Snel overzicht van je favoriete dames die online zijn op Kinky.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ed Nilson

Stamgast
Forumpionier
432
02/07/21
178
6
Wie weet een goede truc om snel inzicht te hebben in je favoriete dames op Kinky (of elders). Ik heb een berg linkjes en klik daar dan iedere keer op en dan zie ik het wel. Maar het zou handiger zijn als ik die bv als een pagina thumbnails zou kunnen laden waardoor je meteen overzicht hebt. Heeft iemand de juiste truc daarvoor al gevonden?
 
Ja, gewoon de bookmarkfunctionaliteit van je browser gebruiken lijkt me inderdaad het simpelste.
In Firefox kun je mapjes met bookmarks maken en dan vanuit het bookmarkmenu ze allemaal tegelijk in afzonderlijke tabs openen.
Niet zo mooi als 1 pagina waar alles op staat, maar je hoeft ze in ieder geval niet stuk voor stuk te openen.
 
Überhaupt zou het fantastisch zijn en veel tijd schelen, als je kon instellen een update te krijgen van nieuw geplaatste profielen...helaas 🤷🏽
 

Ik gebruik deze om de agenda's van privéhuizen in de gaten te houden. Dan krijg ik een melding als mijn favoriete dames weer op de agenda staan.

Het is alleen best moeilijk op te zetten. Het zou beter zijn als websites zoals Kinky zulke functionaliteit zelf inbouwen.
 

Ik gebruik deze om de agenda's van privéhuizen in de gaten te houden. Dan krijg ik een melding als mijn favoriete dames weer op de agenda staan.

Het is alleen best moeilijk op te zetten. Het zou beter zijn als websites zoals Kinky zulke functionaliteit zelf inbouwen.
Ah, dat klinkt heel goed. Die ga ik even checken.
 

Ik gebruik deze om de agenda's van privéhuizen in de gaten te houden. Dan krijg ik een melding als mijn favoriete dames weer op de agenda staan.

Het is alleen best moeilijk op te zetten. Het zou beter zijn als websites zoals Kinky zulke functionaliteit zelf inbouwen.
Inderdaad wat ingewikkeld en maar een paar in online versie. Maar goed voor een paar toppers. Ik zoek nog even verder. Thanks.
 
Op Android werkt web alert heel goed. Je smartphone checkt om de tien minuten of een advertentie gewijzigd is en stuurt een pop up als een dame online komt.

Jammer genoeg niks gevonden voor iOS. Distill.io werkt in de cloud maar update maar om de zes uur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan