Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier heb je HarryPotter weer met zijn ongevraagde adviezen…

@Lilyxx ik zou niet hier op dit forum uit de doeken doen waar je je geld allemaal bewaard als je in de Doublet/Geleen/…. aan het werk bent/bent geweest. Je hebt namelijk geen idee wie hier allemaal meelezen.


En aan de leden die vervolgens om nog meer details vragen óf die de bewuste tekst quoten voordat ze er op reageren wil ik zeggen: wees verstandig en doe dat niet!
Stel je niet zo aan. Als je met alles rekening moet houden kan je misschien beter binnen blijven😊
 
Als je een dvp bent moet je wel wat harder zijn en niet zo bang voor alles. Soms vraag ik mij oprecht af of de mensen op deze site wel wandelaars zijn en/of echte dvp's

Als je voor alles bang bent kan je beter in je graf gaan liggen. Is mijn mening, maar op ongevraagd advies van dat soort mensen zit ik inderdaad niet te wachten. Misschien moeten die maar een huiltopic aanmaken, en daar samen gaan janken😊
 
Alles is hier inmiddels ook wel een keertje gezegd. Lily is gewoon een straatkatje die nergens bang voor is en zich niet de les laat lezen. Laat zich niets vertellen, wil het zelf ontdekken. Dat maakt het lezen wel weer leuk. Maar dan ook niet janken hier als het een keertje fout gaat hé! That's all in the game.
 
Ik waardeer die openheid over van alles en nog wat ook en het is juist dat wat dit topic de nodige charme geeft. Wat dat betreft: kom maar op met de bekentenissen en verhalen!
 
Als je een dvp bent moet je wel wat harder zijn en niet zo bang voor alles. Soms vraag ik mij oprecht af of de mensen op deze site wel wandelaars zijn en/of echte dvp's

Als je voor alles bang bent kan je beter in je graf gaan liggen. Is mijn mening, maar op ongevraagd advies van dat soort mensen zit ik inderdaad niet te wachten. Misschien moeten die maar een huiltopic aanmaken, en daar samen gaan janken😊
Helemaal mee eens.
Sommige mensen reageren van nature vooral vanuit een angstgevoel in plaats van vertrouwen. Alsof er op iedere straathoek een crimineel staat te wachten om iemand te beroven of een vrouw te verkrachten. Dan zou het een grote bende zijn in Nederland.
 
Alles is hier inmiddels ook wel een keertje gezegd. Lily is gewoon een straatkatje die nergens bang voor is en zich niet de les laat lezen. Laat zich niets vertellen, wil het zelf ontdekken. Dat maakt het lezen wel weer leuk. Maar dan ook niet janken hier als het een keertje fout gaat hé! That's all in the game.
Nee doe ik ook niet! Alleen elke keer dat commentaar moet een keertje klaar zijn. Als je bang bent aangelegd moet je zeker geen sekswerker worden.

99% van de klanten zijn gewoon prima, alleen die 1% moet je wel de deur kunnen wijzen. Gister heb ik ook zo'n 10 man weggewezen bij mijn raampje
Helemaal mee eens.
Sommige mensen reageren van nature vooral vanuit een angstgevoel in plaats van vertrouwen. Alsof er op iedere straathoek een crimineel staat te wachten om iemand te beroven of een vrouw te verkrachten. Dan zou het een grote bende zijn in Nederland.
Klopt ik merk het ook blij klanten hoor. Die zijn bang dat ik ze ga beroven ofzo😂

Tuurlijk doe ik dat niet, maar het maakt de afspraak niet gezelliger als ik merk dat je mij zo ziet…
 
Nee doe ik ook niet! Alleen elke keer dat commentaar moet een keertje klaar zijn. Als je bang bent aangelegd moet je zeker geen sekswerker worden.

99% van de klanten zijn gewoon prima, alleen die 1% moet je wel de deur kunnen wijzen. Gister heb ik ook zo'n 10 man weggewezen bij mijn raampje

Klopt ik merk het ook blij klanten hoor. Die zijn bang dat ik ze ga beroven ofzo😂

Tuurlijk doe ik dat niet, maar het maakt de afspraak niet gezelliger als ik merk dat je mij zo ziet…
Een ramenbuurt is niet eng, ik zou dat eerder sfeervol en gezellig noemen zeker op vrijdag en zaterdagavond.
Als een dame vertrekt na haar werk doet ze een dikke jas en normale kleren aan, je herkent haar niet meer, en ze gaat op in de massa. Zeker in zo n mini straatje als de Doublet, dat ben je zo uit.
Nauwelijks gevaar voor beroving.
 
Een ramenbuurt is niet eng, ik zou dat eerder sfeervol en gezellig noemen zeker op vrijdag en zaterdagavond.
Als een dame vertrekt na haar werk doet ze een dikke jas en normale kleren aan, je herkent haar niet meer, en ze gaat op in de massa. Zeker in zo n mini straatje als de Doublet, dat ben je zo uit.
Nauwelijks gevaar voor beroving.
Sfeervol ehm oke😂

Nee maar eng is het zeker niet. Misschien ga ik donderdagavond ook werken. Het was wel goed bevallen😊

Moet ff kijken alleen mijn oma is jarig deze week en ik weet niet wanneer dat gevierd wordt🤷‍♀️
 
Een ramenbuurt is niet eng, ik zou dat eerder sfeervol en gezellig noemen zeker op vrijdag en zaterdagavond.
Als een dame vertrekt na haar werk doet ze een dikke jas en normale kleren aan, je herkent haar niet meer, en ze gaat op in de massa. Zeker in zo n mini straatje als de Doublet, dat ben je zo uit.
Nauwelijks gevaar voor beroving.

Mij lijkt dat alleen een afgekeurde blindegeleide hond het niet zou opvallen .

Zoveel dames lopen niet in die buurd met n grote tas op hun rug .

Je zal er als normale dame gezien worden door n bekende , kan je lullen als brugman .
 
10 man die voor je raam storend rondhangen of echt 10 mannen die voor jou kwamen?
10 man die echt voor mij kwamen. Dus die naar binnen zouden willen.

Maar het was gister ook wel echt dat eentje bij het raam stond en die daar achter gewoon seinde van doe de deur open😂
 
Mij lijkt dat alleen een afgekeurde blindegeleide hond het niet zou opvallen .

Zoveel dames lopen niet in die buurd met n grote tas op hun rug .

Je zal er als normale dame gezien worden door n bekende , kan je lullen als brugman .
Het is een doorgaande straat in de basis, dus waarom niet!
Mensen die in die wijk wonen of moeten zijn zal het een worst wezen. Ik denk dat de gemiddelde man meer op z'n hoede is.
 
Als je een dvp bent moet je wel wat harder zijn en niet zo bang voor alles. Soms vraag ik mij oprecht af of de mensen op deze site wel wandelaars zijn en/of echte dvp's

Als je voor alles bang bent kan je beter in je graf gaan liggen. Is mijn mening, maar op ongevraagd advies van dat soort mensen zit ik inderdaad niet te wachten. Misschien moeten die maar een huiltopic aanmaken, en daar samen gaan janken😊
pff nog een huiltopic, daar zijn er al zoveel van :ROFLMAO:
Ik moet wel zeggen dat mijn hele lijf nu pijn doet dus vanavond sws rust☹️

Elke keer dat gezeik over bouwvakkers hebben een zwaarder beroep. Ik ben het er niet mee eens😂
nou zeg Lily laten we hier nu geen huiltopic van maken he😜
 
Alsof wij tijd gaan hebben om achter de plaats te gaan zoeken waar jij je geld bewaard op een date heb ik wel aandacht voor iets anders dan 🤣
Dat deden die overvallers drie jaar terug wel, die hadden blijkbaar heel eenvoudig met het vergelijken van beelden uit een TV-uitzending met die van het internet uit weten te vogelen waar ze moesten zijn...

19 mei 2021 · De politie heeft woensdag in Broek in Waterland het vuur geopend op vluchtende verdachten. Daarbij is een van de verdachten omgekomen. De verdachten sloegen op de vlucht na een overval
 
Nee doe ik ook niet! Alleen elke keer dat commentaar moet een keertje klaar zijn. Als je bang bent aangelegd moet je zeker geen sekswerker worden.

99% van de klanten zijn gewoon prima, alleen die 1% moet je wel de deur kunnen wijzen. Gister heb ik ook zo'n 10 man weggewezen bij mijn raampje

Klopt ik merk het ook blij klanten hoor. Die zijn bang dat ik ze ga beroven ofzo😂

Tuurlijk doe ik dat niet, maar het maakt de afspraak niet gezelliger als ik merk dat je mij zo ziet…
Nou, ik kan wel begrijpen dat je pijn hebt, hoor.
Als je 1% weg stuurt en dat waren 10 man, dan heb je dus 990 binnen gelaten!
Dan heb ik alle begrip voor jouw pijn. En misschien heb je btw. zo maar een straatrecord gevestigd. 😉
 
Nou, ik kan wel begrijpen dat je pijn hebt, hoor.
Als je 1% weg stuurt en dat waren 10 man, dan heb je dus 990 binnen gelaten!
Dan heb ik alle begrip voor jouw pijn. En misschien heb je btw. zo maar een straatrecord gevestigd. 😉
Haha nee zoveel waren het niet😂

Ik denk dat de meeste dik 25-35 min binnen waren dit keer, dus 15-20 klanten ofzo🤔
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan