Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Samen met de klant 1,5 fles op.

Ik vind het onverantwoordelijk om als klant (persoon) met teveel drank auto te gaan rijden. Ik kan me in dit geval niet voorstellen dat het maar bij 1 glaasje is gebleven.
Je eigen tegen een boom rijden (eenzijdig ongeluk) daar heb je jezelf mee, maar meestal zijn er onschuldige mensen bij betrokken.

Met meestal dodelijk afloop.
 
Hetzelfde hier.
Het zou best slordig zijn dat je met een beneveld hoofd de wekker niet hoort....
Je kunt best één of twee wijntjes of biertjes drinken zonder gelijk beneveld te raken. En dan hoor je 's morgens echt de wekker wel.
Maar ik maak er doordeweeks ook geen gewoonte van. Maar af en toe komt het er gewoon van, zeker als we straks (hopelijk) lekkere zomeravonden op het terras gaan krijgen.
 
Je kunt best één of twee wijntjes of biertjes drinken zonder gelijk beneveld te raken. En dan hoor je 's morgens echt de wekker wel.
Maar ik maak er doordeweeks ook geen gewoonte van.
Ik weet het en ben op zich goed bestand tegen een drankje.
Alleen gaat die wekker soms op heel onchristelijke tijdstippen af...
 
thuis zal je bedoelen ? Een terras bij de kroeg vindt er geen bal meer aan met de huidige prijzen.

Denk 1 biertje al snel aan de 3.50 € zit. En ik hoorde pas al v.a. 4.50 €. Absurd dit.
Thuis of bij de kroeg. Maar ik laat de gezelligheid niet bepalen of mijn biertje 2,75 of 3,50 kost. Het is natuurlijk geen dagelijkse kost, en om die paar euro kan ik me echt niet druk maken.
 
Samen met de klant 1,5 fles op.

Ik vind het onverantwoordelijk om als klant (persoon) met teveel drank auto te gaan rijden. Ik kan me in dit geval niet voorstellen dat het maar bij 1 glaasje is gebleven.
Je eigen tegen een boom rijden (eenzijdig ongeluk) daar heb je jezelf mee, maar meestal zijn er onschuldige mensen bij betrokken.

Met meestal dodelijk afloop.
Als het een jonge man was dan had ik misschien stop gezegd, maar deze was al zeker 50. Ik als 23 jarige ga dan niet stop zeggen, want dan krijg ik op mijn kop😬
 
Thuis of bij de kroeg. Maar ik laat de gezelligheid niet bepalen of mijn biertje 2,75 of 3,50 kost. Het is natuurlijk geen dagelijkse kost, en om die paar euro kan ik me echt niet druk maken.
Dan zou ik toch voor thuis 'n krat bier in huis halen voor € 15- . Niet om te zwetsen, maar kan het heel goed betalen biertje voor 3 - 4 €. Maar kan het er niet aan uitgeven.
 
Dan zou ik toch voor thuis 'n krat bier in huis halen voor € 15- . Niet om te zwetsen, maar kan het heel goed betalen biertje voor 3 - 4 €. Maar kan het er niet aan uitgeven.
Ja maar dat was ook al zo toen een biertje 2 euro kostte. Destijds haalde je een krat bier voor 12 euro of zo? Dan moet je gewoon niet in de horeca komen, en überhaupt niet gaan recreëren.
Als je zo denkt kun je je bij iedere uitgave wel druk gaan maken. Dan durf je niet meer naar de supermarkt, en ook al bijna geen bezoekje meer te brengen aan je moeder omdat het 10 euro brandstof kost?
 
Hier op Malta 80 shotjes met Wodka voor 129€ . Ik zou het eerder Malcoholalta noemen.
Wel een paar dames bezocht , allemaal binnen 5 minuten lopen , het sterft ervan. Maar was geen succes .AfwerkLatina en gepooierde Roemeense.
Ik ga nu maar naar de Chinese massage salons. Zijn mooie vrouwtjes met mooie borsten.
Vanmiddag zei er 1 , breng je morgen een condoom mee ?
Ja maar dat was ook al zo toen een biertje 2 euro kostte. Destijds haalde je een krat bier voor 12 euro of zo? Dan moet je gewoon niet in de horeca komen, en überhaupt niet gaan recreëren.
Als je zo denkt kun je je bij iedere uitgave wel druk gaan maken. Dan durf je niet meer naar de supermarkt, en ook al bijna geen bezoekje meer te brengen aan je moeder omdat het 10 euro brandstof kost?
Ik had goedkope vlucht maar heb er ondertussen al genoeg geld stuk geslagen. Soms gaat die knop om bij mij , Moet kunnen toch ?
 
Ik had goedkope vlucht maar heb er ondertussen al genoeg geld stuk geslagen. Soms gaat die knop om bij mij , Moet kunnen toch ?
Zeker weten, gelijk heb je! Je moet je basis goed op orde hebben en daarbij gewoon een beetje lekker leven. Ik heb iets te vieren en neem het weekend 5 anderen uitgebreid mee uit eten. Dat kost even flink wat, maar het plezier en de herinnering is onbetaalbaar. Ik kan het wel bewaren maar als ik straks achter de geraniums zit in Huize Avondrood heb ik er ook niet zo veel meer aan.

Fijne vakantie!
 
Dan durf je niet meer naar de supermarkt
Eten is levens behoefte nr.1. Eten,drinken loopt de spuigaten uit. En ook steeds meer mensen gaan naar een andere supermarkt en voor B producten.

Ja ze moeten wat om alles te bekostigen.

Openbaar recreëren wij nemen heerlijk onze koelbox mee.
 
Zeker weten, gelijk heb je! Je moet je basis goed op orde hebben en daarbij gewoon een beetje lekker leven. Ik heb iets te vieren en neem het weekend 5 anderen uitgebreid mee uit eten. Dat kost even flink wat, maar het plezier en de herinnering is onbetaalbaar. Ik kan het wel bewaren maar als ik straks achter de geraniums zit in Huize Avondrood heb ik er ook niet zo veel meer aan.

Fijne vakantie!
Thx mate. Ja ik vermaak me best . En jij smakelijk eten met de vrienden.
Tot ziens in Huize Avondrood, dan laten we de milf Lily komen.
 
Eten is levens behoefte nr.1. Eten,drinken loopt de spuigaten uit. En ook steeds meer mensen gaan naar een andere supermarkt en voor B producten.

Ja ze moeten wat om alles te bekostigen.

Openbaar recreëren wij nemen heerlijk onze koelbox mee.
Klopt helemaal, maar plezier maken is eigenlijk ook een eerste levensbehoefte?

Het ging me vooral over het feit dat je het had over een duur biertje. Maar aan de andere kant geven we honderden euro's uit aan een date met een dvp. Dus daarom kan ik mij persoonlijk echt niet druk maken over een paar euro's meer of minder uitgeven in de horeca of supermarkt.
En voor de duidelijkheid: dit is geen gepoch van mij. Het komt mij ook niet vanzelf aanwaaien en ik moet er hard voor werken. Maar door mijn levenservaring heb ik inmiddels geleerd dat je niet moet vergeten te genieten. En ik laat me dus niet beperken door de kosten van dat plezier.
 
Als het een jonge man was dan had ik misschien stop gezegd, maar deze was al zeker 50. Ik als 23 jarige ga dan niet stop zeggen, want dan krijg ik op mijn kop😬
Je hoeft geen stop te zeggen, maar na glas nr 2 , zeggen van.

"je moet nog rijden schat en wil niet dat je ongelukken krijgt"

moet toch kunnen lijkt mij.

En gewoon niet meer geven, gezellig of niet. Teveel op in het verkeer is voor mij een afknapper, te zielig voor woorden eigenlijk.

Maar sta hier alleen in, zo te lezen. Zal wel een zuurpruim zijn, die niet van gezelligheid houd.

Beter safe then say sorry

Fijne dag, de wekker gaat, werktijd
 
Je hoeft geen stop te zeggen, maar na glas nr 2 , zeggen van.

"je moet nog rijden schat en wil niet dat je ongelukken krijgt"

moet toch kunnen lijkt mij.

En gewoon niet meer geven, gezellig of niet. Teveel op in het verkeer is voor mij een afknapper, te zielig voor woorden eigenlijk.

Maar sta hier alleen in, zo te lezen. Zal wel een zuurpruim zijn, die niet van gezelligheid houd.

Beter safe then say sorry

Fijne dag, de wekker gaat, werktijd

Niet druk maken om anderen.

Je was n slechte café eigenaar met deze gedachte.

En de 🐈‍⬛ drinkt nooit.


🐾🐾🐾🐾



Misschien was ie wel op de fiets........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan