Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb laatst een stukje van een cabaretier gehoord. Hij vertelde heel rustig over de buren en hun zoon DAVE!!!!!!!(heel hard) moet er steeds aandenken, maar kan het niet terugvinden. Weet iemand wie dit was? Dave misschien?
 
Het lijkt mij echt veel intensiever! De lullen komen overal vandaan! Als er nu een paar echte kerels op afkomen hé! Niet z'n babbelclubje als de vorige keer!😀
 
Hoe ruwer hoe beter e. Liever aan 150 km/u 😅😜
Ja maar ik gebruik ook nooit echt glijmiddel dus mijn poes is er voor gemaakt. Ben altijd zeiknat🙈

Alleen wel met anaal glijmiddel. Dat moet ik wel ff zeggen bij de gb voordat het fout gaat😬
Het lijkt mij echt veel intensiever! De lullen komen overal vandaan! Als er nu een paar echte kerels op afkomen hé! Niet z'n babbelclubje als de vorige keer!😀
Denk dat ik het dit keer wel wat zwaarder ga krijgen hoor, maar als ik die mannen zie spuiten en het warme zaad voel krijg ik hopelijk wat meer energie. Vind dat wel heel lekker.

Heb ook al een kamer gehuurd voor in Maart. Dan wil ik een lange mini gangbang met 5 man. Wel aanbetaling dan denk ik.
 
Ja maar ik gebruik ook nooit echt glijmiddel dus mijn poes is er voor gemaakt. Ben altijd zeiknat🙈

Alleen wel met anaal glijmiddel. Dat moet ik wel ff zeggen bij de gb voordat het fout gaat😬
Handig 😁 het was je bestemming iets met sex te doen.😁

dat kan ik wel geloven. Maar ik kan niet geloven dat je niet kan zitten achteraf. Maar ik heb nog geen lul ofz er in geramd gekregen 🙈
 
Denk dat ik het dit keer wel wat zwaarder ga krijgen hoor, maar als ik die mannen zie spuiten en het warme zaad voel krijg ik hopelijk wat meer energie. Vind dat wel heel lekker.

Heb ook al een kamer gehuurd voor in Maart. Dan wil ik een lange mini gangbang met 5 man. Wel aanbetaling dan denk ik.
Je tekent een heel leuk plaatje :D
 
Handig 😁 het was je bestemming iets met sex te doen.😁

dat kan ik wel geloven. Maar ik kan niet geloven dat je niet kan zitten achteraf. Maar ik heb nog geen lul ofz er in geramd gekregen 🙈
Zolang je je werk leuk vind en er van geniet zal je daar niet zo snel last van krijgen. Veel sekswerkers houden niet eens van seks dus ja dan gaat je poes pijn doen.

Ik heb prive ook veel trio's en van alles gedaan. Was altijd super geil en persoonlijk vind ik het leuker dan 1 op 1. Ik hou van veel mannelijke aandacht😋
 
Ja maar ik gebruik ook nooit echt glijmiddel dus mijn poes is er voor gemaakt. Ben altijd zeiknat🙈

Alleen wel met anaal glijmiddel. Dat moet ik wel ff zeggen bij de gb voordat het fout gaat😬

Denk dat ik het dit keer wel wat zwaarder ga krijgen hoor, maar als ik die mannen zie spuiten en het warme zaad voel krijg ik hopelijk wat meer energie. Vind dat wel heel lekker.

Heb ook al een kamer gehuurd voor in Maart. Dan wil ik een lange mini gangbang met 5 man. Wel aanbetaling dan denk ik.
Jij bent echt de natte droom van elke hoerenloper :ROFLMAO:
 
Jij bent echt de natte droom van elke hoerenloper :ROFLMAO:
Haha nou ja de natte droom of iemands ergste nachtmerrie😜

Maar veel mannen hier zijn hypocriet en willen maar al te graag bare als het maar binnen de 4 muren blijft. Voor mij helemaal prima hoor. Ik weet wel hoe het zit😉
 
Haha nou ja de natte droom of iemands ergste nachtmerrie😜

Maar veel mannen hier zijn hypocriet en willen maar al te graag bare als het maar binnen de 4 muren blijft. Voor mij helemaal prima hoor. Ik weet wel hoe het zit😉
Denk dat er weinig vrouwen zo open zijn over hun werk en fantasieën. Bij de meeste blijft het een fantasie. Jij maakt ze op jouw manier waar en je verdient er nog geld mee ook. :ROFLMAO:

Er gaat niets boven een goede creampie. Schaam mij daar absoluut niet voor. 'Spreek' je snel :p
 
Haha nou ja de natte droom of iemands ergste nachtmerrie😜

Maar veel mannen hier zijn hypocriet en willen maar al te graag bare als het maar binnen de 4 muren blijft. Voor mij helemaal prima hoor. Ik weet wel hoe het zit😉
Ik ben de laatste tijd wat minder actief op het forum maar inmiddels weer aardig bijgelezen. Ik ben toch wel erg benieuwd waarom jij sinds een week (of zo?) van safe seks ineens naar bare bent overgegaan, terwijl je dat voorheen niet deed? Dat is toch niet iets dat je "zomaar" bedenkt?
 
Denk dat er weinig vrouwen zo open zijn over hun werk en fantasieën. Bij de meeste blijft het een fantasie. Jij maakt ze op jouw manier waar en je verdient er nog geld mee ook. :ROFLMAO:

Er gaat niets boven een goede creampie. Schaam mij daar absoluut niet voor. 'Spreek' je snel :p
Ja maar dat is ook de grap. Ik krijg heel vaak te horen van klanten dat ze blij zijn om een dame te treffen die haar werk echt leuk vind. De meeste doen het alleen maar voor het geld, en verkopen een nep verhaaltje voor de beoordelingen.
Ik ben de laatste tijd wat minder actief op het forum maar inmiddels weer aardig bijgelezen. Ik ben toch wel erg benieuwd waarom jij sinds een week (of zo?) van safe seks ineens naar bare bent overgegaan, terwijl je dat voorheen niet deed? Dat is toch niet iets dat je "zomaar" bedenkt?
Ik heb heel vaak een knapper gehad en gezegd van je dat nieuwe condoom mag je laten hoor.

Ooit 1 keer chylamidia gehad van een niet betaalde date toen ik 15 was. Enigste soa die ik ook heb gehad.

Doe nu al twee jaar sekswerk en nog nooit wat opgelopen, ondanks dat ik vaak knappers had. Nu trek je natuurlijk een ander publiek en is het risico iets groter.

Voor Hiv ben ik wel een beetje bang, maar daarom wil ik ook met prep beginnen.

De overige soa's kan je ook krijgen met condoom of zijn zo weer weg.

Ik heb al een paar testen ingeslagen en ga mij gewoon elke maand testen. Daarom kost het ook extra, want ik heb ook mijn kosten en verantwoordelijkheden.

Ik vond zaad altijd al geil en het idee om met een vol poesje de deur uit te gaan. Heb het al vaker gezegd maar ik ben gewoon een slet met zulke dingen.

Bij een gb heb ik ook geen zin om op te letten of iemand zijn condoom omdoet en zonder voelt voor mij ook beter. Dat latex maakt mijn poes na verloop van tijd droog.

Ik wil sws meer kleinschalige feestjes doen en ook een keer een cumdump. Altijd al een fantasie geweest en nu is het tijd om die fantasie waar te maken
 
Laatst bewerkt:
Ja maar dat is ook de grap. Ik krijg heel vaak te horen van klanten dat ze blij zijn om een dame te treffen die haar werk echt leuk vind. De meeste doen het alleen maar voor het geld, en verkopen een nep verhaaltje voor de beoordelingen.
Ik heb al heel wat pagina's meegelezen hier en neem dit met een flinke korrel zout. Heb je al 100x het tegenovergestelde zien schrijven hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan