Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke ik kan het gewoon niet zo lang sex hebben. Dan zal ik die looser zijn. Ik vind het lekker , ik word geil en ik wil klaar komen. Ik had 40 minuten genomen bij Alice in het Schipperskwartier voor 100 € en ik had gewoon nog tijd over.
Je moet gaan zo lang als je zin hebt. Genot laat zich niet benoemen. Als ik echt 2 uur met sex wil vol maken, dan moet ik of gevoel hebben bij een dame , of ze moet heel geil en snel zijn dat ze me steeds triggert. Slechts een paar lukt dat.
Zoals de prive dame Lora een Oekraiense, overigens al heel lang in Nederland. Zij klimt steeds bovenop , ze laat je pik niet met rust en neukt me hard. Geen geklooi met condooms natuurlijk.
Ik kan alleen maar met bewondering kijken naar die mannen die uren neuken zonder klaar te komen . Ik benijd ze echter niet. Ik vind het te veel op sporten lijken.
 
Het ergste is dat engelse mensen mijn engels wel prima vinden, maar ik schaam mij voor mijn oer Hollandse uitspraak🙈

Daarom spreek ik ook alleen met Nederlandstalige af (uitzondering bij de ramen)
Geen enkel reden om je te schamen.
Engelstaligen vinden het sowieso waanzin dat je een tweede taal kent
En verder vind ik dat persoonlijk wel sexy, iemand die een andere taal met een zwaar accent spreekt. Zo'n Latina die Frans of Engels met een giga-portugees accent spreekt :love:
Dan groeit mijn kleine soldaat tot volle sterkte.
 
In meerdere uren kun je ook meerdere keren klaarkomen toch ??


Ik wel .
Ja dat is mogelijk. Je eet graag 2 borden leeg als je uit eten gaat.Niet simpel maar 1 keer.
Bij mij werkt het anders . Kom idd ook meerdere keren bij de juiste , maar wel snel achtereen.
 
Toch niet teveel of in elk geval geen te sterke alcohol,mag ik hopen . Zou kunnen dat het anders een slappe bedoening wordt voor jouw 😺. Kan niet de bedoeling zijn dat jij al het werk moet doen om voldoening te halen uit je eigen gb.
Je voert ze allemaal dronken nadat ze betaald hebben en zet ze op straat als ze katjelam zijn.
 
Als ik voor 2-3 uur boek dan wordt er geen 2-3 uur gepenetreerd.
Gewoon uitgebreid voorspel waar beide partijen uitgebreid aan de beurt komen en neuken zelf duurt meestal ook niet erg lang want tegen dan sta ik op ontploffen.
Dan kleine pauze en misschien massage en dan terug uitgebreid voorspel.
Meestal lukt tweede keer klaarkomen niet maar dat geeft niet, ik geniet even veel van de dame te plezieren.

Nu, ik kan me heel goed voorstellen dat voor velen na het klaarkomen de date klaar is en er geen behoefte is aan meer maar ik heb gemerkt dat ik even veel geniet van het naspel/voorspel/…

Misschien dat ik in de toekomst misschien ook naar dates van 1 uur ga maar momenteel geniet ik meer van uitgebreide lange dates
 
Ik snap het , het is langdurig kus en knuffel festijn. Kan leuk zijn ,maar ligt aan de prijs en de klik met de dame , die moet dan heel goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor geen goud mijn auto wegdoen, en met het openbaar vervoer gaan.

Het is veel te duur en onbetrouwbaar in Nederland
Geloof het of niet, Nederland heeft 1 van de meer betrouwbare openbaar vervoer netwerken ter wereld.

Ook 1 van de duurste ja.
Duurder dan bij ons in België 🤔
Duur is dan een relatief begrip.
Er is een abonnement dat -afgerond- €38 per maand kost, waarmee je in het weekeinde onbeperkt kunt reizen.
(weekeinde is hier van vrij 18:30 tot ma ochtend 4:00)
Ook de feestdagen tellen mee.
Voor die prijs heb je nog niet eens een halve tank benzine en dan blijft onderhoud, afschrijving en verzekering nog buiten beschouwing)
de auto wordt goedkoper naarmate je met meer mensen reist.
 
Duur is dan een relatief begrip.
Er is een abonnement dat -afgerond- €38 per maand kost, waarmee je in het weekeinde onbeperkt kunt reizen.
(weekeinde is hier van vrij 18:30 tot ma ochtend 4:00)
Ook de feestdagen tellen mee.
Voor die prijs heb je nog niet eens een halve tank benzine en dan blijft onderhoud, afschrijving en verzekering nog buiten beschouwing)
de auto wordt goedkoper naarmate je met meer mensen reist.
Er zijn natuurlijk meer factoren die meetellen of het goedkoper is, het kost ook extra tijd(hoeveel is dat waard?) En extra moeite, aangezien het OV je brengt van een plaats waar je niet bent naar een plaats waar je niet wilt zijn, maar in de buurt.

Kleine dorpen die geen OV hebben laat ik geheel buiten beschouwing, die missen wel meer dingen(en ruilen dat in voor dorpse gezelligheid ofzo, geen idee)
 
Als ik voor 2-3 uur boek dan wordt er geen 2-3 uur gepenetreerd.
Gewoon uitgebreid voorspel waar beide partijen uitgebreid aan de beurt komen en neuken zelf duurt meestal ook niet erg lang want tegen dan sta ik op ontploffen.
Dan kleine pauze en misschien massage en dan terug uitgebreid voorspel.
Meestal lukt tweede keer klaarkomen niet maar dat geeft niet, ik geniet even veel van de dame te plezieren.

Nu, ik kan me heel goed voorstellen dat voor velen na het klaarkomen de date klaar is en er geen behoefte is aan meer maar ik heb gemerkt dat ik even veel geniet van het naspel/voorspel/…

Misschien dat ik in de toekomst misschien ook naar dates van 1 uur ga maar momenteel geniet ik meer van uitgebreide lange dates
Het is ook wel leuk. Spelen&plagen is gewoon leuk. Als je 1 u of langer hebt waarom zou je je dan hasten?
 
Die zelfmoorden hebben ze in andere landen ook. En het verhaal van blaadjes op de rails heb in zelf aan een paar jaar niet meer voorbij horen komen. (Maar het kwam inderdaad wel voor en is ook frustrerend ja)
Nou ja ik gebruik het openbaar vervoer zelf eigenlijk nooit, maar als ik die verhalen van mensen hoor.

Auto rijden is soms ook niet meer leuk door de drukte en ongelukken.
Daar zit het 'm in; er wordt vaak afgegeven op het spoor vanwege vertragingen, maar als ik op de radio hoor wat er elke dag aan files staat vanwege ongelukken of omdat het dagelijkse kost is vanwege een knelpunt,
De toppers, even uit het hoofd: A1, met name het stuk tussen Amersfoort en Apeldoorn.
A2, regelmatig raak tussen 's-Hertogenbosch en Utrecht.
A27, het stuk tussen Utrecht en Breda, op verschillende plaatsen en soms ook het deel richting Almere.
A12, elke dag prijs tussen de Duitse grens en knooppunt Velperbroek.
En de ringweg rondom Rotterdam gebeurt ook vrijwel dagelijks iets wat het verkeer behoorlijk lamlegt...

En voor de Vlamingen: de E19 bij Antwerpen is ook een drama, vanuit Noordelijke richting de splitsing nabij de Craeybeckxtunnel en rechtdoor naar de Kennedytunnel, die op zijn beurt ook voor het nodige oponthoud zorgt.
 
Kleine dorpen die geen OV hebben laat ik geheel buiten beschouwing, die missen wel meer dingen(en ruilen dat in voor dorpse gezelligheid ofzo, geen idee)
Hier rijden er buurtbussen, natuurlijk de kleinere versie - busjes. Er rijden vrijwilligers op, anders kan het niet in stand worden gehouden. Tenminste, dat is wat ik erover gehoord heb.
 
Er zijn natuurlijk meer factoren die meetellen of het goedkoper is, het kost ook extra tijd(hoeveel is dat waard?) En extra moeite, aangezien het OV je brengt van een plaats waar je niet bent naar een plaats waar je niet wilt zijn, maar in de buurt.
Dat "extra tijd" kan reuze meevallen.
Ik verplaats me regelmatig per trein en vaak binnen een tijd waar het met een auto niet te halen is.
Komt nog bij dat tijdens de reis er alle gelegenheid is om andere dingen te doen; eten, lezen of zelfs even de ogen dicht.
Dat laatste is tijdens het autorijden erg onverstandig.
Kleine dorpen die geen OV hebben laat ik geheel buiten beschouwing, die missen wel meer dingen(en ruilen dat in voor dorpse gezelligheid ofzo, geen idee)
OV in de vorm van busvervoer is zichzelf om zeep aan het helpen.
Van door de bebouwde kom, naar een halte langs de doorgaande weg en daardoor minder aantrekkelijk voor mensen die zich slecht kunnen bewegen.
Gevolg daarvan is nog minder klanten en zo gaat het in een neerwaartse spiraal.
Van een inwoner uit Erp hoorde ik dat de bus daar nog twee keer per dag rijdt, voor het scholierenvervoer. 's Ochtends heen en ergens in de middag terug.
 
Duur is dan een relatief begrip.
Er is een abonnement dat -afgerond- €38 per maand kost, waarmee je in het weekeinde onbeperkt kunt reizen.
(weekeinde is hier van vrij 18:30 tot ma ochtend 4:00)
Ook de feestdagen tellen mee.
Voor die prijs heb je nog niet eens een halve tank benzine en dan blijft onderhoud, afschrijving en verzekering nog buiten beschouwing)
de auto wordt goedkoper naarmate je met meer mensen reist.
Ik heb een citypas van de stad daar mee rijd ik over het hele net van waar ik woon rond met de trein en bus en tram over heel Vlaanderen en dit voor 67€ per maand waarvan 70% wordt terug betaald door mijn werkgever
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan