Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is namelijk geen type die " dit doet" je houdt van sex of niet.
Dat is een stomme opmerking.
Nee niet kwa uiterlijk, maar sommige mannen verwachten gewoon een goedkope sloerie😜😂
doe je ook "fietsdates". Stap je achterop de fiets en fietsen we het bos in met een kleedje :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Is nu nog een beetje te koud🥶

Maar in de zomer mag je mij best tegen een boom aan neuken. Wie weet doen we ooit nog een soort van bukkake in het bos.😋
 
Ik kreeg ook heel vaak te horen. Oh ik had heel iemand anders verwacht jij bent helemaal niet het type die dit doet😂

Maar ook veel mannen die het oprecht wel heel leuk vinden om mij te breken😣
Nu... jou 'breken'? Ben ik het echt niet mee eens hoor!

Is eerder net het omgekeerde... Jou eerst veilig laten voelen in mijn armen... Je sexueel stimuleren met een uitgebreid voorspel en wederzijdse orale verwenning. En pas dan je sexueel domineren tot je jezelf helemaal geeft!

Lekkere, passionele geile sex... tot we voldaan in mekaars armen liggen... Grrrrrr!
 
Laatst bewerkt:
Erg geloofwaardig kom je niet over als je hier zoveel rondhangt.

Hoeft ook niet .

Is net zoiets als n voetbal poule.

Wanneer is het volgende vertrek .


🙂🙂


De vorige had ik gemist
Mag je vinden, maar zoals ik al vaker heb gezegd. Hoepel ff lekker op naar een ander topic😜

Ook voor U is er de Negeer button.


Voor alles wat je niet wilt lezen .
 
Hoeft ook niet .

Is net zoiets als n voetbal poule.

Wanneer is het volgende vertrek .


🙂🙂


De vorige had ik gemist


Ook voor U is er de Negeer button.


Voor alles wat je niet wilt lezen .
Ja dat is zo maar ik heb het idee dat het wat te diep bij jou zit, want de laatste tijd krijg ik best veel troll berichten die heel erg op jou taalgebruik lijkt.🙄

Ik wil niemand beschuldigen, maar zelf maak ik natuurlijk wel aannamens. (Doen jullie ook)
 
Beetje luxe hotel kom je niet zo makkelijk langs de receptie, ik heb liever een wat goedkopere hotel.
Okura Amsterdam. (www.okura.nl) Of Mainport Rotterdam.https://www.hilton.com/nl/hotels/rtmccqq-mainport-hotel-rotterdam) Karel V Grand hotel Utrecht. (https://www.karelv.nl) Kom je zonder problemen binnen. Allemaal 5 sterren. Er is nog nooit iemand geweest die vroeg van meneer wat gaat u doen? Je kan gewoon een DVP ontvangen op de kamer, zit geen maximum aan. Ik ken meiden die in het high society zitten en daar een kamer boeken en klanten ontvangen discreet. Als de dame er qua kleding fatsoenlijk bij loopt heeft dat geen argwaan. Anders is als zo dame met kort rokje binnenloopt en netkousen, highheels, dikke make up etc.. dat straalt uit en roept vragen op. Maar kleed een dame haar naar de locatie is er niets aan de hand.
 
Okura Amsterdam. (www.okura.nl) Of Mainport Rotterdam.https://www.hilton.com/nl/hotels/rtmccqq-mainport-hotel-rotterdam) Karel V Grand hotel Utrecht. (https://www.karelv.nl) Kom je zonder problemen binnen. Allemaal 5 sterren. Er is nog nooit iemand geweest die vroeg van meneer wat gaat u doen? Je kan gewoon een DVP ontvangen op de kamer, zit geen maximum aan. Ik ken meiden die in het high society zitten en daar een kamer boeken en klanten ontvangen discreet. Als de dame er qua kleding fatsoenlijk bij loopt heeft dat geen argwaan. Anders is als zo dame met kort rokje binnenloopt en netkousen, highheels, dikke make up etc.. dat straalt uit en roept vragen op. Maar kleed een dame haar naar de locatie is er niets aan de hand.
Eerlijk als iemand mij die hotels doorstuurt zal ik zeggen zoek een andere dame. Is te klein en niet echt discreet. Tot nu toe vind ik vdv Utrecht het fijnst.
 
Je schrijft het zelf Lily, eerste ronde, massage, praatje opwarmen tweede ronde tijd gaat zo voorbij hoor.

Neem je een extra lange date gewoon samen hapje eten in restaurant.

En zoals hier geschreven, je boekt voor 2 en zegt mijn vriendin komt later toe.
 
Ja dat is zo maar ik heb het idee dat het wat te diep bij jou zit, want de laatste tijd krijg ik best veel troll berichten die heel erg op jou taalgebruik lijkt.🙄

Ik wil niemand beschuldigen, maar zelf maak ik natuurlijk wel aannamens. (Doen jullie ook)

Zou toch wel geweldig zijn als anderen de 🐈‍⬛ willen imiteren......


Alleen de echte 🐈‍⬛, dat is er maar 1 .

🐾🐾🐾🐾
 
Je schrijft het zelf Lily, eerste ronde, massage, praatje opwarmen tweede ronde tijd gaat zo voorbij hoor.

Neem je een extra lange date gewoon samen hapje eten in restaurant.

En zoals hier geschreven, je boekt voor 2 en zegt mijn vriendin komt later toe.
Nee sorry ik ben niet het type die met een klant wat gaat eten in een restaurant.
Zou toch wel geweldig zijn als anderen de 🐈‍⬛ willen imiteren......


Alleen de echte 🐈‍⬛, dat is er maar 1 .

🐾🐾🐾🐾
Het is maar wat je grappig vindt🙄
 
Nu... jou 'breken'? Ben ik het echt niet mee eens hoor!

Is eerder net het omgekeerde... Jou eerst veilig laten voelen in mijn armen... Je sexueel stimuleren met een uitgebreid voorspel en wederzijdse orale verwenning. En pas dan je sexueel domineren tot je jezelf helemaal geeft!

Lekkere, passionele geile sex... tot we voldaan in mekaars armen liggen... Grrrrrr!
Mr. Stamina hiero...

Ik ben niet jaloers! :( :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan