Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen, welkom bij de club!
Kom ook vanaf Hookers. Gelukkig heb ik al mijn recensies op eigen pc opgeslagen. Helaas pas nadat ze bij Hookers heel veel al hadden weggegooid. Zal de meest recente hier terugplaatsen. Zijn er vanwege Corona niet heel veel of vinden wij 2019, 2018 en 2017 ook nog recent?
Als de betreffende dame nog actief is, is dat uiteraard een mooi startpunt.
 
Hallo allemaal, Ed Nilson, ook van Hookers is er bij. Succes met de site.
ed nilson
Komt hier best vaak

Laatste activiteit: 02-07-21, 10:21
Neemt deel: 22-01-08
 
Ik wil graag ook mijn Hookers oudgediende status bij deze aanvragen. Dank! Naam is hetzelfde gebleven. Was al bij Hookers vanaf het begin, nummer 256 sinds 07-02 2002.
 
Ik weet niet of je me een oudgediende kunt noemen, geregistreed bij hookers sinds 2017. Zelfde naam als die ik hier gebruik.
 
ben tevens overgestapt van hookers naar hier, heb hier tenminste de oude naam weer kunnen gebruiken hier, op hookers had ik deze 2 jaar geleden gestopt na 9 jaar.
 
Oudgediende Dudu1234 meld zich hier ook. Eens ff kijken of ik een van mijn laatste resensies hier kan plaatsen.
 
op hookers.nl sinds 09-10-2002 nu hier... :) avatar en naam blijven hetzelfde als daar.
 
Hier ook een oud gediende, zelfde nickname, zelfde avatar foto.
Ik zal zien dat ik wat tijd maak om mijn relevante hookers content in ieder geval te bewaren, dan kan ik het hier weer neerzetten.
 
Heb ook op hookers dezelfde naam. al langer lid weinig recensies vooral lezer. Zal proberen hier wat actiever te zijn
 
Goed om te zien dat meer gebruikers van hookers.nl over zijn gestapt naar deze site.
Ook ik ben onder dezelfde gebruikersnaam overgestapt.
Ik heb hier veel gepost, maar ook veel nuttige info vandaan gehaald.
Helaas was het de laatste tijd nauwelijks nog interessant om berichten te posten omdat er zoveel beperkingen waren.
Hoop dat je hier weer normaal recensies kunt lezen en schrijven.!
 
Admin,

Een hele goede dag gewenst....Fijn dat er weer een forum is opgericht voor onze hobby. Op Hookers stond ik bekend onder de naam Flevoman62. Zoals jullie zien heb ik mij voor deze site een andere naam aangemeten.
Want...Neuken is een Ernstige zaak!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan