Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat voor de 1 geld smijtenis, is voor een ander een gewone uitgave
Mijn punt is dat ik voor bepaalde dingen een bepaalde prijs in mijn hoofd hebt. En daar dan uit principe liever niet overheen wil. Welke dienst of product dit nu is. Een dvp, een huis, een auto, een flesje water. Sommige mensen hebben dit minder, deze mensen geven vaak meer uit dan ze hebben. Ik zeg slechts dat het goed is om grenzen te hebben. Na te denken over wat je denkt dat iets waard is, en welke opties je hebt. Dat deze grenzen tussen verschillende mensen niet hetzelfde zijn, zou voor zich moeten spreken.

Dat ik uberhaupt betaal voor sex, zouden veel mensen al met geld smijten noemen.
 
Mijn punt is dat ik voor bepaalde dingen een bepaalde prijs in mijn hoofd hebt. En daar dan uit principe liever niet overheen wil. Welke dienst of product dit nu is. Een dvp, een huis, een auto, een flesje water. Sommige mensen hebben dit minder, deze mensen geven vaak meer uit dan ze hebben. Ik zeg slechts dat het goed is om grenzen te hebben. Na te denken over wat je denkt dat iets waard is, en welke opties je hebt. Dat deze grenzen tussen verschillende mensen niet hetzelfde zijn, zou voor zich moeten spreken.

Dat ik uberhaupt betaal voor sex, zouden veel mensen al met geld smijten noemen.
Vooral geen impulsaankopen doen!
En... dus ook niet achter je pik aanlopen...
 
Mijn punt is dat ik voor bepaalde dingen een bepaalde prijs in mijn hoofd hebt. En daar dan uit principe liever niet overheen wil. Welke dienst of product dit nu is. Een dvp, een huis, een auto, een flesje water. Sommige mensen hebben dit minder, deze mensen geven vaak meer uit dan ze hebben. Ik zeg slechts dat het goed is om grenzen te hebben. Na te denken over wat je denkt dat iets waard is, en welke opties je hebt. Dat deze grenzen tussen verschillende mensen niet hetzelfde zijn, zou voor zich moeten spreken.

Dat ik uberhaupt betaal voor sex, zouden veel mensen al met geld smijten noemen.
Meer geld uitgeven dan je hebt is lastig.... mensen die in prostitutie meer geld uitgeven hebben dat vaak ook en zijn ercdan gemakkelijker in. Er zijn zat klanten die tussen de 4 en bv 20 uur per week bij de dames komen. Vaak mensen met eigen bedrijf.

Jazeker dat ik geld en veel geld uitgeef aan paysex zullen velen geldsmijterij vinden. Maar goed ik vind een relatie of huwelijk ook vaak een vorm van geldsmijterij....
 
Meer geld uitgeven dan je hebt is lastig.... mensen die in prostitutie meer geld uitgeven hebben dat vaak ook en zijn ercdan gemakkelijker in. Er zijn zat klanten die tussen de 4 en bv 20 uur per week bij de dames komen. Vaak mensen met eigen bedrijf.

Jazeker dat ik geld en veel geld uitgeef aan paysex zullen velen geldsmijterij vinden. Maar goed ik vind een relatie of huwelijk ook vaak een vorm van geldsmijterij....
Dat een relatie/huwelijk een vorm van geldsmijterij is, is een beetje kort door de bocht. iedereen heeft nieuwe kleding nodig, moet eten kopen etc. Je zal nooit tegen je partner kunnen zeggen - Horken uitgezonderd - "schat ik heb deze maand al 1100 euro betaald voor zaken die we nodig hebben, nu moet je op je rug gaan liggen met de beentjes wijd." Een DVP kost ook geld. Je betaald een X bedrag en dan mag je sex terug verwachten.
 
Meer geld uitgeven dan je hebt is lastig.... mensen die in prostitutie meer geld uitgeven hebben dat vaak ook en zijn ercdan gemakkelijker in. Er zijn zat klanten die tussen de 4 en bv 20 uur per week bij de dames komen. Vaak mensen met eigen bedrijf.

Jazeker dat ik geld en veel geld uitgeef aan paysex zullen velen geldsmijterij vinden. Maar goed ik vind een relatie of huwelijk ook vaak een vorm van geldsmijterij....
Ik vind dat je het niet kan vergelijken, naar een dvp ga je om een leuke tijd en seks te hebben met een dame, daar betaal je dan voor.
in een relatie investeer je, dat is ook meer dan alleen seks, je doet samen leuke dingen met elkaar en deelt lief en leed, je doet dingen met en voor elkaar, seks is daar een slechts onderdeel van
 
in een relatie investeer je, dat is ook meer dan alleen seks, je doet samen leuke dingen met elkaar en deelt lief en leed, je doet dingen met en voor elkaar, seks is daar een slechts onderdeel van
Nee, seks is niet "slechts" een onderdeel, het is het grote verschil tussen een vriendschap en een relatie (en dan laten we friends with benefits even buiten beschouwing).
 
Dat vond ik ook vreemd.

Korting vragen aan een DVP vind ik echt onbeleefd en not done.
Ik ben al meer dan tien keer bij de garage geweest maar verwacht en vraag geen korting de 11e keer dat ik de auto er breng.

Als ik voor de elfde keer bij de Jumbo kom vraag of verwacht ik immers ook geen korting.

En toch zijn er blijkbaar wandelaars die dat bij een DVP wel verwachten.
er staat niks over dat ik korting verwachtte, dus de insinuatie is onterecht.

De jumbo en de garage is ook echt hetzelfde als een DVP. Er zijn ook nog andere details die meespelen maar jullie hebben toch een mening die standvastig is en iedereen die daar van afwijkt is gelijk. *not done*

Ik begin jullie *not done* te vinden, ik ga dit topic ontvolgen ik word er niet veel wijzer van. Ik snap wel dat er steeds meer mensen hier weggaan.
 
Je vraagt iets toch met de hoop dat het gegeven wordt???
maar ze hebben niet het hele verhaal gelezen want dan zie je dat ik ook standaard extra dingen meeneem, hoeft de DVP ook niet te verwachtten maar ze krijgt het wel. Om me dan hier weg te zetten als not done is gewoon in anderen woorden jij bent een lul en ik niet.

Nou goede discussie jongens. chapeau

Ik ga ook echt niks meer delen hier, als ik afgezeken wil worden word ik wel een dixie.
 
Laatst bewerkt:
Het heeft ook weinig zin om discussies te voeren, velen lezen slecht of pikken maar delen eruit die ze uitkomen en dan nog blijven velen bij hun eigen standpunt.

Doe gewoon je eigen ding, je hebt geen meningen van anderen nodig. Volg je eigen verstand en gevoel.
Ja oke , goed dat je dat doet , in principe doe ik dat ook. Maar je kan je afvragen wat doe je dan nog hier op het forum.
 
Recensies lezen en delen, en soms wat informatie delen en praten over onderwerpen. Maar veel onderwerpen lenen zich daar niet voor of verzanden in strijd of niet naar elkaar luisterende eindeloze discussies, waarin je dan vaak ook automatisch mee gaat, maar vaak denk ik halverwege, met welk nut en doel eigenlijk.
 
maar ze hebben niet het hele verhaal gelezen want dan zie je dat ik ook standaard extra dingen meeneem, hoeft de DVP ook niet te verwachtten maar ze krijgt het wel. Om me dan hier weg te zetten als not done is gewoon in anderen woorden jij bent een lul en ik niet.

Nou goede discussie jongens. chapeau

Ik ga ook echt niks meer delen hier, als ik afgezeken wil worden word ik wel een dixie.

Je post toch zelf dat je om korting vroeg ?

De ene helft vind dit ok , de andere helft niet.

Je post zelf dat je de dame in kwestie meer dan 10x bezocht .

Geeft zelf aan dat je regelmatig iets extra's mee nam .......

Dan mag iemand het toch vreemd vinden dat je opeens afhaakt.

Geef je iets extra's, dan doe je dat omdat het leuk is . Niet om ook maar iets terug te krijgen lijkt mij .


🙃🙂




En ......... je mag de 🐈‍⬛ best een lul vinden hoor , dat vinden er wel meer 🤣🤣
 
En ......... je mag de 🐈‍⬛ best een lul vinden hoor , dat vinden er wel meer 🤣🤣
Er zijn veel tere zieltjes in Nederland (en België). Ook op dit forum.

Persoonlijk ben ik al tientallen jaren gewend om als " pispaal " te fungeren.
Dat is een voordeel.

Wat betreft korting. Soms helpt het wel eens om te vertellen bij dames dat je een maar bepaald budget hebt en dat je anders minder komt.
Dat snappen ze altijd wel. Is gelijk een maatstaf of ze je echt een beetje leuk vinden , of dat het allemaal komedie spelen is.
 
Er zijn veel tere zieltjes in Nederland (en België). Ook op dit forum.

Persoonlijk ben ik al tientallen jaren gewend om als " pispaal " te fungeren.
Dat is een voordeel.

Wat betreft korting. Soms helpt het wel eens om te vertellen bij dames dat je een maar bepaald budget hebt en dat je anders minder komt.
Dat snappen ze altijd wel. Is gelijk een maatstaf of ze je echt een beetje leuk vinden , of dat het allemaal komedie spelen is.


Komedie spelen...........


Dat doen wij hier toch ook dagelijks.

En zijn er nog best goed in lees ik met regelmaat.



🙃🙂😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan