Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
€ 100 is zeker veel geld, maar werpt ook een drempel op. Als je een goede naam hebt moet dat niet uitmaken. Zelf ooit € 150 voorschot betaald bij Belle de Smet in Belgie, maar daarvan wist ik wel zeker dat het goed zat.
Ik heb één keer een voorschot betaald en helaas bleek dat nu net een oplichter.
Dus een volgende keer aanbetalen gaat niet gebeuren. Hoe lang of kort een dame ook actief is.
 
Ik heb één keer een voorschot betaald en helaas bleek dat nu net een oplichter.
Dus een volgende keer aanbetalen gaat niet gebeuren. Hoe lang of kort een dame ook actief is.
Ik doe het niet voor niks, dus zonder tikkie krijg je mijn adres niet.

Met een tikkie heb ik de man zijn gegevens als hij denk ik ga iets flikken. Dus ja dan kan ik makkelijk naar de politie stappen.
 
Ik doe het niet voor niks, dus zonder tikkie krijg je mijn adres niet.
Mja, door dit forum ben je een bekende, dus dat maakt dat de zaken iets anders liggen.
Maar je staat ook iets "te dichtbij" , dus de kans is klein dat ik een afspraak met je ga maken. Je ziet er goed uit, daar ligt het dus niet aan...
 
Dit is de laatste keer. Ik ga denk ik wel een nieuw nummer nemen voor betrouwbare klanten.
Ik ben hier de laatste week afwezig geweest, ik zie dat er hier heel wat commotie geweest is.:eek:

Ik ben heel om deze beslissing van je te lezen, lijkt me een goede keuze. Van wat ik op afstand van je lees, ben je volgens mij een erg interessante dame om mee af te spreken (je bent iemand waarmee je een leuke babbel kan hebben).
@Marco zijn verslag van jullie ontmoeting maakt ook duidelijk dat je tussen (enfin, figuurlijk dan) de lakens uitblinkt.

Je gaat volgens mij vlot klanten scoren die vaak terugkomen. Dan moet je je ook geen zorgen maken over negatieve reviews van losers en haters, en is de kans dat je vervelende klojo's tegenkomt klein.
Dus na twee ontmoetingen krijg je dat nummer, en deze hebben voorang😉
En wanneer je dit even volhoudt, heb jij volgens mij grotendeels nog betrouwbare en goede klanten, die terugkomen.
 
Ik ben hier de laatste week afwezig geweest, ik zie dat er hier heel wat commotie geweest is.:eek:

Ik ben heel om deze beslissing van je te lezen, lijkt me een goede keuze. Van wat ik op afstand van je lees, ben je volgens mij een erg interessante dame om mee af te spreken (je bent iemand waarmee je een leuke babbel kan hebben).
@Marco zijn verslag van jullie ontmoeting maakt ook duidelijk dat je tussen (enfin, figuurlijk dan) de lakens uitblinkt.

Je gaat volgens mij vlot klanten scoren die vaak terugkomen. Dan moet je je ook geen zorgen maken over negatieve reviews van losers en haters, en is de kans dat je vervelende klojo's tegenkomt klein.

En wanneer je dit even volhoudt, heb jij volgens mij grotendeels nog betrouwbare en goede klanten, die terugkomen.
Is kan heel makkelijk vaste klanten scoren, maar ik ga slecht met ze om af en toe. Vooral, omdat ik steeds verdwijn.

Vanavond ook bij een schat van een vent geweest. Hij woont eigenlijk buiten mijn regio, maar betaald heel goed. Ook nog heel lief chocolaatjes gekregen voor onderweg.😊

Maar ik heb wel veel klanten die 1 keer in de 1 a 2 maanden komen, maar die boeken gewoon niet zo vaak een dame

Nu is het gewoon nummer niet meer wisselen en de prijzen gelijk houden. Daarom heb ik ze alvast wat omhoog gedaan. Mag ook wel wat ik blij altijd goedkoop in Den Haag voor een vluggertje😜
 

Bijlagen

  • E7E703AB-76CD-40C3-B60F-E45DC800BD4A.jpeg
    E7E703AB-76CD-40C3-B60F-E45DC800BD4A.jpeg
    189,5 KB · Weergaven: 37
Goedemorgen,..
Had gisteravond een feestje, beetje laat geworden. Zit nu brak op de bank. Maar mijn huisje moet schoon gemaakt worden. :(

nou aan de slag dan maar.
 
Trouwens, ik vind het goed om te lezen dat je niet vergeet om ook te leven. Je spendeert heel veel tijd hier op het forum, aan de mannen die je betalen en aan je werk. Soms vraag ik me wel eens af of je daarnaast nog een leuk leventje leidt. Dit soort berichten stellen me dan wel gerust. (y)
 
Maak maar een inschatting van je buren.
Als die nu al elke beweging in de straat nauwlettend in de gaten houden, dan weet je wat je te wachten staat.
Als je 1 avond in de week iemand bij je thuis ontvangt zal daar geen haan om kraaien.

Ontvangen jullie nooit mensen bij jullie thuis misschien? En moeten jullie eerst bij jullie buren gaan laten weten wie er komt en waarom?
Niet overdrijven, als je thuisontvangst beperkt houd tot 1 man en beperkt aantal dagen per week dan zal er niemand aan sekswerk denken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan