Recensie Satang, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,42 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie Satang niet meer op Kinky.nl staan. Weet iemand of ze gestopt is , of ergens anders werkzaam is?
Het lijkt er wel op. Erg jammer... voor ons.
Maar wat ze ook gaat doen. Veel succes. En plezier.

It looks like it. Too bad... for us.
But whatever she'll be doing. Good luck. And have fun.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Satang de 15 jaar bij MTT wel heeft volgemaakt. Dat laatste keren dat ik bij haar ben geweest was er altijd wel wat. Moe, zeer hier, pijntje daar. De spirit die ze voorheen in haar werk stak was soms ver te zoeken. Mooie tijden met haar beleefd en haar leren kennen als een oprecht persoon. Ik hoop dat ze van het verdiende geld (haar naam betekent ook geld) een mooi leven kan hebben.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een zondag op de bonnefooi MTT binnengestapt, was jaren geleden dat ik daar voor het laatst was. Een bijzonder aantrekkelijke dame deed de deur voor me open. Afspraak? Nee. Dus ik werd naar een zijkamertje gedirigeerd, waar even later drie dames verschenen om voor mij uit te kiezen. Waaronder de fraaie verschijning die me binnengelaten had! Dus die gekozen. Maximaal beschikbare tijd was drie kwartier, geen probleem.

Naar een klein kamertje op de eerste verdieping gegaan, waar ik na een douche op mijn buik mocht gaan liggen en een goede massage begon, inclusief subtiel gekietel, maar met wat weinig teasen helaas.

Omdraaien, heel aangename b2b waarbij ik haar prachtige lichaam kon bewonderen. Ik heb niet geprobeerd haar aan te raken, had de indruk dat dat niet op prijs gesteld zou worden.

Afsluitende aftrekbeurt was op zich goed, maar wat van mij niet had gehoeven was gekreun van haar kant terwijl ze bezig was. Beetje overbodig, en de concentratie verstorend. Klaarkomen lukte uiteindelijk niet helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan