Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zou ik dan niet zo aanraden. Ze hebben maar 5 kamers en die zitten vaak vol. Mijn tip: maak een keuze op basis de reviews hier (en foto's op Kinky) en maak een dag van te voren een afspraak met die dame. Anders is de kans groot dat er geen plek is en je een paar uur later moet terugkomen.

Maar veel plezier alvast en ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Ik kan Som van harte aanbevelen overigens. Maar er zijn meer leuke dames met ieder hun eigen stijl (daarom belangrijk om de reviews te lezen).
Dankjewel voor de tip. Ik ga de snoepwinkel even checken.
 
Mystique liefhebbers mag ik jullie wat vraagjes stellen?
Ik wil graag eens een nuru massage ondervinden, wie van de dames raden jullie aan?
Komt er bij een nuru massage ook nog een extra bedrag bij, als je iets meer wil hebben?
Ik heb deze vragen ook bij Mystique gesteld, maar de dame aan de telefoon, kon ik niet begrijpen (verstond haar niet)
Hoop dat jullie mij kunnen helpen, en een antwoord op mijn vraagjes
 
Mystique liefhebbers mag ik jullie wat vraagjes stellen?
Ik wil graag eens een nuru massage ondervinden, wie van de dames raden jullie aan?
Komt er bij een nuru massage ook nog een extra bedrag bij, als je iets meer wil hebben?
Ik heb deze vragen ook bij Mystique gesteld, maar de dame aan de telefoon, kon ik niet begrijpen (verstond haar niet)
Hoop dat jullie mij kunnen helpen, en een antwoord op mijn vraagjes

Som . De nuru massage zelf kost 135 euro , standaard.
(Dat is omdat die nuru gel duur is)

Som doet beperkte extra's (geen sex) - en dat komt er ook nog bij.

Waarschijnlijk kun je ook wel nuru van een van de andere dames krijgen met een ruimer extra pakket , maar ik heb het idee dat het vooral Som's specialiteit is .
 
Vraagje ze gaan door de weeks om 11 uur open, maar vanaf hoe laat kan je telefonisch reserveren ? Onlangs was ik er zonder reserveren om 11 uur maar al aardig druk en alleen kleine kamer vrij.

Bel de salon...
Ik denk dat je ook een dag tevoren kunt reserveren, zeker als je het eerste uur wilt komen .

Ik begreep dat MTT er behoorlijk bovenop zit dat dames die er willen werken ook moeten komen, en het probleem van sommige privehuizen met dames die op het laatste moment niet op komen dagen daar zelden of nooit speelt.
 
Som . De nuru massage zelf kost 135 euro , standaard.
(Dat is omdat die nuru gel duur is)

Som doet beperkte extra's (geen sex) - en dat komt er ook nog bij.

Waarschijnlijk kun je ook wel nuru van een van de andere dames krijgen met een ruimer extra pakket , maar ik heb het idee dat het vooral Som's specialiteit is .
Welke extra's kun je bij Som afnemen?
 
Vraagje ze gaan door de weeks om 11 uur open, maar vanaf hoe laat kan je telefonisch reserveren ? Onlangs was ik er zonder reserveren om 11 uur maar al aardig druk en alleen kleine kamer vrij.
Vaak al voor 10en maar in ieder geval vanaf 10 uur bijna altijd wel bereikbaar als je de dag zelf wilt bellen (als het nummer niet bezet is, want er bellen er meer rond die tijd).
 
Do you know which of the ladies does deep kissing ? And does it well ?
Most of the girls or maybe all of them (at least Satang, Malee, Jenny and Jasmin) don't do deep kissing ever or mostly. Only could happen when you know a girl longer and have a good connection with her. At her disretion. Maybe Karin does it more often, don't have experience with her because she is a bit too mature for me, but I see some guys metnion kissing in het reviews. You could try to ask when you ask for extra's, a couple of girls in the past have agreed after I asked them, and when the girls at MTT agree on something, they always do what they promised in my experience.
 
Ja dan kunnen ze wel moe zijn, dus wat dat betreft is eerder beter, maar dames doen bij MTT hun best om altijd prima service te leveren, dus maakt vaak niet heel veel uit.
Heb wel begrepen hier dat doordeweeks bijvoorbeeld overdag veel drukker is dan vrijdagavond en het weekend?

Geweldige salon, snel maar weer eens langs. Weet iemand waar Soda is trouwens?
 
Som . De nuru massage zelf kost 135 euro , standaard.
(Dat is omdat die nuru gel duur is)

Som doet beperkte extra's (geen sex) - en dat komt er ook nog bij.

Waarschijnlijk kun je ook wel nuru van een van de andere dames krijgen met een ruimer extra pakket , maar ik heb het idee dat het vooral Som's specialiteit is .
Som is met vakantie naar thailand, voor mij de liefste die er is bij mystique
 
Ik ben dus onervaren op dit gebied. Dus een paar vragen...

*Welke massage raden jullie aan voor de eerste keer?
*is het hier met happy ending?
*is er meer mogelijk? Zo ja, tegen welke meerprijs?

Het is misschien ook wel een fantasie die ik heb en ook een beeld wat ik er van heb.
 
Ik ben dus onervaren op dit gebied. Dus een paar vragen...

*Welke massage raden jullie aan voor de eerste keer?
*is het hier met happy ending?
*is er meer mogelijk? Zo ja, tegen welke meerprijs?

Het is misschien ook wel een fantasie die ik heb en ook een beeld wat ik er van heb.

Begin nou eens alle andere berichten/recensies in dit stukje forum te lezen, want de antwoorden kun je daar allemaal uithalen.

Neem een massage van een uur .

Lees de recensies en beslis voor jezelf of liever een deel 'echte' massage wilt en daarna wat body 2 body en happy end, of dat je vooral teasen en aaien zoekt.
Die stijl verschilt per dame - en daarvoor zijn de recensies. Ook voor wat er - soms - meer mogelijk is dan het gegarandeerde happy end.
 
Ik ben dus onervaren op dit gebied. Dus een paar vragen...

*Welke massage raden jullie aan voor de eerste keer?
*is het hier met happy ending?
*is er meer mogelijk? Zo ja, tegen welke meerprijs?

Het is misschien ook wel een fantasie die ik heb en ook een beeld wat ik er van heb.

Ik kan je wel helpen, vraag naar Karin en kijk hoe ver je kan gaan. Volgens mij als je vertelt dat je bepaalde fantasieën hebt, hebben jullie allebei een heerlijk uurtje. Als je alleen massage wilt, beter niet met haar afspreken, want.. ja beter niet haha
 
Ik ben dus onervaren op dit gebied. Dus een paar vragen...

*Welke massage raden jullie aan voor de eerste keer?
*is het hier met happy ending?
*is er meer mogelijk? Zo ja, tegen welke meerprijs?

Het is misschien ook wel een fantasie die ik heb en ook een beeld wat ik er van heb.
ik heb er een goed over nagedacht en ik denk dat Pim voor jou geknipt is! We horen graag over je ervaringen. https://www.kinky.nl/advertenties/591008-pim
 
Terug
Bovenaan Onderaan