, dan maken de maten ook niet veel verschil toch?
Was niet onaardig bedoeld, ik hou van slanke dames 🤷🏻‍♂️. En qua leeftijd kijk ik eigenlijk vanaf 30 jaar.
Leeftijd is volgens mij meestal ondergeschikt aan uiterlijk (niet dat jij onaantrekkelijk bent) maar sommigen vallen op een maatje minder en sommigen juist op een maatje meer. Is smaakgebonden maar als ik een prachtige dame zie die mij aantrekt zal het me niet uitmaken of ze 30 of 45 is.
Heel mooi verwoord door Karub, zo bedoelde ik het ook maar zie nu dat het wat cru overkwam was niet de bedoeling Joke.
 
Oké, no problem Dragon. Kan helaas weinig doen aan mijn figuur, of eigenlijk geen figuur 🍐, gelukkig zijn er zat die daar na 5 minuten echt niet meer opletten 😊
Iedereen heeft zijn voorkeuren, de 1 valt op mager, de ander op bbw en alles wat daar tussen zit. Net zoals leeftijd van heel erg jong tot oud.
Gelukkig maar dat we niet allemaal op hetzelfde vallen toch? Je hebt hier een hele schare van volgelingen en volgens mij clandizie zat, je bent in trek!
 
En een goede eerste openingsbod laten doen. Haar allereerste betalende klant dus zonder dvp ervaring. Gaan klanten flink tegen opbieden om de eerste te mogen wezen. Ik begin met 250 euro 😉

Lief van dat bod! Maar denk dat ik eerst begin met iemand die ik al een dikke 10 jaar als klant heb, die lieverd is juist heel relaxed en laat alles altijd over zich heen komen. Geen veeleisend persoon 😉

Kan ze alvast een beetje wennen, voordat ze voor de wolven wordt gegooid 😁
 
Nou Joke, je bent er knap druk mee. Al spijt dat je dit topic bent gestart?
Dat is hetgeen wat mij tegenhoud om wat te starten, al dat gezeik erachteraano_O:poop:

Spijt? Nee hoor. Wat je ook zegt, iedereen heeft altijd een oordeel ( zelfs in een damestopic! 🤭 ).
Vreemd als je je bedenkt dat in mijn recensie topic al 5 maanden niets meer bijkomt. Maar goed, so be it 😏
 
"Vreemd als je je bedenkt dat in mijn recensie-topic al 5 maanden niets meer bijkomt." (# 85)

Sommige "literaire personages" zijn weliswaar sterk gebaseerd op reële, maar gaan "op papier" een eigen leven leiden.

Op die "literaire figuren" - en vooral op wat die te berde brengen - wordt gereageerd, terwijl men zich nauwelijks nog realiseert dat er in casu quo ook nog een "levend persoon" is àchter de "papieren" werkelijkheid. Een persoon die slechts weinigen kennen, zelfs niet als professional.

Op dit forum ben je wat je schrijft.
 
Even een gezellig telefoongesprek gehad met mijn zus vanavond. Ze informeerde hoe het met mijn werk ging en ik zei "eigenlijk wel goed".
Aangezien zij de laatste tijd er achterkomt dat ze seks steeds leuker gaat vinden, voelde ik de vraag al aankomen.. "mag ik eens een dagje meedraaien bij jullie om te kijken of dat voor mij is?"

Dat moet ik wel eerst even vragen op de zaak natuurlijk. Vermoedelijk wel 🙂

Lache joh.. ga ik misschien samenwerken met mijn eigen zus in Haarlem, dat wordt wat 😆 Kijken of we samen ook triootjes aandurven 😊 Denk dat het niet veel voorkomt dat 2 echte zussen samen sekswerk gaan doen 🤔

Ze gaat er iig wel serieus over nadenken! Maar eerst even goed uitleggen hoe of wat en who knows.. leer ik haar wel wat het een en ander.
Nou ik wil wel met 2 zusje
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan