Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik kon wel naar huis, maar geen andere klant meer aannemen, want ik zag er uit als een verzopen katje🤣

Alleen hij vroeg ook steeds of ik niet kon blijven
Bij die volgende klant zeg je toch gewoon dat je vers gedoucht bent?
Ik zou echt geen probleem hebben met nat haar bij een dame..

Is wel weer abusive gedrag waar je mee te maken heb gehad. Iemand zo forceren is niet koel.
 
Bij die volgende klant zeg je toch gewoon dat je vers gedoucht bent?
Ik zou echt geen probleem hebben met nat haar bij een dame..

Is wel weer abusive gedrag waar je mee te maken heb gehad. Iemand zo forceren is niet koel.
Klopt maar heel eerlijk ik heb heel vaak wel klanten die te ver gaan.

Dus dan is dit nog redelijk…

Ik merk dat als ik op tijd weg ga, dus gewoon wanneer mijn dienst er zeg maar op zit dit vaak niet zo leuk gevonden wordt.

Maar volgens mij vinden veel mannen hier op het forum dat 10 minuten overlap maar normaal is. Als ik het mij goed herinner had @HarryPotter daar een keer een discussie over toch?🤔
 
Klopt maar heel eerlijk ik heb heel vaak wel klanten die te ver gaan.

Dus dan is dit nog redelijk…

Ik merk dat als ik op tijd weg ga, dus gewoon wanneer mijn dienst er zeg maar op zit dit vaak niet zo leuk gevonden wordt.

Maar volgens mij vinden veel mannen hier op het forum dat 10 minuten overlap maar normaal is. Als ik het mij goed herinner had @HarryPotter daar een keer een discussie over toch?🤔
Het 'ze is geen klokkijker' is precies iets waar mannen de grenzen opzoek en overschrijden.
Dat je niet op de minuut naar buiten loopt, helemaal top. maar uren blijven zitten, omdat de man het anders niet leuk vindt.
Mag je toch echt meer voor jezelf opkomen.

Kijk ook ik zou het super vinden als je uren blijft. Maar doe het omdat jij zelf wil, niet voor de ander.
 
Klopt maar heel eerlijk ik heb heel vaak wel klanten die te ver gaan.

Dus dan is dit nog redelijk…

Ik merk dat als ik op tijd weg ga, dus gewoon wanneer mijn dienst er zeg maar op zit dit vaak niet zo leuk gevonden wordt.

Maar volgens mij vinden veel mannen hier op het forum dat 10 minuten overlap maar normaal is. Als ik het mij goed herinner had @HarryPotter daar een keer een discussie over toch?🤔
Nope, dat was ik niet. :)

Als je klanten die te ver gaan hun zin blijft geven, blijven ze komen en vertellen ze anderen dat bij jou een "nee" ook een "ja" is. Je hebt het echt allemaal zelf in de hand.
 
Het 'ze is geen klokkijker' is precies iets waar mannen de grenzen opzoek en overschrijden.
Dat je niet op de minuut naar buiten loopt, helemaal top. maar uren blijven zitten, omdat de man het anders niet leuk vindt.
Mag je toch echt meer voor jezelf opkomen.

Kijk ook ik zou het super vinden als je uren blijft. Maar doe het omdat jij zelf wil, nier voor de ander.
Ja maar veel mannen denken dat ze een speciale band met je hebben😬

Vaak heb ik die juist met de mannen die mij netjes wijzen op dat het tijd is. Dan zeg ik nee we liggen nu zo lekker ik wil blijven🥰

Dan mag ik soms nog ff blijven, maar ze sturen je uiteindelijk wel weg☹️
 
Ik weet eerlijk gezegd niet eens of ik op tijd kom. Ik heb 1,5 uur om vanaf Amersfoort naar Den Haag te komen in de spits. Den Haag gaat opzich nog wel, maar Utrecht passeren is een regelrechte ramp. Vorige week was ik er pas 19:00 uur
Je moet naar die afspraak na je reguliere baan, toch?
Als het slecht weer is (kans is vrij groot) gaat de rit je zeker wat meer tijd kosten.
alternatief is de trein, dat kan vanuit Amersfoort zonder overstappen.
Alhoewel de teneur is dat die vaak vertraagd zijn, valt dat in de praktijk reuze mee en mocht het om de één of andere reden toch iets meer tijd kosten, dan heb je in elk geval wel de mogelijkheid je te beroepen op overmacht.
 
Nope, dat was ik niet. :)

Als je klanten die te ver gaan hun zin blijft geven, blijven ze komen en vertellen ze anderen dat bij jou een "nee" ook een "ja" is. Je hebt het echt allemaal zelf in de hand.
Oh hu wie was het dan? Sorry verkeerd herinnerd😅

Dat is dus wel het irritante dat geroddel van mannen😔

Ik denk dat er in de ramenbuurt ook veel gepraat wordt, want het was echt ff gordijn open en gelijk weer dicht.
 
Ja maar veel mannen denken dat ze een speciale band met je hebben😬
Nah, dit zijn gasten die je willen manipuleren. 15min over tijd zeggen 'nee, het is tijd geweest', jezelf aankleden en vertrekken.
Niet over je heen laten lopen.
Vaak heb ik die juist met de mannen die mij netjes wijzen op dat het tijd is. Dan zeg ik nee we liggen nu zo lekker ik wil blijven🥰
Dan mag ik soms nog ff blijven, maar ze sturen je uiteindelijk wel weg☹️
Dan komt het in ieder geval van jou uit. De man kijkt voor je uit.
Of z'n vrouw komt zo thuis :eek:
 
Je moet naar die afspraak na je reguliere baan, toch?
Als het slecht weer is (kans is vrij groot) gaat de rit je zeker wat meer tijd kosten.
alternatief is de trein, dat kan vanuit Amersfoort zonder overstappen.
Alhoewel de teneur is dat die vaak vertraagd zijn, valt dat in de praktijk reuze mee en mocht het om de één of andere reden toch iets meer tijd kosten, dan heb je in elk geval wel de mogelijkheid je te beroepen op overmacht.
Ja klopt heb een 1,5 uur om naar Den Haag te komen. Moet wel lukken toch?

Alleen het is op drukke donderdag en ik weet dat ik super laat weer thuis ben. Aan rust kom ik niet echt deze week
Nah, dit zijn gasten die je willen manipuleren. 15min over tijd zeggen 'nee, het is tijd geweest', jezelf aankleden en vertrekken.
Niet over je heen laten lopen.

Dan komt het in ieder geval van jou uit. De man kijkt voor je uit.
Of z'n vrouw komt zo thuis :eek:
Nou of het manipuleren is weet ik niet. Volgens mij geloven sommige mannen het namelijk echt.

Haha nee hij heeft geen vrouw dat weet ik 100% zeker😊

Alleen hij was gewoon heel netjes en was soms ook verbaast dat ik een uur langer bleef.

Hij betaalde ook wel 250,- per uur, omdat hij allemaal extra kinky dingen wilde
 
Nou of het manipuleren is weet ik niet. Volgens mij geloven sommige mannen het namelijk echt.
Die zijn er zeker ook. Maar meestal is het grenzen testen, kijken met hoeveel ze weg kunnen komen.
Haha nee hij heeft geen vrouw dat weet ik 100% zeker😊

Alleen hij was gewoon heel netjes en was soms ook verbaast dat ik een uur langer bleef.

Hij betaalde ook wel 250,- per uur, omdat hij allemaal extra kinky dingen wilde
Kijk, dude wil meer, wil daar meer voor betalen. Zijn blijkbaar geen dingen waar jij vies van was.
Klinkt als een goede dude. Is bij BDSM natuurlijk ook heel belangrijk. Goede communicatie, eerlijk zijn, en grenzen respecteren.
 
Bij een belasting gesprek zijn er altijd 2 personen aanwezig. 1 met en 1 zonder een laptop.

Na afgifte van je id, zodat ze je burgerservicenummer kunnen invoeren, komt alles tevoorschijn wat je nu en in het verleden hebt gedaan. Er is een dossier die ze bijhouden.

Daarna komen de vragen. Degene zonder de laptop zal heel joviaal overkomen, de gezellige vent spelen zeg maar.
Degene met de laptop zal alles wat je antwoord noteren. Door dat joviale gedrag zeg je meer dan je wilt zeggen, dus keep that in mind!

Hou je hoofd koel en kies je woorden wijs.

Succes!!
Ik ben benieuwd hoe het inleidend gesprek zal zijn.
Als de frase "u bent niet tot antwoorden verplicht" gebezigd wordt, dan is het misschien wijzer om over sommige dingen te zwijgen.
 
Die zijn er zeker ook. Maar meestal is het grenzen testen, kijken met hoeveel ze weg kunnen komen.

Kijk, dude wil meer, wil daar meer voor betalen. Zijn blijkbaar geen dingen waar jij vies van was.
Klinkt als een goede dude. Is bij BDSM natuurlijk ook heel belangrijk. Goede communicatie, eerlijk zijn, en grenzen respecteren.
Ik vind bdsm klanten eigenlijk het fijnst. Die hebben tot nu toe toch het meeste respect😊

Zoals mijn collegatjes al wel is gezegd hebben ik ben eigenlijk te lief voor dit werk. Dat is alleen niet iets wat je zo ff veranderd, want dat is je persoonlijkheid🤷‍♀️
Ik ben benieuwd hoe het inleidend gesprek zal zijn.
Als de frase "u bent niet tot antwoorden verplicht" gebezigd wordt, dan is het misschien wijzer om over sommige dingen te zwijgen.
Als ze dat zeggen ren ik heel hard weg🏃‍♀️😳
 
Ja klopt heb een 1,5 uur om naar Den Haag te komen. Moet wel lukken toch?

Alleen het is op drukke donderdag en ik weet dat ik super laat weer thuis ben. Aan rust kom ik niet echt deze week
De routeplanner zegt 55 minuten over ruim 86 kilometer. Nou leert de ervaring dat dat vaak iets te optimistisch voorgesteld wordt, dus 70 minuten lijkt me wat realistischer.
Per trein 56 minuten vanaf Amersfoort naar Den Haag centraal, zonder dat je hoeft over te stappen.
Als het (veel) regent die dag, luister dan goed naar de verkeersinfo, want nattigheid op de weg maakt dat veel weggebruikers te voorzichtig of juist onvoorzichtig zijn.
Dan kan je de beslissing hoe te reizen nog maken voordat je van huis of werk vertrekt.
 
Ik vind bdsm klanten eigenlijk het fijnst. Die hebben tot nu toe toch het meeste respect😊

Zoals mijn collegatjes al wel is gezegd hebben ik ben eigenlijk te lief voor dit werk. Dat is alleen niet iets wat je zo ff veranderd, want dat is je persoonlijkheid🤷‍♀️
Lief zijn is geen probleem. Aan je persoonlijkheid hoef je hierin niets te veranderen.

Het zou beter zijn voor jouzelf iets meer voor jezelf op te komen. Bij het lief zijn voor een ander, hoef jij jezelf niet weg te cijferen.
15-20min langer blijven is al lief.
Op reddit wel eens voorbij zien komen 'Don't set yourself on fire to keep others warm'.

Dit is leren, dit is opgroeien. Komt nog wel. Ik heb vertrouwen in je :)
 
Dankjewel. Over de telefoon was diegene ook al heel vriendelijk en geduldig. Alleen ik heb het idee dat dit geen belasting gesprek wordt, maar dat ze het vermoeden hebben wat ik dit werk niet vrijwillig doe.

Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn, maar dat zullen jullie vast wel horen. Het is in ieder geval een dame waarmee ik het gesprek heb. Heb eigenlijk liever een man, want die zijn meestal wat makkelijker. Tenminste dat idee heb ik altijd
Het zou mooi zijn als je iemand mee mag nemen, maar dat zullen ze vast niet accepteren of verdacht vinden.
Dat is wel jammer, want net als met een verhoor ben je dan in het nadeel.
 
Lief zijn is geen probleem. Aan je persoonlijkheid hoef je hierin niets te veranderen.

Het zou beter zijn voor jouzelf iets meer voor jezelf op te komen. Bij het lief zijn voor een ander, hoef jij jezelf niet weg te cijferen.
15-20min langer blijven is al lief.
Op reddit wel eens voorbij zien komen 'Don't set yourself on fire to keep others warm'.

Dit is leren, dit is opgroeien. Komt nog wel. Ik heb vertrouwen in je :)
hmm moeilijk!😂

Ik doe mij hier ook altijd een beetje bot voor, maar dat is puur zelfbescherming. Alleen in het echt is dat lastig als er een grote man voor je staat.🙈
Het zou mooi zijn als je iemand mee mag nemen, maar dat zullen ze vast niet accepteren of verdacht vinden.
Dat is wel jammer, want net als met een verhoor ben je dan in het nadeel.
Heei mag mijn pooier mee als support? Vind het gesprek een beetje eng. Oke nee laten we dat maar niet doen🤣
 
hmm moeilijk!😂

Ik doe mij hier ook altijd een beetje bot voor, maar dat is puur zelfbescherming. Alleen in het echt is dat lastig als er een grote man voor je staat.
Zeker, zeker moeilijk. Maar jij kan het :)

Bot is niet erg. Vrouwen zullen er toch altijd op worden afgerekend als ze niet doen wat een man wil.
Zorg voor jezelf door niet over je heen te laten lopen. Zijn maar genoeg mannen die stoer doen, tot je terug bijt.
 
Zal best wel kunnen, maar ik weet dat bij de politie veel mannen werken. Van mannen mag je wel altijd roken tussendoor. Moest zelfs een keer overgeven door de stres in de papiercontainer. Hij heeft mij compleet uitgelachen🤣🙈

Alleen sommige van die mensen zijn behoorlijk overtuigen, en dat werkt meestal niet in mijn voordeel. Zou mij niks verbazen als er ook iemand van de politie bij zit.
Het kan stukken erger.
Uit de ervaring van een meisje, afhankelijk van een uitkering: ze moest op het kantoor van de uitkerende instantie komen. Bij twee vrouwen, die waren niet bepaald aardig. Meisje in kwestie had de nodige lichaamsversieringen, dat helpt misschien ook niet mee..
De grootste trammelant omdat ze €15 niet had opgegeven, betaald door haar moeder voor een treinkaartje, omdat zij dat zelf niet kon betalen.
Uiteindelijk wilden ze haar huis ook nog inspecteren, maar ze mocht niet meerijden, ze moest op eigen gelegenheid terug.
Was ze er niet binnen een bepaalde tijd, zouden ze haar uitkering ook nog stopzeten of een deel inhouden.
 
Het kan stukken erger.
Uit de ervaring van een meisje, afhankelijk van een uitkering: ze moest op het kantoor van de uitkerende instantie komen. Bij twee vrouwen, die waren niet bepaald aardig. Meisje in kwestie had de nodige lichaamsversieringen, dat helpt misschien ook niet mee..
De grootste trammelant omdat ze €15 niet had opgegeven, betaald door haar moeder voor een treinkaartje, omdat zij dat zelf niet kon betalen.
Uiteindelijk wilden ze haar huis ook nog inspecteren, maar ze mocht niet meerijden, ze moest op eigen gelegenheid terug.
Was ze er niet binnen een bepaalde tijd, zouden ze haar uitkering ook nog stopzeten of een deel inhouden.
Sommige zijn echt super lief. Heb heel vaak een ijsje of iets van de politie gekregen om mij te troosten.

Sommige zijn verschrikkelijk. Ik heb ook een vrouwelijke agent gehad die aangaf dat ik verpest was. Nee die vrouw is helemaal lekker om dat tegen een kind te zeggen😡

Sommige mensen kikken er op om een machtspositie te hebben, en misbruiken dat. Sommige zijn er ook gewoon totaal niet geschrikt voor.

Mijn advocate was een keer de zitting vergeten, daarna heeft mijn familie zelf geld getrokken en een goede betaald.🤦🏻‍♀️
Misschien een beetje, vergis niet dat op kattige dames geen hond op af komt.
Klopt maar daarom is het ook moeilijk om voor jezelf op te komen. Je wordt er toch op af gerekend, maar lief zijn kost je ook weer geld
 
Het 'ze is geen klokkijker' is precies iets waar mannen de grenzen opzoek en overschrijden.
Dat je niet op de minuut naar buiten loopt, helemaal top. maar uren blijven zitten, omdat de man het anders niet leuk vindt.
Ik verbaas mij vaak daarover als ik reviews lees waarin heren aangeven dat een date x tijd langer duurde dan afgesproken zonder bijbetaling. Zelf altijd prima dates met dames, maar echt nog nooit meegemaakt dat een dame langer beschikbaar is voor hetzelfde geld. Het is ook niet de afspraak, dus ik reken daar ook niet op. Laat staan dat ik er op aan zou sturen.
Zelf kan ik mij wel ergeren als een dame bewust zelf de kantjes eraf loopt qua tijd.
 
Ik verbaas mij vaak daarover als ik reviews lees waarin heren aangeven dat een date x tijd langer duurde dan afgesproken zonder bijbetaling. Zelf altijd prima dates met dames, maar echt nog nooit meegemaakt dat een dame langer beschikbaar is voor hetzelfde geld. Het is ook niet de afspraak, dus ik reken daar ook niet op. Laat staan dat ik er op aan zou sturen.
Zelf kan ik mij wel ergeren als een dame bewust zelf de kantjes eraf loopt qua tijd.
Ik heb wel is een afspraak gewoon tot de minuut vol gemaakt en toen kreeg ik hier een review dat ik een klokkenkijker was. Je je wordt er als dame echt op af gereken door sommige mannen🙄

Ik heb uren voor niks weggegeven, maar daar zie je niks van terug😅
 
Ik verbaas mij vaak daarover als ik reviews lees waarin heren aangeven dat een date x tijd langer duurde dan afgesproken zonder bijbetaling. Zelf altijd prima dates met dames, maar echt nog nooit meegemaakt dat een dame langer beschikbaar is voor hetzelfde geld. Het is ook niet de afspraak, dus ik reken daar ook niet op. Laat staan dat ik er op aan zou sturen.
Zelf kan ik mij wel ergeren als een dame bewust zelf de kantjes eraf loopt qua tijd.
Ligt vast deels ook aan de werkwijze van de dame. Als het iemand is die één date op een dag aanneemt, is er makkelijker speling in tijd voor/na.
Stel je boekt Lily vanaf 21:00 voor 2 uur. Lijkt het mij sterk dat zij nog een afspraak daarna heeft staan. Dus zou zij langer kunnen blijven.
Ze zou dit kunnen voorstellen van 'voor 200 blijf ik nog 2 uurtjes' ofzo.
Ik heb wel is een afspraak gewoon tot de minuut vol gemaakt en toen kreeg ik hier een review dat ik een klokkenkijker was. Je je wordt er als dame echt op af gereken door sommige mannen🙄

Ik heb uren voor niks weggegeven, maar daar zie je niks van terug😅
Er is niks mis met een klokkijker zijn. Vooral niet wanneer jij het niet naar je zin hebt.
De gasten die daar over zeiken zijn niet belangrijk. Hecht geen waarde aan hun mening.
 
Sommige mensen kikken er op om een machtspositie te hebben, en misbruiken dat. Sommige zijn er ook gewoon totaal niet geschrikt voor.
Klopt. Vorige week was er een rechter die geïnterviewd werd over een instelling waar onvoldoende controle was.
Macht corrumpeert, was zijn opinie.
 
Ligt vast deels ook aan de werkwijze van de dame. Als het iemand is die één date op een dag aanneemt, is er makkelijker speling in tijd voor/na.
Stel je boekt Lily vanaf 21:00 voor 2 uur. Lijkt het mij sterk dat zij nog een afspraak daarna heeft staan. Dus zou zij langer kunnen blijven.
Ze zou dit kunnen voorstellen van 'voor 200 blijf ik nog 2 uurtjes' ofzo.

Er is niks mis met een klokkijker zijn. Vooral niet wanneer jij het niet naar je zin hebt.
De gasten die daar over zeiken zijn niet belangrijk. Hecht geen waarde aan hun mening.
Dat staat er in mijn geval wel lost van vermoed ik, maar zoals gezegd maak ik er ook geen punt van zolang mijn betaalde tijd gerespecteerd wordt. Voor 5 min verschil ga ik heus geen negatieve review schrijven, maar als het begint op te vallen is het wel einde oefening.
Tja, wat betreft Lilyxx gaat dat denk ik lastig worden qua reisafstand. Al las ik ergens iets van een reiskostentoeslag ;) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan