Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt helemaal, maar plezier maken is eigenlijk ook een eerste levensbehoefte?

Het ging me vooral over het feit dat je het had over een duur biertje. Maar aan de andere kant geven we honderden euro's uit aan een date met een dvp. Dus daarom kan ik mij persoonlijk echt niet druk maken over een paar euro's meer of minder uitgeven in de horeca of supermarkt.
En voor de duidelijkheid: dit is geen gepoch van mij. Het komt mij ook niet vanzelf aanwaaien en ik moet er hard voor werken. Maar door mijn levenservaring heb ik inmiddels geleerd dat je niet moet vergeten te genieten. En ik laat me dus niet beperken door de kosten van dat plezier.
De horeca heeft net zoals de dvp's een zware tijd gehad, dus laten we ze nu lekker sponsoren.😊

En tuurlijk de horeca is net zoals betaalde intimiteit een luxe product. Ik weet dat niet iedereen zich het kan veroorloven, maar je maakt het zelf zo duur als je zou willen.

Drankjes zitten meestal wel bij elke zaak op ongeveer dezelfde prijs, alleen veel mensen bestellen alleen twee drankjes en zitten dan 2 uur gezellig met elkaar te kweken op een vol terras. Zo verdienen ze natuurlijk ook niet echt hun centjes.

Vaak in de zomer maak ik het thuis ook heel gezellig met wat hapjes en wijn. Meestal spreken wij als vriendengroep af dat iedereen wat meeneemt. Daarvoor hoef je helemaal niet perse voor naar de stad te gaan.🥳
 
Vaak in de zomer maak ik het thuis ook heel gezellig met wat hapjes en wijn. Meestal spreken wij als vriendengroep af dat iedereen wat meeneemt. Daarvoor hoef je helemaal niet perse voor naar de stad te gaan.🥳

Hier niet anders .

Alle katten uit de buurt altijd welkom .


Trek gewoon n extra blikje tonijn open !!


🐾🐾🐾🐾
 
Niet druk maken om anderen.

Je was n slechte café eigenaar met deze gedachte.

En de 🐈‍⬛ drinkt nooit.


🐾🐾🐾🐾



Misschien was ie wel op de fiets........
Vroeg of laat lopen die drankrijders toch wel tegen de lamp. Helaas in een enkel geval omdat ze iemand anders voor de sokken hebben gereden.
 
Maar die ontspringen juist de dans in dergelijke gevallen, het is meestal iemand uit je kennissenkring of een jong iemand die de klos is.
 
Die snap ik niet. Hij (of de ander) faked omdat jij er mooi en lekker uitziet, en leuk geprijsd bent?
Daar kom ik mentaal niet bij..
Nou ja ik denk dat veel mannen wel willen, maar de prijs te hoog vinden. Sommige gaan mij natuurlijk wel benaderen, en mijn tijd verspillen.

Alleen heel eerlijk ik snap het ook niet helemaal, want als je het niet kan betalen maak je toch geen afspraak? Denk dat het niet veel met de prijs te maken heeft.
 
Nou ja ik denk dat veel mannen wel willen, maar de prijs te hoog vinden. Sommige gaan mij natuurlijk wel benaderen, en mijn tijd verspillen.

Alleen heel eerlijk ik snap het ook niet helemaal, want als je het niet kan betalen maak je toch geen afspraak? Denk dat het niet veel met de prijs te maken heeft.
Effe lekker op jou geile misschien?
Droogneukers dus!
 
Ergens snap ik het ook nog wel een beetje. De voorpret voor een afspraak is natuurlijk gewoon spannend.

Heeft ze al gereageerd?
Gaat de afspraak door?
Dat soort dingen.

Maar als een afspraak niet lukt voel ik me wel schuldig voor de tijd die ik in beslag heb genomen van de DVP.

Dus ja, gewoon hele concrete vragen stellen en natuurlijk wel met het doel echt een afspraak te maken.
 
Ergens snap ik het ook nog wel een beetje. De voorpret voor een afspraak is natuurlijk gewoon spannend.

Heeft ze al gereageerd?
Gaat de afspraak door?
Dat soort dingen.
Klopt! Die voorpret heb ik ook!
Maar dan... niks! Wat heb je daar dan aan? Zou net gefrustreerd raken!

Toch écht wel leuker:
- Voorpret
- Bedpret
- Nagenieten

Mijn mening...
 
Ergens snap ik het ook nog wel een beetje. De voorpret voor een afspraak is natuurlijk gewoon spannend.

Heeft ze al gereageerd?
Gaat de afspraak door?
Dat soort dingen.

Maar als een afspraak niet lukt voel ik me wel schuldig voor de tijd die ik in beslag heb genomen van de DVP.

Dus ja, gewoon hele concrete vragen stellen en natuurlijk wel met het doel echt een afspraak te maken.
Ik doe al niet meer aan small talk. De helft komt toch niet opdagen, dus eerst zien en daarna krijg je misschien die service. Met vaste klanten stuur ik soms wel grappige dingen door.

Alleen vandaag heb ik ook weer een ziekmelder, dus deze week zijn het er al 4 die niet komen opdagen. Sommige laten nog wel iets weten, maar andere ook niet.


Moet wel zeggen dat ik hier minder last van had toen prijs prijzen lager waren, maar om ze gelijk naar beneden te gooien vind ik ook weer wat. Er zijn ook zat mannen die het wel willen betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan