Menulijstjes op kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry_A

Vaste klant
133
29/05/22
87
9
Valt het jullie ook op dat steeds meer dames (vooral latinas?) in hun lijstje geen intiem meer aanvinken?
Ikzelf sla zulke dames direct over, want als ze niet eens hun best doen om een lijstje op zo'n essentieel onderdeel kloppend te maken, dan geloof ik de rest ook niet.
 
Intiem is een typisch kinky term en niet gangbaar op sites buiten Nederland. Die dames lopen zich waarschijnlijk rot te zoeken in het mogelijkhedenlijstje naar zaken als "sex in different positions", een meer gangbare term op advertentie sites.
 
Geloof jij nu echt dat de dames dit zelf invullen?
Spreken bijna geen nederlands en dan ad maken?
Meestal recyclen door iemand anders

Kwam gisteren op RL een dame tegen die in de tekst meteen zegt "Ik ben een vrouw" Hum?
Geslacht in ad is dus trans. Zullen ze niet kunnen veranderen of zo.
 
Of een buitenlandse dame of de booker het invult is niet zo relevant. Zo'n booker is vaak ook niet Nederlands en alsnog afhankelijk van de Engelse of Spaanse versie. Overigens bevat de Spaanse versie nog een aantal vertaalfouten, dus het blijft een heel gedoe om die mogelijkhedenlijst kloppend te krijgen.
 
Zoiets bedoel je:
Jasime (37j)
Hallo mijn liefste, mijn naam is Sacha, ik ben een 22-jarig
Braziliaans meisje Roemenië Etniciteit:Oost-Europees

Talen:Engels, Spaans, Roemeens. Nederlandstalige ad.
Cupmaat:AA Kijk even naar de foto's; lijkt toch beetje meer.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan