Lol.. wie verwacht zoiets...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
en qua normaal:
Wat is definitie van normaal?


Normaal is datgene wat door de meeste mensen geaccepteerd wordt of dat wat de meeste mensen doen. Het wijkt niet af van de gangbare praktijk, ofwel iets verloopt volgens de regel. Wat precies als normaal wordt gedefinieerd hangt dus af van de omstandigheden en is vaak cultuurgebonden.
 
nou @carbon ik gok dat 90% van de mensen
precies je gokt! ;-)

er NIET akkoord mee gaat als zijn of haar partner een ander neukt voor geld.

Wel of niet akkoord zegt niets ov er het 'gezond' zijn van de relatie. Dat is mijn punt.

Als iemand er anders over denkt dan ik dan vind ik die niet 'ongezond'
En ja indien het een "fout" vriendje is zal ie er minder moeite mee hebben.
In jouw blikveld moet zo'n vriendje welhaast 'fout' zijn als die ermee kan leven ;-)

Ik ga daar niks aan veranderen maatr ik merk het op.

Dus elke hoerenloper moet het automatisch OKE vinden als zijn partner OOK DVP wordt?

Een beproefde manier van discussiëren: de ander woorden in de mond leggen en het daar ZEER mee oneens zijn

;-)
 
Jij gokt niet eens... maar als je cijfers hebt dat ik het fout heb. Bring it on...

En natuurlijk heb je ook ongezonde relaties terwijl man niet wandelt en vrouw geen DVP is. Duh
En ik zeg dat veel normaal functionerende mensen niet een open relatie hebben en/of een partner die als hoer werkt.

En laatste sloeg op jou drogredenatie...

Maar goed iedereen moet natuurlijk sowieso lekker doen wat men zelf wil he. Boeiend... vrij land enzo! Alleen op dit forum worden heel veel dingen als "normaal" gezien die helemaal niet zo normaal zijn. Dat besef mag er best wel zijn.

Results

Most women (78%) reported that, overall, sex work affected their personal romantic relationships in predominantly negative ways, mainly relating to issues stemming from lying, trust, guilt and jealousy. A small number of women reported positive impacts from sex work including improved sexual self-esteem and confidence. Just under half of women were in a relationship at the time of the study and, of these, 51% reported their partner was aware of the nature of their work. Seventy-seven percent of single women chose to remain single due to the nature of their work. Many women used mental separation as a coping mechanism to manage the tensions between sex work and their personal relationships. Member checking validated the accuracy of the questionnaire data.
 
Normaal is datgene wat door de meeste mensen geaccepteerd wordt of dat wat de meeste mensen doen. Het wijkt niet af van de gangbare praktijk, ofwel iets verloopt volgens de regel. Wat precies als normaal wordt gedefinieerd hangt dus af van de omstandigheden en is vaak cultuurgebonden.
Het ging niet om het woord 'normaal' en wat dat betekent. daar is hierboven geen misverstand over geweest.

Het gaat nog steeds om wat je hier zei:

In de meeste gezonde relaties zal een partner er minder positief instaan.

Hier leg jij de link
normaal = wat de meeste mensen doen
en wat jij stelt
gezond = wat normaal is = wat de meeste mensen doen

Voorheen werd in vrijwel elk café en vrijwel elke huiskamer gerookt.

Dat was dus 'normaal' maar niet 'gezond'

Wanneer je had gezegd
In de meeste relaties zal een partner er minder positief instaan.

dan was er niets aan de hand, je zou er een open deur mee intrappen.

Maar gezond of ongezond heeft er in mijn optiek niets mee te maken.
 
gezond/ongezond stond erbij omdat natuurlijk mannen die zich als pooier/loverboy gedragen zich altijd WEL positief uiten over dit. Alleen is dat natuurlijk niet echt een gezonde relatie. Let op dwang/machtsverhouding etc etc
 
gezond/ongezond stond erbij omdat natuurlijk mannen die zich als pooier/loverboy gedragen zich altijd WEL positief uiten over dit. Alleen is dat natuurlijk niet echt een gezonde relatie. Let op dwang/machtsverhouding etc etc

Daar ging het niet over in jouw tekst:

on topic: Ik zou zelf nooit een familielid en/of bekende adviseren cq aanmoedigen om dit werk te gaan doen. Geld is verslavend, Stoppen lastig. En het heeft effect op je priveleven. Dat jou man het accepteert is een uitzondering. In de meeste gezonde relaties zal een partner er minder positief instaan.
Lees ook de verhalen van andere dames hier die het (terecht) een behoorlijk eenzaam beroep vinden....

Maar laten we het erop houden dat wij er allebei anders over denken.

Dat kan geen kwaad.

Dan kunnen we weer on topic, wel zo gezond!

;-)
 
en qua normaal:
Wat is definitie van normaal?


Normaal is datgene wat door de meeste mensen geaccepteerd wordt of dat wat de meeste mensen doen. Het wijkt niet af van de gangbare praktijk, ofwel iets verloopt volgens de regel. Wat precies als normaal wordt gedefinieerd hangt dus af van de omstandigheden en is vaak cultuurgebonden.
Normaal is een rockband uit de achterhoek . Dit forum gaat over prostitutie , dat is iets wat sowieso 90 % van de mensen al niet normaal vinden , als je dat niet gelooft raad ik je aan om er eens op een verjaardag over te beginnen
Ik vind andere dingen weer niet normaal , duivensport of postzegels verzamelen bijvoorbeeld of Nordic walking , wat de een normaal vind vindt de ander totaal krankzinnig en dat mag
Ik zou er zelf totaal niet mee om kunnen gaan dat mijn partner in de prostitutie zou werken en ik moet er niet aan denken om samen met mijn broer een dame te verwennen maar als Joke dat wel kan en haar man en zuster daar wel mee om kunnen gaan wie ben ik dan om daar een waardeoordeel over te hebben ?
Daar zullen die mensen zelf wel over nagedacht hebben
 
dat was precies mijn punt!
Daarom vind ik dus ook NIET dat @JokePrive haar zus (of wie dan ook) in het wereldje moet krijgen. Afraden klinkt verstandiger. Dat het voor dr zus spannend is oke die snap ik nog. Maar aanbevelen? Mwah... nee liever niet. Zitten nogal wat haken en ogen aan. Ondanks dat het voor Joke dus WEL goed uitpakt (prive met haar vriend)
 
ik had GEEN kritiek op jou en/of je relatie. Beter lezen dan ;)
Alleen je zus DVP als carriere advies geven vind ik niet het beste advies omdat het niet altijd zo goed uitpakt als het bij jou mogelijk wel uitgepakt is.
 
ik had GEEN kritiek op jou en/of je relatie. Beter lezen dan ;)
Alleen je zus DVP als carriere advies geven vind ik niet het beste advies omdat het niet altijd zo goed uitpakt als het bij jou mogelijk wel uitgepakt is.
Ik denk dat Joke 10x meer ervaring in het vak heeft dan de meeste van ons hier.
En haar zus is al lang volwassen.
Wie zijn wij dan om adviezen van wel of niet aan de dames te geven?
 
Joh, mijn zus kiest er zelf voor om het te doen áls ze het gaat doen. Wie ben ik om haar te zeggen dat ze het niet moet doen 🤷‍♀️
Als ze het gaat doen, kan ik haar enkel mijn ervaringen doorgeven, de do's en de don's. Ze is vrijgezel en heeft geen behoefte meer aan een relatie, het is alleen pech voor de mannen die gratis van bil willen 🤣🤣 Want zodra ze haar eerste verdiensten gaat uitgeven, dan is gratis van bil gaan verleden tijd voor de Tinder mannekes.
 
Vooral lekker doen wat ze zelf wil, prima toch. Nu nog een goeie niet sexy naam zoals Joke expres gekozen heeft. Mag ik Truus voorstellen. 😜

Trouwens, ooit trio gehad met zussen (Dina en Cassandra in HS, werken al jaren er niet meer) en juist door het ontbreken van uhm interactie tussen de zussen niet echt super. Het is dan meer een tag team match dan een free for all. Geiler in je hoofd dan in het echt vond ik. Maar wie weet wat Joke en Truus er van kunnen maken. 😁
 
Of de nu al beroemde zus "het gaat doen" of niet: ik begrijp volledig haar motivatie.

Als ik zeg dat ik dames bezoek omdat ik als nog steeds op mijn veel te vroeg gestorven echtgenote verliefde weduwnaar geen relatie meer wil, dan begint niemand over zijstraten als "incest", over "normaal", over "afraden" en wat dies meer zij.

Als een vrouw zegt dat zij geen relatie wil maar wel behoeften heeft en dan in plaats van tinderlieden gratis te bedienen (en erop te hopen dat die dan ook enigszins clitorisvriendelijk zullen handelen) de mogelijkheid oppert dat ze dat dan net zo goed zó kan doen dat ze er een aardig zakcentje aan overhoudt (ze hoeft er blijkbaar niet van te leven), dan krijgt een aantal prostitueebezoekers ineens last van een erectie van hun "normen en waarden" of zien "sociale gevaren".

Blijkbaar is het nog droef gesteld met de gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen. Althans bij een aantal van ons, Want ik vrees dat de diepste psychologische laag is: wat wij doen, dat mogen zij mutatis mutandis eigenlijk niet.

Stel je voor. Genot zoeken en worden betááld. Terwijl je zus al wordt betaald. Heel wat dubieuzer dan genot zoeken en betalen. Of is het een vreemd soort onderhuidse masculiene jaloezie: genot en geld in plaats van genot en geld kwijt ...

PS. Leest uw zus dit alles ook ? En indien ja, vindt zij dan types die zich hier manifesteren "leuker" dan die tinderlieden ?
 
Nee ze leest (nog) niet op dit forum, mocht ze haar keuze gaan maken om partime sekswerker te worden...dan zal ik haar uiteraard wijzen op dit forum incl topic. Kan dus niet zeggen hoe ze gaat reageren op het commentaar.

Tinderleden zijn net zo als wandelaars, alleen moeten ze veel meer moeite doen om een gratis date te scoren omdat niet iedereen daar op zit te wachten. Beetje sneue types zitten er tussen...😁
 
Heb een prima gezonde relatie!

Mijn zus is volwassen genoeg om te beslissen wat ze zelf wilt. Op het ogenblik date ze gratis via Tinder, dus is het juist slim om er nu geld voor te vragen. 😄 Is ze ook meteen af van mannen die meer dan seks willen, want ze wilt geen relatie meer.

Ze vindt seks fijn en gaat haar salaris daarmee aanvullen, want ze werkt zowat fulltime in een andere branche.

Maar laten we eerst afwachten wat ze beslist.

Is het verschil niet dat ze op Tinder selecteert met welke mannen ze seks wilt, en bij een privehuis mag in principe elke man? Zit toch wel een verschil tussen.
 
Vooral lekker doen wat ze zelf wil, prima toch. Nu nog een goeie niet sexy naam zoals Joke expres gekozen heeft. Mag ik Truus voorstellen. 😜

Trouwens, ooit trio gehad met zussen (Dina en Cassandra in HS, werken al jaren er niet meer) en juist door het ontbreken van uhm interacie tussen de zussen niet echt super. Het is dan meer een tag team match dan een free for all. Geiler in je hoofd dan in het echt vond ik. Maar wie weet wat Joke en Truus er van kunnen maken. 😁
Sluit ik me bij aan. Ooit een trio met 2 zussen gehad en dat is in de praktijk gewoon dubbel betalen voor een uur met 2 dames in dezelfde kamer, enige interactie onderling is om begrijpelijke redenen anders. Beter om ze dan een voor een te boeken. Zitten ze ook niet met elkaar te praten en is de focus op jou.
 
Laatst bewerkt:
Is het verschil niet dat ze op Tinder selecteert met welke mannen ze seks wilt, en bij een privehuis mag in principe elke man? Zit toch wel een verschil tussen.

In een privehuis mag je iemand weigeren, op tinder moet je iemand blokkeren anders blijft die suffe berichten sturen 🤣
 
Sluit ik me bij aan. Ooit een trio met 2 zussen gehad en dat is in de praktijk gewoon dubbel betalen voor een uur met 2 dames in dezelfde kamer, enige interactie onderling is om begrijpelijke redenen anders. Beter om ze dan een voor een te boeken. Zitten ze ook niet met elkaar te praten en is de focus op jou.

Het maakt weinig uit of je 2 verschillende dames of 2 die elkaar al jaren kennen boekt. Die 2 verschillende kunnen ook met elkaar praten en jou negeren. En een bi trio is überhaupt niet in de picture als je er niet extra voor dokt.. behalve als je Joy en mij in het verleden meetelt dan. Wij kletste amper, maar hadden meer aandacht voor elkaar dan voor onze gast 😋🤭 Wat men overigens nooit erg vond 😌
 
Natuurlijk mag dat. Maar niet te vaak meer uitzondering, anders verdient dat huis niks aan jou.
Ik vermoed dat Joke uit eigen ervaring weet hoe het gaat, onnodig dat voor haar uit te pluizen ;-)
Een dating app is wat anders dan een privéhuis, ook dat is iedereen duidelijk.
Het ging om de gedachte dat je dates hebt die met gesloten beurs plaatsvinden en je hebt plekken waar je er ook nog wat mee verdient.
Er zijn overeenkomsten en verschillen. En er/het is een keuze ;-)
 
Ik vermoed dat Joke uit eigen ervaring weet hoe het gaat, onnodig dat voor haar uit te pluizen ;-)
Een dating app is wat anders dan een privéhuis, ook dat is iedereen duidelijk.
Het ging om de gedachte dat je dates hebt die met gesloten beurs plaatsvinden en je hebt plekken waar je er ook nog wat mee verdient.
Er zijn overeenkomsten en verschillen. En er/het is een keuze ;-)
Op een datingsite zal je niet gauw een trio met twee zussen scoren
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan